Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crazycactus schreef:Jaaaa dat lippie!!!! Jae heeft dat ook hihihi... Leunen jullie paarden ook wel eens met hun kin op bijv de rand van de voerbak??? Ik zag dat Tracy dat deed op een wedstrijd en Jae doet het ook.
Sorry voor de vieze foto van mays ....zo ziet hij er tegenwoordig het liefste uit
JLO schreef:Hallo, ik zal mij even voorstellen. Ik ben Mieke de Wolff en ik heb ongeveer twee jaar geleden Bonnie van Rosworld gekocht. Toch wel apart om hier in dit topic allerlei informatie terug te lezen over een pony die inmiddels meer dan twee jaar bij ons is. Het gaat heel goed met haar. Ze is op dit moment 11 maanden drachtig van Leo's Sweet Sugar Boy oftewel Goby van Alida vd Hoff. Bonnie is nog steeds de superknuffel die ze op Rosworld al was. Ze bezorgt zowel mij als mijn dochter een heleboel plezier. Ik ben benieuwd of er hier op bokt nog meer mensen zijn die mij iets over haar kunnen vertellen. Informatie over haar vader, Puzsta's Refund is welkom. Hieronder een paar foto's van Bonnie![]()
![]()
crazycactus schreef:Jae heeft een rechter profiel. Was me eigenlijk nooit opgevallen dat Tracy een deukje had.
vooral als ze lekker heet door het land rent met dr staart omhoog! crazycactus schreef:Ah Jae Bar Fox!!!
Moonbeam Tracy Girl is gefokt door de schoonmoeder van PeppySan, en is een halfzusje van haar Flash.
CA Tracy Jae is dus mijn Jae, en verder ken ik nog 2 tracy's maar weet hun officiele namen niet...
Christa1975 schreef:IMA TRACY FOX 2616770
DESPERADOS DAPHNE 2894674
SPRINGTIME LIGHTNING 3399564 26/05/1995 geboren
Deze kwam ik ook nog tegen.
Dit is een stamboom registratie van de American Quarter Horse Assosiation in Texas. Dit is een officieel registratie Certificaat.
Deze merrie staat op naam van A. Vlieger.....dat is de vader van Jantinus. Ik vraga me af of hij deze merrie ook nog steeds heeft.
Er staan ook foto's op de site. Precies Tracy. Qua bouw, uitstraling en kleur...ook zo'n mooie goud kleurige palomino.
Er zijn veel nakomelingen van Tracy dat is duidelijk. Jammer dat veel ervan nergens geregistreerd staan.
Ik kreeg net een berchtje van iemand die ook een dochter van Tracy had en ik mag mailen voor foto's.....ben heel benieuwd als ik wat weet dan horen jullie het.