Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marieke schreef:Wij hebben paarden staan voor meer dan dat
Weten de anderen wel hoeveel energie en geld jij in de paardenhandel stopt? Ik denk dat de meesten dat niet weten.dirkje schreef:en euh, nee, je kan ze moeilyk dwingen
sonita schreef:Of ze komen aan met belachelijke prijzen, fiat geld voor een porsche.
dirkje schreef:Het ligt niet aan de paardjes rina , maar eerder aan de zuinige hollander.
die koopt liever een paard met alle knopjes erop, een superbloedlyn, voor peanuts.
Marieke schreef:Volgens mij ligt de markt helemaal niet op zijn kont. Paarden verkopen op dit moment juist goed
Probleem is de leeftijd. Een jaarling is erg moeilijk te verkopen.
Zolang het paard ouder is dan 2 jaar, netjes gereden, mooi om te zien en onder de 15.000 euro is het zo verkocht, althans, zo ervaren wij dat...

dirkje schreef:ik begryp je niet ,cer?

Of beter dan iets wat bij iemand in de achtertuin staat... Cer schreef:En dat is een waarheid als eenSoms is de marktwerking gewoon grappig..
Als ik paard A voor 2500 euro te koop zet vanuit mn achtertuin, heb je kans dat daar niemand voor komt.
Gaat paard A echter naar een bekende trainer, die hem vervolgens voor 8000 euro te koop zet, heb je kans dat ie zo weg is
Citaat:En waarom niet? Zuinige Hollander? Dat klopt, ik kan m'n geld ook maar 1x uitgeven en wil het onderste uit de kan!

Cer schreef:Sinds wanneer is zuinig zijn erg eigenlijk?
!! Dan is ie zo weg......maar met alle drama's erbij die erbij kunnen komen!!
FlyingHigh schreef:Weet je hoe je je kunt onderscheiden in de huidige markt?!? Je paard verkopen op afbetaling,!! Dan is ie zo weg......maar met alle drama's erbij die erbij kunnen komen!!
)
(tenzij haar vraagprijs nu te hoog is , dat weet ik dan natuurlijk weer niet
).
das een dikke Powerhorse! cissy schreef:nee hoor, valt best mee, Mireille kent dr moeder goed! ze wilde er de olympische spelen mee gaan rijden in 2008 zei ze ooit gekscherend....das een dikke Powerhorse!
Citaat:Zou je misschien IJ willen tikken ipv Y dirkje? Een Y leest heel erg ongemakkelijk eigenlijk
Citaat:Ja maar dat is ook een hele leuke merrie!!
Wil je die niet verkopen?