Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Verosjaak schreef:ik vond het ook wel een leuk stukje wat iski geschreven heeft. Wist niet of het de bedoeling had iemand af te zeiken ofso, aangezien sommige reacties. Dus mijn mening : vind het een leuke tekst.
Wranglerbutt schreef:Knap, als je dat over jezelf kan zeggen![]()
Kornelius schreef:zolang je l*l niet blokkeert he.
jessiejanes schreef:Jus, vooral niet alle reacties te serieus nemen!
iski schreef:Bokken blijft een leuke hobby, en vaak valt er veel van op te steken. Juist omdat we allemaal vanuit onze eigen achtergrond, kennis, ervaring, bedoeling en wensen reageren op topics, wordt het zo'n leuk mengelmoesje van interessante, leerzame maar/en soms ook geouweslapjanuste artikelen....een soort van leesmap met voor ieder wat wils. En iedere leesmap heeft een satirische hoek en een strip....laat ik nou met WB een 1-2tje hebben...
Kornelius nav quote Blaze schreef:zolang je l*l niet blokkeert he.
Jus_dOrange schreef:Verosjaak schreef:ik vond het ook wel een leuk stukje wat iski geschreven heeft. Wist niet of het de bedoeling had iemand af te zeiken ofso, aangezien sommige reacties. Dus mijn mening : vind het een leuke tekst.
Ik krijg niet het idee dat het is om iemand af te zeiken, iemand vat het blijkbaar wel erg persoonlijk op... Jammer dat er gelijk weer zo gedaan moet worden, ik was net iemand wijs aan 't maken dat westernruiters zoveel aardiger omgaan met elkaar dan de rest van de paardenwereld... Mislukt...