[WN] Western Experience

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Astor

Re: Western Experience

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 20:49

Ik heb geen bokkers gezien Bloos
Ken jullie natuurlijk niet hihi
Maare het was leuk Lachen
Morgen komt er verslag met foto's + filmpjes !!

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:16

oh leuk ben benieuwd naar je foto's

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 16:47

simodi schreef:
Nou, wij zijn vandaag geweest, maar voor paardenliefhebbers valt het erg tegen!! Het is met name bestemd voor mensen met western lifestyle (dus zo gekleed, met hun huis zo ingericht) die daar veel leuke en mooie spullen en kleren kunnen kopen. Ook veel indianenspullen.

As usual Haha!

Maar daar is de westernexperience ook eigenlijk voor, niet _echt_ voor paardenmensen. Was zo en is dus nog steeds zo Haha!

Yosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 08:40

ook wij zijn heengeweest, ik vond het erg tegenvallen.
Maar 3 jaar geleden was het ook al meer voor de line dancers, dus ik had dit kunnen
weten, en klaag dan verder ook niet.
De show vond ik wel grappig, maar niets nieuws.
Volgend jaar gaan wij dus niet weer heen.

Groetjes.

Dizzy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 09:47

Maar daar is de westernexperience ook eigenlijk voor, niet _echt_ voor paardenmensen. Was zo en is dus nog steeds zo Haha![/quote]

daar ben ik het niet mee eens..de bedoeling is altijd gweest om zowel de paarden sport (western) en de rest van het western gebeuren te laten zien.
maar nu valt dat allemaal in het niets.het is nu alleen voor de line dancers en zo.de indianen en de paarden sport verdwijnt langzaam.
dat is nu zo jammer.

en de demo's ja daar laat ik nu helemaal niet over uit.je kan net zo goed naar een western wedstrijd gaan.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 10:26

Dizzy01 schreef:
en de demo's ja daar laat ik nu helemaal niet over uit.je kan net zo goed naar een western wedstrijd gaan.

Nou, ik denk zelfs dat je beter naar een wat grotere wedstrijd kunt gaan! Haha! Veel meer westernpaarden, en vooral veel meer stands op paardengebied!

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:08

Dizzy01 schreef:
daar ben ik het niet mee eens..de bedoeling is altijd gweest om zowel de paarden sport (western) en de rest van het western gebeuren te laten zien.

Kan de bedoeling wel zijn geweest, maar dat is dan nooit goed uit de verf gekomen vind ik Haha!

Volgens mij is er ook eigenlijk een splitsing (uitzonderingen daargelaten):

* Mensen die rijden of veel met paarden hebben
* Mensen die gaan voor de lifestyle

Persoonlijk heb ik niets met linedancing en nepkoubois. De westernexperience heeft daar een overdaad van en de shows.... ach, als ik nu in de buurt woonde zou ik er nog over twijfelen Knipoog

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 11:16

ik ben ook afgelopen zondag geweest, ik vond het erg gezellig, maar vond het allemaal niet zo heel erg spectaculair. was vorig jaar ook geweest en er zaten veel dezelfde ácts' sommige waren echt een lachertje, zoals de cutting omdat ze geen koeien hadden dit jaar, vorig jaar was die wel erg leuk. de man met het bonte paardje (met kort staartje) die iets van vrijheidsdressuur liet zien vond ik echt een lachertje, de reining en die finale vond ik wel erg leuk om te zien. verder heb ik me rot gelachen op de beurs al die opgedofte line dancers. neej, ik vond het een beetje tegenvallen.
gelukkig woonde ik in de buurt en zijn de kaartjes niet zo heel erg duur. heb me wel vermaakt maar volgend jaar blijf ik lekker thuis!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:43

simodi schreef:
Tutti_Frutti schreef:
Ik ben ook geweest!! vandaag heb een gave pet gekocht en show gekeken enzo gaaf Haha!

Heb je een pet of een pad (voor je paard) gekocht? Knipoog

Al 2 eken niet gereageerd maar toch eventjes ;; een peT Knipoog kon je laten maken met je naam en een paardenplaatje ernaast voor 20,--

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:57

Ok leuk, niet gezien ... had ik ook wel gewild! Haha!

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:58

ik heb nu even geen foto Knipoog (broer heeft camera mee naar Wintersport )