[WN] WRAN-D show 19 Maart 2006 in Eersel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frayba

Re: WRAN-D show 19 Maart 2006 in Eersel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:34

dofuzz schreef:
noem mij de rule in het NRHA en/of AQHA rulebook (liefst met vermelding van artikel en bladzijde) dat verbied dat er bij de reining vanaf de zijlijn gecoached mag worden en ik betaal een kratje bier.

AQHA artikel 441 "Prohibited Conduct" punt d:

If a contestant, while inside the show arena or show ring, is assisted in any manner by another person, the contestant shall automaticly be disqualified unless... (en dan twee uitzonderingen: team-events natuurlijk en om veiligheidsredenen).

Bier kan naar Together Ranch, Umländerwiek Rechts 77, 26871 Papenburg. Je mag het ook storten op mijn giro, dan haal ik het zelf wel. Een kratje kost in Duitsland € 7,95

Groeten,

Chris.

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:36

Afbeelding

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:41

Foutje bedankt

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:45

Cer schreef:
Oooh ik voorzie stressmomenten voor PV... Nou ja, Jos is wel weer een leuke schoonmoeder natuurlijk

Nee hoor, ik ga Chris helpen om het kratje bier soldaat te maken terwijl Ron en Vanessa een oogje in het zeil houden.

Hoop ik >;)

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:12

een kratje dat ik met plezier betaal !!! dit staat inderdaad in de AQHA rulebook. ik heb verduidelijking van de AQHA gevraagd per e-mail. ik zal jullie hiervan op de hoogte houden

vanaf nu ga ik een aantal grote reinings winnen. wanneer er "3" geroepen word bij de derde spin of "whoooow" geschreeuwd word bij de vierde spin en die ruiter wordt niet geDQ-ed zal ik protest indienen en winnen. dit zal mij heel wat trainingsarbeid besparen. super bedankt!!!!!

@halloway : jij kan ook een kratje verdienen door mee te joelen voor anderen.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:15

Ok dus je zet je vraag tekens bij een overduidelijke regel van de AQHA??? Of waarvoor is dat mailtje

Hmm jammer dat je een DQ van anderen nodig hebt om te kunnen winnen

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:17

voorlopig lukt het nog zonder Blaze maar je weet het maar nooit in de toekomst

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:21

gewoon door gaan dan zo dofuzz en ach de ruiters die het nodig hebben dat de aanhang moet tellen omdat ze anders de tel kwijt raken tja het zal wel zo moeten

smarty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:24

Sugarmiss schreef:
@Smarty: ik begrijp uit je verhaal dat dezelfde persoon ook bij jou de proef heeft voorgelezen.
Mag ik aannemen dat dit niet op jouw voorstel gebeurde?? En dat je het er dus ook niet mee eens was ??

Wat is naderhand dan jouw reactie naar deze persoon (je instructeur??) geweest ??
Mij lijkt het dat hij hierdoor eerder klanten kwijtraakt als dat hij ze krijgt.

Ja klopt, die zelfde stond de proef niet voor te lezen, maar door de bak te gillen!!!
Zeer zeker had ik daar niet om gevraagd! Ik vind het puur voor L*L staan als iemand zo staat te schreeuwen langs de bak rand, ik heb later ook in de kantine, waar al die blikken van afkeuring heel terecht op mij gericht waren, nog duidelijk willen zijn door te zeggen dat ik het aso vond, en gevraagd, of als het nog eens zou voorkomen, iemand die persoon wilde zeggen dat ie zijn mond moest houden want dat ik anders zelf mijn proef zou afbreken...

Mijn reaktie naderhand... vogel ver weg gevlogen... niet meer gezien!!! Maar er zit nog een verhaal achter, toen die wedstrijd was, was hij mijn trainer niet meer,( om redenen die ik niet op bokt wil zetten... heb al een keer zoiets gedaan, en achteraf had het dus geen toegevoegde waarde, en de woede van die andere trainer's partner werd nog erger.)

dus ik stond al hoog verbaasd dat hij vlak voor ik de bak in ging, nog "tips" gaf Wat ik al niet handig vind, want dan ben ik al zenuwachtig genoeg, en daardoor ging ik ook weer aan mezelf twijfelen (zucht) En ik was eerder die avond lucht voor de persoon-zonder-naam...

Als klant was hij mij dus al kwijt, en dat had dus een aantal redenen, die als ik ze hier zou neerzetten, een hoop reakties teweeg zou brengen!!! Maar het lost ook niets op... Maar neem van me aan dat het gegronde redenen waren.
Ik wil nog wel vermelden, dat zeker in het begin bij de gote naamloze hier, ik echt geloofde dat het goed zou komen, na de ervaring die ik wel op bokt destijds heb geschreven.... de naamloze hier, die heeft me destijds uit de brand geholpen met het paard waar ik toen over geschreven had. (maar helaas was dat een idefix...)

smarty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:31

bleuberta schreef:
@dance: Ik wil de toverdrank!!!!
@smarty Hoe is het je nu vergaan? Ik was net te laat om je proef te zien, jammer.

Super haar best gedaan dus, maar dat had ik je per sms al verteld hi hi, de ruin was iets moeilijker, en dus door mijn gefreubel stap teveel achterwaarts toen ik spin in wilde zetten...
Jouw proef (voor de helft gezien) was echt netjes compliment!!

_Vanes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:02

PeterV schreef:
Nee hoor, ik ga Chris helpen om het kratje bier soldaat te maken terwijl Ron en Vanessa een oogje in het zeil houden.

Hoop ik >;)

Uhm, wat was de opdracht nog eens,Pe?
De fusie tussen Ve-Ca- en de JD-ranch een beetje op gang brengen , toch?

GNa,Gna,...........nee hoor, Grapje! Ik zal een goede chaperonne zijn!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:08

jeetje , ben ik de hele dag hard aan het werk buiten , kom ik eindelijk dood moe binnen. denk ik even lekker ontspannen te kunnen bokken.
maar nee hoor................lees ik dat ik al bijna familie word van peterV

nee hoor. even voor de duidelijkheid. roel en ilona gaan samen naar een clinic van Brent Loseke die gehouden wordt bij Ton de Rooy.
en ze gaan met de paarden logeren bij Halloway en jessiejanes.
roel is de chauffeur en ilona de bijrijder en de ouders...........die blijven thuis om hun bedrijven te runnen

verder ben ik wel nieuwsgierig geworden wat er nu gebeurd is in eersel. ik snap er niets van

oh en @cer. ik kan wel gooien met een pakje boter hoor of een bloempot , bakje vla, of iets anders wat ik net toevallig in mijn handen heb

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 22:12

dofuzz schreef:
trouwens , ik vind het sowieso een beetje klein dat je Nederlander moet zijn om bij de WRAN Nederlands Kampioen te worden. In alle andere Europese landen kan je Nationaal kampioen worden ook al heb je een "buitenlandse" nationaliteit. "buitenlanders" mogen dus wel sponsoren maar geen titel krijgen. zo herrinner ik me dat op een NK in Wanrooij iemand met een 5e plaats in de cutting Nederlands Kampioen werd. zielig toch?

Helaas ook deze word nu de prullebak ingewerkt. Hier in Dld. van de EWU volgende quote.
Citaat:
Deutsche Meister können nur Teilnehmer werden, die im Besitz der Deutschen Staatsangehörigkeit sind. Teilnehmer mit ausländischem Pass sind automatisch qualifiziert. Sie können gewinnen, aber keine Deutschen Meister werden.

Als Hollander kan ik dus nooit Duits kampioen worden.

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 08:08

foutje mijnerzijds

ik had het enkel over AQHA, NRHA en NSBA affiliates

trouwens, heeft het wonen in Nederland een nefaste invloed op het doorzien en smaken van sarcasme?

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:09

Nefaste??? Die ken ik nog niet

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:10

Iemand een woordenboek bij de hand???

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:11

dofuzz schreef:

trouwens, heeft het wonen in Nederland een nefaste invloed op het doorzien en smaken van sarcasme?

Bedoel je te zeggen dat je je onbegrepen voelt Ahhhhhhhhhhhhhh... Je zat gewoon fout met je boude uitspraken
Laatst bijgewerkt door Wranglerbutt op 23-03-06 09:12, in het totaal 1 keer bewerkt

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:11

als het vlaams is staat het er vast niet in

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:12

Edit:

Onbegrepen... ok die slaan we ook weer op in HGB

Rob_H

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:17

crazycactus schreef:
Iemand een woordenboek bij de hand???

Moet je een frans woordenboek proberen

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:18

Worldlingo bied geen uitkomst... Is trouwens echt een woord wat veel in belgie gebruikt wordt, aan de sites te zien bij google. Het zal wel iets betekenen als ernstig of zo gezien de zinsopbouw.

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:22

crazycactus schreef:
Het zal wel iets betekenen als ernstig of zo gezien de zinsopbouw.
Ik dacht eerder aan schadelijke of iets dergelijks

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:25

Het klinkt eerder als 'negatieve' , maar in combinatie met de smaken van sarcasme ruimt dat weer niet. Want zijn wij NL'ers niet super in sarcasme in al zijn verschijningsvormen

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:25

défavorable oftewel ongunstig

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-06 09:26

dofuzz schreef:

trouwens, heeft het wonen in Nederland een
ongustige
invloed op het doorzien en smaken van sarcasme?