Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Stel dat dat zou gebeuren (DB inschakelen), denk je dan echt dat die iets zouden kunnen doen? Het beest krijgt zijn basisbehoeften (eten, drinken, verzorgig) dus de DB kan helemaal niks. Er ZIJN geen regels over leeftijden, dus daar kun je mensen ook niet op afrekenen...
Als je een paardje met die leeftijd inrijdt, vraag ik me af hoe hij er bij loopt als hij 10 jaar is. Als ie dan nog loopt. Dan heb je op zijn minst de botten in zijn benen en rug naar de kl*te gereden en kun je hem wegbrengen, weer een klant voor Manege Beckers.
ElCid schreef:Weer een voorbeeld van een stukje onkunde, domheid en geen gevoel voor waar ze mee bezig zijn.
Helaas, er lopen meer gekken los dan er vast zitten en de eigenaar van dit paardje is er duidelijk 1 die ontsnapt is.
Absolute dierenmishandeling!!
twinducklin schreef:Mja ik heb de reacties uitgeprint, en denk dat ik de eigenaar deze ook ga laten lezen, al ben ik bang dat onze " relatie " hiermee niet beter gaat worden. Toch ben ik van mening dat ik verplicht ben tegenover het veulen om in iedergeval te proberen haar baasje te overtuigen dat dit niet goed voor haar veulen is.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Dat boek is voor veel mensen een eye-opener...
Iski schreef:Ja....en Twinducklin vraagt zich inmiddels vertwijfeld af waarom ze in godsnaam ooit een topic op Bokt geopend heeft...hahaha....allemaal goede raad en verontwaardigde reacties....en zij mag het 'goede nieuws' gaan overbrengen.....
Blaze schreef:Wie verteld mij dat TS wel oprecht is en niet de boel aan het stangen is????![]()
Is tenslotte een Limburger en die zijn niet te vertrouwen
Blaze schreef:Wie verteld mij dat TS wel oprecht is en niet de boel aan het stangen is????![]()
Is tenslotte een Limburger en die zijn niet te vertrouwen
Francis schreef:Iski schreef:Ja....en Twinducklin vraagt zich inmiddels vertwijfeld af waarom ze in godsnaam ooit een topic op Bokt geopend heeft...hahaha....allemaal goede raad en verontwaardigde reacties....en zij mag het 'goede nieuws' gaan overbrengen.....
Ik wil dan ook Twinduckling even een hart onder de riem steken. Thumbs up girl dat je bereid bent ten koste van de lieve vrede onze welgemeende 'groetjes' over te brengen.
Laat je door wat voor opmerkingen die je eventueel naar je hoofd gaat krijgen niet van je stuk brengen, jij weet beter en wij staan achter je! En als't nodig is komen we écht met z'n allen langs om je bij te staan... op mij kun je in ieder geval rekenen.
En mij kun je best alleen laten met wat bier, ik zal het niet aanraken die " vieze zooi "
twinducklin schreef:En mij kun je best alleen laten met wat bier, ik zal het niet aanraken die " vieze zooi "
).
). Heb gelukkig geleerd om het leed dat ik tegenkom ook weer een beetje van me af te zetten...als ik met alle dierenleed bleef lopen, dan zat ik hier waarschijnlijk niet meer...
twinducklin schreef:Mja ik heb de reacties uitgeprint, en denk dat ik de eigenaar deze ook ga laten lezen, al ben ik bang dat onze " relatie " hiermee niet beter gaat worden. Toch ben ik van mening dat ik verplicht ben tegenover het veulen om in iedergeval te proberen haar baasje te overtuigen dat dit niet goed voor haar veulen is.
Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!