Cer schreef:Zolang er mensen zijn die dingen zien die ze niet kunnen plaatsen, of het er niet mee eens zijn, zullen die dat zeggen. Die kan je niet monddood maken.... Hier geld nog steeds vrijheid van menings uiting, en dat lijkt almaar belangrijker te worden heden ten dage...
Hum, misschien dat ik daarom mijn mening er ook over geef.
Cer schreef:Als iemand zegt dat western heerlijk ontspannen is, en dressuur zo lekker strak, dan kan je een weerwoord verwachten. Vind ik niet zo gek.
Maar als suggestief het één en ander weer wordt aangekaart vind ik het niet gek, dat je daar een weer woord op kan verwachten. Goed het zijn er niet veel op bokt, en dat is wat ik dus weer niet zo gek vind.
Cer schreef:Als je denkt dat er dingen onrechtmatig gezegd worden, dan kan er uitleg volgen. Of je zegt 'ja, dat is zo'. Punt. Je gaat dan niet op kinderlijke manier zeggen 'ja maar die dressuurruiters, die kunnen er ook wat van hoor bla bla bla'. Die leeftijd zijn we toch voorbij, of niet?
Kinderen zeggen vaak de waarheid, toch, en dronken mensen ook, dus beide leeftijd grenzen ben ik dus niet voorbij.
Cer schreef:Dat bedoel ik.... hou het binnen je eigen sport... ga niet zeggen dat het DAAR ook mis gaat.... dat is een beetje 'jantje springt in de sloot dus ik kan het ook doen'.
Zo was die quote niet bedoeld van mijn zijde, ik gaf alleen maar aan, waar moe van te worden. Kan van sommige dan ook wel zeggen, spring niet altijd die gene na in de sloot, die er alleen maar op uit is, om het prut boven te halen.
Cer schreef:Overigens, met
je bedoel ik niet perse jij.... maar meer in zn algemeenheid natuurlijk...
Dit begrijp ik wel, ik bedoel het ook algemeen.
Laatst bijgewerkt door PeterV op 21-02-06 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt