[WN] paard letterlijk 'vloeren' normaal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crazycactus

Re: paard letterlijk 'vloeren' normaal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 18:27

Fijn!!!!! Met Spirit gaat het wel goed komen Haha! Haha!

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:57

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! whihie,way to go ,girl.goe gedaan,meissie.dit was ook de enige logische stap,imo.ik hoop oprecht dat spirit weer goed komt.ik blijf dit volgen,hou ons arme hollandse bokkers op de hoogte van je vorderingen. OK dan!

leonie456

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 20:09

Gelukkig dat alles goed komt, hij begint dus ook al echt vertrouwens weer te krijgen, super!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:26

Wat fijn te lezen dat het goed met het paard is gekomen en dat je hem hebt gekocht

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:30

Jolande schreef:
die deuk is waarschijnlijk in de baarmoeder ontstaan dat een hoefje tegen het hoofdje heeft gelegen. Ik betwijfel dat dit iets te maken zal hebben met zijn gedrag. Ik denk eerder dat dat te maken heeft met zijn niet al te beste verleden. Ik hoop dat hij het snel beter gaat krijgen. Succes ermee!

Helemaal mee eens.
Wij hebben ook een merrie gehad (zelfgefokt) die vanaf de geboorte een deuk in haar hoofd had. Ook doordat ze met een hoefje in de baarmoeder er tegenaan gelegen heeft.
Met het karakter en gedrag van deze merrie was niks mis.

Het lijk mij dan ook zijn verleden dat het gedrag veroorzaakt. Ja

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 23:40

Wauw, ik wilde gaan vragen of je ook wel de eigenaar er bij zou betrekken, zodat spirit ook in hem weer vertrouwen zou krijgen, maar dat is niet meer nodig zie ik nu! Heel mooi werk wat je nu met spirit doet Ja

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-07 03:53

samantha21 schreef:
Wauw, ik wilde gaan vragen of je ook wel de eigenaar er bij zou betrekken, zodat spirit ook in hem weer vertrouwen zou krijgen, maar dat is niet meer nodig zie ik nu! Heel mooi werk wat je nu met spirit doet Ja

Tuurlijk heb ik de eigenaar erbij betrokken. Ik geef hem (nog steeds) les op één van de manege paarden want ik wilde eerst zien hoever hij was met de omgang en het rijden van een paard. Na de eerste les was het me volkomen duidelijk wat er (oa) is misgelopen met Spirit. Bij het opstappen raakte hij het lespaard in de zij en bovenop zijn kruis. Niet alleen dat, hij kon echt niet rijden. Had nog niet eens ooit op een paard gedraafd. Hij is dan ook in het verleden meerdere keren van Spirit afgevallen. Ik heb hem dan ook eerlijk verteld hoe ik erover dacht en hij was het met me eens. Hij had nooit zo'n jong groen paard moeten kopen en na een tijdje besloot hij hem dus te verkopen. Hij vroeg mij of ik geïntereseerd was en zo kwam van het één het ander.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 08:09

ARgghhhhhhh... wanneer gaan mensen het nou een keer leren.. (nooit waarschijnlijk...) Al zo vaak meegemaakt. mensen kopen jong paard, laten dat paard trainen maar zelf lessen ho maar. Het toppunt bij ons was iemand van in de 50 die dacht dat ie na 10 lessen zijn eigen paarden wel kon inrijden Boos! En dat konden we hem niet uit zijn kop praten... tot dat ie zijn 10 lessen gehad had en niet eens normaal kon ronddraven (gelukkig kwam hij toen wel tot inkeer unlike others ).

Marei

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 09:00

Gefeliciteerd Splash! Haha! Spirit is echt een dot om te zien Pling en aangezien je nu precies weet ' wat voor vlees je in de kuip hebt' is dit toch wel het ideale paardje voor jullie! OK dan!
Je hebt hem gered van een hele onzekere en misschien wel hele korte toekomst.Ik wens je echt super veel geluk met hem Go jij! Go jij!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 11:41

oud topic Knipoog
Als je plaatjes wilt laten zien kan dat op ITP Lachen