[WN] Zou dit ooit aan kunnen gaan slaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

tones

Re: Zou dit ooit aan kunnen gaan slaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 11:58

Ik vind het er juist wel leuk uit zien.

Roxannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:11

tones schreef:
Ik vind het er juist wel leuk uit zien.

FOUT! u gaat niet door naar de volgende ronde.... Haha! Clown

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:21

LindyH schreef:
Faas schreef:
Ik heb wel iets met karretjes maar als ik eerlijk ben, dit ziet er toch niet uit?

Tja, je moet het natuurlijk wel in de pleasure context zien. Voor zover ik aan je profiel kon zien ben jij niet echt into de western (Correct me if I'm wrong). Dan zal je de gewone pleasure ook wel belachelijk vinden.

Ik vind dit er een stuk aangenamer uitzien dan die vuurspuwende paarden die je hier in Nederland voor de karren ziet lopen. Die kunnen niet eens normaal stilstaan. Er moet altijd een groom bij staan in zo'n wit pak met een rode stropdas. (Wie heeft dat toch ooit bedacht, grooms met een WIT pak aan!!! Witte Reus misschien?)

Ho Wacht, het is zeker niet mijn intentie iets als belachelijk af te doen. En ik heb wel iets met western. Ik beoefen het inderdaad niet heel intensief omdat ik de tijd er niet voor heb. Maar ik vin dhet voor een karretje gewoon niet tonen. Maar ik wil niemand voor belachelijk uit maken. Uiteindelijk moet ieder doen waar ie zelf zich prettig bij voelt.