Blaze schreef:Jou is bekend dat er een maximale houdbaarheids datum is
Jazeker, en ook dat er een registratie nummer op staat!
Maargoed, die kan je alleen zien, als je hem ver genoeg moet afrollen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blaze schreef:Jou is bekend dat er een maximale houdbaarheids datum is
FlyingHigh schreef:, oh?!?
, heeft je dochter zo ook netjes in de portemonnee zitten???? Die heeft de vruchtbare leeftijd daarvoor,
.
PeterV schreef:FlyingHigh schreef:, oh?!?
, heeft je dochter zo ook netjes in de portemonnee zitten???? Die heeft de vruchtbare leeftijd daarvoor,
.
Oh mijn god,
dit had je nou niet moeten zeggen
>;) >;) >;) >;) >;) >;) >;) >;)
kluisteren zal ik haar vanavond
euhhhh kuisteren bedoel ik
Sorry!!!
. jessiejanes schreef:**nou weer even een serieuze reactie,heren!!!**
PeterV schreef:
Hoeveel heeft Ron er in zijn portemonnee zitten jessiejanes?
![]()

jessiejanes schreef:Ja hallo! Ik vraag toch ook niet hoe vaak jij "het" doet per week?
tssssssssssss,........
Sugarmiss schreef:Dus om de sport betaalbaar te houden ga jij ze straks inbrengen als sponsorprijs ??
wel een VECA-logo erop, he! 
PeterV schreef:Nee, even serieus, die dingen zijn best kostbaar in aanschaf, dus eigelijk zijn wij nog steeds on topic toch?

Sugarmiss schreef:Dus om de sport betaalbaar te houden ga jij ze straks inbrengen als sponsorprijs ??
PeterV schreef:Dus naai ik nu als het ware de westernspot om niet meer te sponsoren, daar ik mijn geld uiteindelijk niet gun, aan deze zeer verknipte figuren, die geen respect hebben, of kunnen opbrengen voor wat hun sport misschien wel in de toekomst betaalbaar moet gaan houden..
jessiejanes schreef:Ieder jaar weer even de balans opmaken.
Wat heeft het gekost , wat krijg je ervoor terug, voornamelijk in "voldoening",..............
jessiejanes schreef:Ook hier hebben we de lange witte baard weggegooid!
PeterV schreef:
Nee, daar begin ik niet meer aan. Afgelopen jaar had ik mijn bedrijfsnaam verbonden aan het startnummer. En heb er net even één teveel rond zien lopen, die de naam van de sponsor er had afgeknipt,
Blaze schreef:Trouwens waarom zou de wran niet kunnen stellen dat als er op welke manier dan ook er iets aan startnummers wordt veranderd deze niet meer geldig zijn.Dus ben je niet meer startgerechtigd
) en nog even en ze kan op de normale westernpaardmaat rijden