Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kan jij gewoon met je hoed blijven rijden. En als deze gek dan voor schut wil met een helm moet ze dat toch zelf weten
Anya schreef:Eh niet via bokt.
Johanna kan dat via een brief aan het bestuur inbrengen.
rina schreef:@Blaze wat doe je dan moeilijk tegen te stemmen![]()
kan jij gewoon met je hoed blijven rijden. En als deze gek dan voor schut wil met een helm moet ze dat toch zelf weten
![]()
)Citaat:Je hebt helemaal gelijk in wat je schrijft 100%.
De enige rede die ik kan verzinnen om tegen te zijn is traditie
pwaaijer schreef:Dus even voor de duidelijkheid: als ik lid ben van de wran maar start niet in de L1 of L2 dan kan ik wel stemmen?
DubbelDun schreef:Is dat niet een wat ouderwetse gedachten binnen een sport die de toekomst zou moeten hebben

Adrienne schreef:Je mist de point weer eensik vind het de grootste onzin om het dragen van een cap verplicht te stellen. Laat iedere volwassene dat fijn voor zichzelf beslissen.
. Het gaat erom dat men zelf mag beslissen of men een cap op wil of niet en NIET het door anderen(regels) laten verbieden.Citaat:@roXXXYYY : Ik herken dat gevoel wat je omschrijft, ook ik vind dat er steeds meer regels komen om de westernsport maar in het zelfde stramien te dwingen als de dressuur. Want anders zijn is blijkbaar toch wel heel erg eng

Citaat:Vandaar dat reining ook zo zijn best doet om binnen de FEI regels te blijven zodat men kan starten

Sonja schreef:Ik denk dat ik wel een redelijk L2-waardige ruiter ben maar ik loop inmiddels al weken met een gekneusde schouder omdat ik van m'n jonge paard afgepl**rd ben. Gelukkig had ik een cap op, want ik ben bepaald onzacht met het schot in aanraking gekomen. Had mij dit op een wedstrijd niet kunnen overkomen? Ik reed in m'n "eigen" binnenbak op mijn eigen jonge beest waar ik altijd op rij, er gebeurde niks bijzonders.... Straks op vreemd terrein (eens moet de eerste keer zijn...) is die kans statistisch gezien natuurlijk nog vele malen groter...
(en jaaaaaa voor iedereen die me nu gaat vertellen dat ik met m'n jonge beest L3 mag starten en ik dan dus een cap op mag, dat weet ik).
Een cap is inderdaad minder mooi dan een mooie westernhoed. Maar zeg eens eerlijk... hoe goed staat zo'n rolstoel (of worst case... een eikenhouten timmerwerk) je eigenlijk?
Vrijgeven die keuze!

DubbelDun schreef:Adrienne schreef:Je mist de point weer eensik vind het de grootste onzin om het dragen van een cap verplicht te stellen. Laat iedere volwassene dat fijn voor zichzelf beslissen.. Het gaat erom dat men zelf mag beslissen of men een cap op wil of niet en NIET het door anderen(regels) laten verbieden.
Leuk dus dat je die regels er nu juist bijhaalt.

Anya schreef:Oh ja en nog even ter informatie:
Een stemgerechtigd lid mag over maximaal twee schriftelijke volmachten beschikken.