frosty schreef:Hier even een reactie van een van de "boze mensen ": ik kom de dame elke dag tegen dus ze heeft meer dan genoeg de mogelijkheid gehad om aan mij of aan een andere westernruiters haar "vragen" te stellen , wij zijn ook meer boos omdat ze ons zo tekijk zet op een openbaar forum en haar "vragen" op deze manier steld en zo een heel naar beeld vormd van onze stal. Volgens mij is een opmerking plaatsen of zo,n vraag stellen alleen leerzaam als je hem aan degene stelt waar het over gaat en niet aan mensen die er helemaal niets van de gebeurtenissen af weten . Ik verklaar ons heus niet als heilige maar wij zijn een stal die fanatiek met de reining sport bezig zijn en ik nodig iedereen graag uit eens bij onze trainingen aanwezig te zijn of zelfs een lesje te volgen op onze goed getrainde paarden , en geloof mij een paard dat dagelijks "mishandeld" word ( zoals deze dame het voorschoteld ) loopt ook in de wedstrijd ring geen winnende proef wat ons toch met grote regelmaat lukt , een paard is een levend en denkend dier die het voor je moet willen doen zeker op het hogere nivo , dus bij vragen of opmerkingen graag aan mij !!! vg evelien
ho ho er zijn geen namen genoemd hoor, dus niemand weet over welke stal en welke mensen het gaat. Hoe zo te kijk zetten, je zet jezelf nu te kijk