[WN] I Cee Diamonds

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anika

Re: I Cee Diamonds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 15:09

Heb gebeld vanochtend al met een advocaat die van alles op de hoogte is van paarden Wensing(k) Ten eerste kan Nederland niks doen aan duitsland dus zou ik een advocaat in duitsland moeten zoeken. Ten tweede waar men werkt worden fouten gemaakt zal 9 van de 10 keer de uitspraak zijn. Zei zeggen kortom dat je geen voet hebt om op te staan.

De verzekering kan ook niks doen.

Ik wacht nu nog op telefoon van de lingenhoeven en op telefoon van mijn DA die met de clinic belt die kon om 17.00 uur bellen...

Ik ben onder tussen aan het kijken naar een ticket om naar duitsland te gaan en ben aan het bellen met een transport bedrijf nederlander daar waar ik mee terug kan reizen met ice in de vrachtenwagen. Maar wil eerst weten wat lingehoeven zegt en mijn arts...

Het is een groote puin hoop!

Stelletje kl**tzakken daar!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:12

Ja kan je wel zeggen!
Hoop dat dit goed afloopt.
Je kunt ook nog met de trein naar duitsland.
Tjee minee zeg....hoop hier nooit in te belanden!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:18

Zo idd niet meer twijfelen en Ice daar zo snel mogelijk, liefst vóór die 3e operatie ophalen... Als ik iets kan doen moet je bellen hoor!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 15:19

Het is met de auto 8,5 uur ongeveer met trailer.

De trein zou inderdaad ook een oplossing zijn....

Ondertussen wacht ik op de telefoontjes die ik eerst moet krijgen om te kijken wat te doen of niet...

Ik hou jullie op de hoogte.

En het is zeker te hopen dat je het nooit mee hoeft te maken. Dit wens je je ergste vijand nog niet toe (zoals het gezegde luid)

Echt allemaal bedankt nogmaals voor jullie steun.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:25

Wat gaat er toch steeds mis en wat willen ze er aan doen?
Raakt het steeds opnieuw ontstoken?

Wat een ellende....

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:39

Dat vraag ik me dus ook af, wat opereren ze nou eigenlijk steeds? Ik heb er niet zoveel verstand van dit soort dingen, maar proberen ze de ontsteking er operatief uit te halen? Ik hoop echt zo dat dit goed afloopt!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 15:39

Ik weet het niet Marieke het is gewoon een bizar iets. Ik bel in de ochtend en hij is ok ze hebben hem schoon verband om gedaan that's it... Rudi belt en krijgt te horen dat het niet goed is met ice, Rudi heeft gisteren ook naar de arts gebelt zegt ie en toen ging het heel goed met ice... Wat er precies nu weer is weet ik niet. Daarom neemt mijn arts straks contact met hun op. Alles wat ik weet van de 2e operatie is dat ie woensdag 38,2 had en waarom dat donderdag dan zo mis was dat ie geopereerd moest worden opnieuw weet ik niet... Net zoals nu. Volgens Rudi zit er dan nog vuil in wat ze er blijkbaar niet uit kunnen krijgen.

Ik denk dat ik zowiezo er heen vlieg of trein of wat dan ook... Of ie nou mee kan of niet....

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 15:40

ze spoelen zijn rechter spronggewricht. zij doen dat met naalden spoelen nadat ze het open gesneden hebben... dat is wat ik ervan begrijp. Het is geen fijne ingreep en moet er vreselijk uit zien..

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:45

anika schreef:
Ik denk dat ik zowiezo er heen vlieg of trein of wat dan ook... Of ie nou mee kan of niet....

Dat zal ik zeker doen!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 15:48

Ja ga gewoon!!! Pak een hotel daar en regel vandaar uit eventueel vervoer terug.
Zou zelf zorgen dat ik er zou zijn voor dat de operatie morgen begint. Eis info!!!
Rudi mag ook wel wat aanscherpen als hij ze spreekt, dit is echt te summier!
Mobiel mee en evt in dit topic laten gooien als we iets voor je kunnen opzoeken!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 16:01

Kreeg net te horen dat het gewricht schoon is maar dat er nu een zwelling zit op the lower part of the joint. waarvan ze niet weten wat het is microbiologie hebben ze gedaan en ze doen niks todat ze weten waar ze mee te maken hebben... Mijn arts belt toch nog daar heen dus dan zal ik het wel horen wat er precies is. Maar het gebied wat geinfecteerd was zou volledig schoon zijn...

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:06

Jeetje Karolien, weet niet wat ze aan't doen zijn daar maar't klinkt als niet veel goeds... wat een ellende. Maar ik begrijp dat ze dus nog niet gaan snijden vandaag? Mooi, geeft jou de tijd om daar te komen en hem daar weg te halen... Hopelijk krijgt je DA nog wat concretere info los.
Succes en sterkte maar weer.

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:27

he jeetje, ik had nog gehoopt op goed nieuws.
erg vervelend zeg dat je niet weet waar je aan toe bent.
onzekerheid is toch altijd wel het ergste vind ik.
waarom kunnen ze niet duidelijk tegen je zijn Verward
daar heb je toch alle recht op Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 16:51

Heel veel sterkte en wijsheid komende tijd, ik hoop heel erg mee dat alles goed komt met ice!
een stille fan..

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 18:25

Laatste nieuws.

Ice zijn gewrichtsvoeistof is goed. Hij heeft nu dus aan de binnenkant van zijn spronggewricht een bult zitten daar hebben ze punktie van genomen omdat ze niet weten wat het is en waar het door komt. Hij heeft 38,4 en is kreupel. Ze verwachten niks ernstig en hopen morgen meer uitslag van de kweek te weten. En spoelen kan geen kwaad. Volgens de lingenhoeven spoelen ook wel eens paarden 8 keer bij een gewricht.. De artsen in Nederland hebben nu direct contact en geven me nu het advies Ice daar te laten. Als de uitslag goed is dan mag ie binnen enkele dagen naar huis. Het gaat nu in iedergeval betreft contact beter.

Wij zijn inmiddels bezig een kleine padock aan zijn stal te maken dat ie veilig naar buiten kan zonder dat ie maf kan doen.. En lekker kan schuilen als het te warm of te regenachtig wordt.

Dus nog even blijven duimen en wie weet staat ice dan zo weer thuis....

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:44

Hmm.. tja, als ze bij de lingenhoeven ook zeggen dat je'm er beter kunt laten.. Maar ik mag aannemen dat ze nu wel éérst contact opnemen voor ze iets gaan doen!?
Ik zou in ieder geval bij de lingenhoeve aandringen dat ze dagelijks contact houden met de DA daar in Duitsland en zodra het ook maar énigszins kan diréct dat paard naar huis... Revalidatie e.d. kan thuis ook.
Ik blijf duimen, sterkte en succes!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 18:45

Fingers crossed for Ice! Ach gut

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:38

Oke klinkt beter inmiddels, daarna lekker naar huis voor 'revalidatie'. Ik duim voor jullie hoor!

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 19:55

jeetje zeg..karolien wat een rot situatie...
Nu maar met zijn allen duimen...dat jullie mannetje heel snel weer thuis is..
Heel veel succes...en natuurlijk beterschap voor ice..

Groetjes Charita

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 21:56

Toekie schreef:
Laatst las ik een stuk over een man in Duitsland die paardenambulances (vrachtwagen) leverde en ook zelf aanbood voor vervoer. Artikel was wel een aantal jaar oud, maar misschien doet hij dit nog steeds. Ben zijn naam kwijt, maar kan vanavond wel even kijken.

Ik weet niet of je het (nog) nodig hebt, maar ik heb dat artikel nog eens opgezocht. De paardenambulance heet Vetritrans en er is een website van: http://www.vetri-trans.de/productssimple1.html

Sterkte en succes!

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:22

Wat een toestanden, ongelooflijk!! Hopelijk mag hij snel naar huis!!

Opereren en spoelen van spronggewricht en revalidatie daarna, daar heb ik ook ervaring mee. Mijn Kobusje heeft dat enkele jaren geleden gehad.

De eerste keer nadat ze vocht via naalden hadden afgezogen:
Afbeelding

Hier een foto van het gewricht 2 weken na de operatie. Vol en dik.
Afbeelding

En het is allemaal helemaal goedgekomen, Haha! . En dat gaat ook met Ice gebeuren, Karolien, hij komt er absoluut weer bovenop!!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 11:26

Al nieuws Karolien?

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 13:39

Nog niks gehoord maar dat komt wel aan het einde van de dag denk ik.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 13:54

Karolien als er iets is waarmee ik je kan helpen moet je gillen hoor. Ik stap zo in de auto en ga met je mee naar Dld.

Vetritrans kan ik ook alleen maar aanbevelen. Freddy is een hele aardige kerel en is echt super met de paarden. (heeft voor mij al eens een paard uit zuid-dld gehaald)

Hoop voor je dat Ice snel naar huis mag.

mondriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 17:39

Nou hopelijk is het inderdaad een beetje goed nieuws.
Ja een hoop ellende maar het belangrijkste is dat hij straks weer gewoon thuis komt.
En met de Lingehoeve heb ik ook ervaring, top kliniek!
Als hun zeggen dat hij daar het beste kan blijven zal dat wel zo zijn.
Hopelijk is hij weer thuis voor je het weet!