Citaat:
Mijn paard zou onderdanig zijn en geen bazig typje. Een ding kan ik wel vertellen als er een de leider wil zijn is zijn het. In de wei vind ik het geen probleem maar helaas als ik er ben blijf ik toch de leider.
Dus verkeert gezien van die man. Iedereen die hem ontmoet veel plezier.
Hoi, er is verschil tussen een dominant paard en dominant gedrag van een paard. Een dominant paard komt niet vaak voor omdat een paard van nature liever een volger is. Dominant gedrag komt vaak voor. Als de eigenaar of iemand anders onzeker overkomt of niet duidelijk is vertoont het paard dominant gedrag om toch meer zekerheid te krijgen. Het kan dus best dat jouw paard onderdanig is maar bij mensen die ze niet direkt vertrouwt dominant gedrag vertoont. En een reaktie op het medische punt dat je aankaartte. Niet alles is uit een bloedonderzoek te halen. Alleen bloed onderzoeken wordt vaak en als eerste gedaan maar daar is niet alles meteen mee gezegd. Er zijn dingen die alleen via urine/mest/weefsel etc onderzoek naar buiten komen. Maar inderdaad, ik ken mijn paard het beste dus ik wacht nog steeds rustig af
Morgenochtend gaat het gebeuren.