[WN] De Bokkers...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:44

ik vond het ook wel een leuk stukje wat iski geschreven heeft. Wist niet of het de bedoeling had iemand af te zeiken ofso, aangezien sommige reacties. Dus mijn mening : vind het een leuke tekst.

Authentic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:45

Verosjaak schreef:
ik vond het ook wel een leuk stukje wat iski geschreven heeft. Wist niet of het de bedoeling had iemand af te zeiken ofso, aangezien sommige reacties. Dus mijn mening : vind het een leuke tekst.

Ik krijg niet het idee dat het is om iemand af te zeiken, iemand vat het blijkbaar wel erg persoonlijk op... Jammer dat er gelijk weer zo gedaan moet worden, ik was net iemand wijs aan 't maken dat westernruiters zoveel aardiger omgaan met elkaar dan de rest van de paardenwereld... Mislukt...

_Vanes_

Re: De Bokkers...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:49

Jus, vooral niet alle reacties te serieus nemen!

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:57

Wranglerbutt schreef:
Knap, als je dat over jezelf kan zeggen

Nee hoor, het gaat er tenslotte niet om wat ik weet, maar dat ik het weet, hoe er in de regel over gesproken of gedacht wordt, of hoe iemand je als karikatuur wilt wegzetten.
In die context moet je het een beetje zien hoe ik dit bedoel of hoe ik het aanvoelde hoe het bedoeld zou kunnen zijn.

Het is in de regel geen fabeltje, dat de hersens overgoten bekwame onder ons, vaak mensen zijn die van een heuvel omlaag komen om de gewonden af te schieten nadat de strijd gestreden is en ik heb dit niet verzonnen.

Dus om vorm te geven aan strategisch leiderschap, vereist tenslotte ook het hebben van één extra kwaliteit, en ieder weet inmiddels wel dat dit niet mijn geschreven woord is. Maar het is de bereidheid persoonlijk voor gek te staan, de bereidheid om halfbakken ideeën te bediscussiëren, want de meest doorbakken ideeën beginnen in die vorm - een totale eerlijkheid, een bereidheid om toe te geven dat je het fout hebt, daar doel ik dan op, dus het feit dat ik dat weet.

Dus nogmaals, zijn reactie op mijn eerst quote, zal ik dan wel totaal verkeerd begrepen hebben, en als ik hem dan met een knipoog met zijn bedje ga pesten, is dat ineens venijn, of te wel, vermanend een verwijzing te maken, waar ik dan onwaardig in zal zijn.

De bokt lieverdjes mogen dus onder het mom van vrije meningsuiting alles maar schrijven en spuien, daar het een ongeschreven wet zal zijn op dit forum, dat dit ook altijd maar in oprechten zin van een lieverdje zijn of haar hand ook is.

Denk dat ik het voor mijn zelf, zowel goed heb samen gevat.

Vr Gr Peter Vet.

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 17:58

Kornelius schreef:
zolang je l*l niet blokkeert he.

Die vind ik leuk

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 18:01

Een van de nadelen van het geschreven woord is dat je er niet de gewenste interpretatie bij kunt leveren. En tegelijkertijd is dat nou weer de jus ervan. Alleen als je een bankbiljet leest weet iedereen wat ermee bedoeld wordt maar met proza is dat een utopie.

Laat ik het er dan maar op houden dat we allemaal, en ik dus evenzogoed, er met de interpretatie van het geschrevene soms faliekant naast zitten. Gelukkig kunnen we alles herlezen en achteraf alsnog toelichten en uitleggen.

Bokken blijft een leuke hobby, en vaak valt er veel van op te steken. Juist omdat we allemaal vanuit onze eigen achtergrond, kennis, ervaring, bedoeling en wensen reageren op topics, wordt het zo'n leuk mengelmoesje van interessante, leerzame maar/en soms ook geouweslapjanuste artikelen....een soort van leesmap met voor ieder wat wils. En iedere leesmap heeft een satirische hoek en een strip....laat ik nou met WB een 1-2tje hebben...

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-06 18:08

jessiejanes schreef:
Jus, vooral niet alle reacties te serieus nemen!

Correct...en de mijne al helemaaaaaaaal niet.....

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:21

iski schreef:
Bokken blijft een leuke hobby, en vaak valt er veel van op te steken. Juist omdat we allemaal vanuit onze eigen achtergrond, kennis, ervaring, bedoeling en wensen reageren op topics, wordt het zo'n leuk mengelmoesje van interessante, leerzame maar/en soms ook geouweslapjanuste artikelen....een soort van leesmap met voor ieder wat wils. En iedere leesmap heeft een satirische hoek en een strip....laat ik nou met WB een 1-2tje hebben...

Om eventuele nare rechtzaken te vermijden zie ik in dit geval maar af van het maken van een illustratie
Any resemblance to persons, either living or dead, is strictly intentional

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 19:26

Kornelius nav quote Blaze schreef:
zolang je l*l niet blokkeert he.

Want dan ketst het terug en schiet Blaze zichzelf overhoop

@PeterV: Heintje was toch een vrouw Je smijt dus met de verkeerde vleeswaren

Ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 20:37

Ik heb genoten van je stukje, Iski

En ook van de reactie(s) van sommige mensen. Kom op zeg, het is Bokt! Niets meer of minder dan een leuke bijkomstigheid in het dagelijkse leven

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:24

ben het volledig met Ann eens

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-06 22:35

Leuk topic, niet de alleen inleiding maar vooral de reacties geven in één topic leuk aan hoe het op het forum gaat. Komt vast door die grote lappen tekst dat veel hersens al op hol slaan bij het lezen en zaken verkeerd worden geinterpreteerd.
Zo ik ga maar weer over op oneliners

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 20:41

Jus_dOrange schreef:
Verosjaak schreef:

Ik krijg niet het idee dat het is om iemand af te zeiken, iemand vat het blijkbaar wel erg persoonlijk op... Jammer dat er gelijk weer zo gedaan moet worden, ik was net iemand wijs aan 't maken dat westernruiters zoveel aardiger omgaan met elkaar dan de rest van de paardenwereld... Mislukt...

probeer je mijn stukje nou te onderbouwen of vind je dat ik de persoon ben die het persoonlijk opvat. Snap het niet helemaal??
Ik ben nogal BLOND maar snapte het niet helemaal???

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 21:12

Ik probeerde een poging te doen te laten blijken dat ik het met je eens was.

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:51

oke

Verosjaak

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:52

wel leuke profiel trouwens vooral het grapje je van: Je t'adore, Shut the door yourself.
Zelf bedacht??