Enneh nee... want jij hebt al een ezel.
En een hele leuke.
Sonja en ik hebben alleen ezelsoren aan een paard zitten. Das anders
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya eerst, eerlijk is eerlijk. Mijn advertentie is alweer verwijderd, tekst deugde niet

mest ik de stallen regelmatig (7 stallen) het weitje van de poownie mest ik ook.

JoyRider schreef:mychinook schreef:zijn er eigenlijk wel mensen die goed genoeg westernrijden en wat mee willen betalen????
Ligt dat niet helemaal aan het niveau van de eigenaar? Ik denk dat Mir en ik niet (meer) voor elkaar onderdoen...

Sonja schreef:O sorry Cissy, ik was niet duidelijk. Mijn laatste reactie was er eentje op Stef, op haar opmerking "dus modderen we maar aan". Dat is een keuze die ze maakt.
stef schreef:Sonja schreef:O sorry Cissy, ik was niet duidelijk. Mijn laatste reactie was er eentje op Stef, op haar opmerking "dus modderen we maar aan". Dat is een keuze die ze maakt.
nee sonja, dat is geen keuze die ik maak. of althans, niet een die ik vrijwillig maak. Ik heb geen trailer, geen auto, geen rijbewijs, hoe moet ik bij een trainer komen.
Ik vind het een beetje jammer dat ik steeds een stempel "eigen keuze/eigen schuld" op krijg, terwijl ik enkel ontzettend teleurgesteld ben dat ik niet de sport kan beoefenen die ik wil beoefenen
) geworden van het paard waar ik op les.
).
Echt een geval van "the right time, the right place"....
nou ik wacht nu nog!!!
Sonja schreef:Maar hebben jullie er nooit over gedacht dan om eens rond te gaan hangen bij de dresssuurlessen en daar een leuke ruiter uit te pikken en te benaderen of hij/zij geen zin heeft om eens wat nieuws te proberen?
en die best een eigen paard zouden willen maar dat om wat voor reden dan ook niet hebben

cissy schreef:heb ik ook aan gedacht, zoek een dressuurruiter en school die om of bij en klaar.... tja.... zelfs dat is niet te vinden!
Kennelijk heeft hier iedereen in de omgeving eigen paarden???
Heb engels zadel en spullen liggen dus als ze niet 'durven' op mn westernzadel dan is dat geen probleem.
Inderdaad penny's zat om te poetsen bijv, maar daar zit ik niet op te wachten