Inderdaad Joyrider, dát zéker!! het brave beest liet het allemaal maar lijdzaam over zich heen komen ook al deed ik in het begin nog al wat vreemd

(tis zo anders als dressuur) maar iedere ruiter die één lesje dressuur heeft gehad heeft ook niet meteen het dressuur beeld zoals de dressuurruiters dat hebben, nou dat is bij mij dus precies hetzelfde, maarja..

schijnbaar moet ik na een half uurtje les al precies weten hoe het zit en hoe het er aan toe gaat bij de westernsport

dat spijt me dan zeer als dat niet zo is!
@mikkeee; die heb ik volgens mij wel gezien, paardje had echt een úberzachte neus was ook wel een apart kleurtje, beetje schimmel/appaloosa achtig met een (vervaagd) blesje op zn neus!
Trouwens wat mij betreft kan er nu een slotje op dit topic, want dit vind ik niet leuk zo, het lijkt wel alsof er van me word verwacht dat ik meteen een goed western ruiter ben.. naja.. whatever, ik heb er vandaag super veel lol in gehad, en ga volgende week weer, het was eigenlijk de bedoeling dat dit eenmalig zou zijn, naja achteraf bleek het zo leuk

maar goed dit topic kan wat mij betreft op slot, heb hier dus echt geen zin in!