[WN] Ima Tracy Fox

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:02

Dat is toch mooi dat hij nog meer kids heeft rond huppelen

Uriah

Re: Ima Tracy Fox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:07

Afbeelding

check het hang lipje dat heeft zowat elk tracy kind

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:11

Jaaaa dat lippie!!!! Jae heeft dat ook hihihi... .
Afbeelding

Leunen jullie paarden ook wel eens met hun kin op bijv de rand van de voerbak??? Ik zag dat Tracy dat deed op een wedstrijd en Jae doet het ook

Uriah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:13

crazycactus schreef:
Jaaaa dat lippie!!!! Jae heeft dat ook hihihi... Leunen jullie paarden ook wel eens met hun kin op bijv de rand van de voerbak??? Ik zag dat Tracy dat deed op een wedstrijd en Jae doet het ook.

alles wat hang baar is komt in aanraking met HET lipje bij tim!

djmaris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 21:21

ik heb voor jaren terug nog wel eens een paar buitenritjes met trace meegemaakt en hard dat ie ging met renee, zo hard durfde ik niet te gaan. vreselijk lieve hengst, wel een echte man.
Renee heeft nog wel een keer geprobeerd om hem uit te laten brengen in de reining en een keer halter, maar ik geloof dat hij het niveau niet meer aankon, verder heb ik er niet veel meer van gehoord, voor zover ik weet rijd renee er lekker buitenritjes mee.

spiritoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 08:07

Sorry voor de vieze foto van mays ....zo ziet hij er tegenwoordig het liefste uit

Ja heb wedstrijden met hem gereden en heel erg tof als je ooit voor mij wil zoeken naar old memories

marchien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 08:59

@christa1997

over die paardjes waar jij het hebt kan ik me niet zoveel herineren,
ik kwam er dus ietsje later bij maar sunshine kan ik me nog wel herinneren.
volgens mij heeft silvia olthof daar nog een merrie van die goldy heet.
en mischien dat ik je ouders ook wel ken maar ik ben iemand die eerst gezichten moet zien voor dat ik kan zeggen dat ik ze ken.
(komt namelijk omdat ik vroeger veel mensen tegen kwam door mijn werk).
verder liep er, ranger, runnie, arrow, dutch man, bonnie, black lady, rex, rolin, pisco, patty, daphne, haedline, dandy, malbeck, prinses, sissi, quatro, tom, alvarado, daimond en dan ben ik waarschijnlijk nog wel een paar vergeten..
groetjes marchien.

JLO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:16

Hallo, ik zal mij even voorstellen. Ik ben Mieke de Wolff en ik heb ongeveer twee jaar geleden Bonnie van Rosworld gekocht. Toch wel apart om hier in dit topic allerlei informatie terug te lezen over een pony die inmiddels meer dan twee jaar bij ons is. Het gaat heel goed met haar. Ze is op dit moment 11 maanden drachtig van Leo's Sweet Sugar Boy oftewel Goby van Alida vd Hoff. Bonnie is nog steeds de superknuffel die ze op Rosworld al was. Ze bezorgt zowel mij als mijn dochter een heleboel plezier. Ik ben benieuwd of er hier op bokt nog meer mensen zijn die mij iets over haar kunnen vertellen. Informatie over haar vader, Puzsta's Refund is welkom. Hieronder een paar foto's van Bonnie Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Uriah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 21:54

JLO schreef:
Hallo, ik zal mij even voorstellen. Ik ben Mieke de Wolff en ik heb ongeveer twee jaar geleden Bonnie van Rosworld gekocht. Toch wel apart om hier in dit topic allerlei informatie terug te lezen over een pony die inmiddels meer dan twee jaar bij ons is. Het gaat heel goed met haar. Ze is op dit moment 11 maanden drachtig van Leo's Sweet Sugar Boy oftewel Goby van Alida vd Hoff. Bonnie is nog steeds de superknuffel die ze op Rosworld al was. Ze bezorgt zowel mij als mijn dochter een heleboel plezier. Ik ben benieuwd of er hier op bokt nog meer mensen zijn die mij iets over haar kunnen vertellen. Informatie over haar vader, Puzsta's Refund is welkom. Hieronder een paar foto's van Bonnie Afbeelding Afbeelding Afbeelding

leuk!!! de moeder van mijn Tim!!!!!!!! heb je misschien nog meer foto's? hoe oud is bonnie nu? en hoeveel veulens heeft ze gehad?

marchien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:24

wat leuk om ook weer eens iets te horen van bonnie, ik ben blij dat het goed gaat met haar.
en als ik de foto's van haar bekijk dan ziet ze er goed uit.
ik ben blij dat ze een goed tehuis heeft gekregen.

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 09:33

Volgens mij heeft een vriendin van mij vroeger vaak op Bonnie gereden... die ging regelmatig een weekend naar de Puszta ranch.

Codientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:46

De naam Ima Hot Tracy kwam mij zeer bekend voor. Ben op zolder eens door de foto's heen gegaan en daar vond ik nog een paar foto's van Tracy. Deze zijn gemaakt in 1989 of 1990. Ik ben toen op kamp geweest op de Puszta ranch. Veel plezier ermee!

Afbeelding

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:07

CC Jae lijkt op zijn papa

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:36

Afbeelding

neeee euhhhhhhhhhh!!!!!!!! Tim lijkt op tracy!

ik zie in beide tracy maar ik zie in elk kind aan de ogen de kaak en het lippie of het een tracy kind is!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:43

Jae heeft een rechter profiel. Was me eigenlijk nooit opgevallen dat Tracy een deukje had.

Uriah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:45

crazycactus schreef:
Jae heeft een rechter profiel. Was me eigenlijk nooit opgevallen dat Tracy een deukje had.

tim heeft dat deukje wel ,sommigen denken wel eens dat er arabier door zit vooral als ze lekker heet door het land rent met dr staart omhoog!

Christa1975

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 07:05

Die eerste is een mooie foto zeg....en inderdaad Tim lijkt er sprekend op.
Leuk om dat zo te zien he.
Zef vind ik het leuk om te zien hoe het na " mijn tijd" is gegaan met bepaalde paarden, maar als eigenaar vaan een paard lijkt het me geweldig om wat meer over ouders van je eigen paard te zien en te lezen.

JLO wat zou je willen weten van Refund?

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 08:56

-----------------------------ima tracy fox bred to miz san girl-----------------------------
moonbeam tracy girl (QH) 06111997
3565662 palomino Mare
-----------------------------Ima Tracy Fox bred to CA Bonita-----------------------------
CA Tracy Jae (QH) 25 april 1992
3107885 cremello Gelding
-----------------------------Ima Tracy Fox bred to Miss Patty Sur-----------------------------
Eagle of Delight (QH) june 05,1995
3415060 gray Gelding
-----------------------------IMA TRACY FOX bred to JO L S SUNSHINE-----------------------------
IMA SUGAR DANDY (PH) 1991
00210662 sorrel solid Stallion
HIT THE HEADLINE (PH) 1993
00248717 sorrel solid Stallion
GOLDEN MORNING DEW (PH) 1994
00278900 sorrel tobiano Mare
APRIL CHARME (PH) 1995
00311881 palomino solid Mare
SUNNY AVELINE (PH) 1996
00354307 sorrel tobiano Mare
IMA FUNNY BOY (PH) 1997
00425123 palomino solid Gelding

dit zijn kinderen van tracy en volgens mij zijn de meesten op rosworld gefokt.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:00

Afbeelding

en voor de liefhebbers een foto van de paps van tracy!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:10

Ah Jae Bar Fox!!!

Moonbeam Tracy Girl is gefokt door de schoonmoeder van PeppySan, en is een halfzusje van haar Flash.
CA Tracy Jae is dus mijn Jae, en verder ken ik nog 2 tracy's maar weet hun officiele namen niet...

Uriah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:16

crazycactus schreef:
Ah Jae Bar Fox!!!

Moonbeam Tracy Girl is gefokt door de schoonmoeder van PeppySan, en is een halfzusje van haar Flash.
CA Tracy Jae is dus mijn Jae, en verder ken ik nog 2 tracy's maar weet hun officiele namen niet...

waar wonen die 2 tracy's van jou dan????

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 09:35

Ehhh.. eerlijk gezegd geen idee. Ik spreek hun eigenaren wel eens op wedstrijden maar verder niet.

Christa1975

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 10:04

IMA TRACY FOX 2616770
DESPERADOS DAPHNE 2894674
SPRINGTIME LIGHTNING 3399564 26/05/1995 geboren

Deze kwam ik ook nog tegen.
Dit is een stamboom registratie van de American Quarter Horse Assosiation in Texas. Dit is een officieel registratie Certificaat.
Deze merrie staat op naam van A. Vlieger.....dat is de vader van Jantinus. Ik vraga me af of hij deze merrie ook nog steeds heeft.
Er staan ook foto's op de site. Precies Tracy. Qua bouw, uitstraling en kleur...ook zo'n mooie goud kleurige palomino.

Er zijn veel nakomelingen van Tracy dat is duidelijk. Jammer dat veel ervan nergens geregistreerd staan.
Ik kreeg net een berchtje van iemand die ook een dochter van Tracy had en ik mag mailen voor foto's.....ben heel benieuwd als ik wat weet dan horen jullie het.

Uriah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:44

Christa1975 schreef:
IMA TRACY FOX 2616770
DESPERADOS DAPHNE 2894674
SPRINGTIME LIGHTNING 3399564 26/05/1995 geboren

Deze kwam ik ook nog tegen.
Dit is een stamboom registratie van de American Quarter Horse Assosiation in Texas. Dit is een officieel registratie Certificaat.
Deze merrie staat op naam van A. Vlieger.....dat is de vader van Jantinus. Ik vraga me af of hij deze merrie ook nog steeds heeft.
Er staan ook foto's op de site. Precies Tracy. Qua bouw, uitstraling en kleur...ook zo'n mooie goud kleurige palomino.

Er zijn veel nakomelingen van Tracy dat is duidelijk. Jammer dat veel ervan nergens geregistreerd staan.
Ik kreeg net een berchtje van iemand die ook een dochter van Tracy had en ik mag mailen voor foto's.....ben heel benieuwd als ik wat weet dan horen jullie het.

wij willen die foto's ook graag zien van die van meneer vlieger zijn tracy kind!

ik zelf ken ook nog een hele mooie buckskin een andalusier x tracy!!

als ik het goed heb stond/staat er een daphne op rosworld zou best wel eens desperados daphne kunnen zijn!

marchien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 14:04

volgens mij is daphne nog in zeyen en heeft vlieger die uit amerika gehaald in 1995(maar dat vraag ik wel na).
verder staan dandy en headline nog wel in zeyen die heb ik zondag nog gezien
en golden morning dew is van silvia olthof.