[WN] Hengsten special

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Boldly

Re: Hengsten special

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 22:03

Broady schreef:
Rolf Peterka had toch echt iets beters 2 jaar terug (niet zo wit en niet zo'n kippenborstje..)..... of was het 1 jaar terug...

Ik ben benieuwd.....!

Die foto van die witte cowboy is idd niet iets om over naar huis te schrijven.. Echt heel maf!

mcqh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 00:07

Whiz schreef:
Of misschien is het zo dat dit de enige goede stopfoto van deze hengst. ( het waarom laat ik aan ieders fantasie over )
..............

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 03:24

ja ik mis ook idd bont en halter pleasurepaarden.
jammer kijk hier altijd naar uit.
tís bijna allemaal reining, op naar volgend jaar.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 08:45

Ik vind de foto van de witte cowboy echt om te gieren...je valt wel op zo. Hadden jullie dan liever een belabberde stopfoto gezien en een ruiter om door een ringetje te halen?

Gefotoshopte foto's hebben we in het verleden vaak genoeg in de hengstenspecial gezien. Geef mij dan maar zoiets. Paard bloot, hij ook bloot..... En laten we eerlijk zijn: we weten wie het is .

Overigens heb ik de Duitse Hengstenspecial, de Nederlands Quarter niet...voor degene die hem ook hebben, vinden jullie die blote blonde dame aan het begin van het tijdschrift er wat toe doen dan?

Op grond van een (provocerende/grappige/onfatsoenlijke/wel of niet gefotoshopte) foto in een hengstenspecial een hengst afwijzen....DAT is pas onprofessioneel. En het insinueren dat het de enige fatsoenlijke stopfoto is....tja....misschien idd de enige knappe foto van een stop zonder hoofdstel ja. Voor meer informatie over de hengst zul je toch echt de NRHA of AQHA files in moeten duiken. Of je kijkt even op http://www.lqh.de/ (waar je de fatsoenlijke foto ook kunt bekijken)...

Ik kan me nog herinneren dat we in de Hengstenspecial een keer een paginagrote advertentie hebben gehad van een stukje staart, en de opmerking "you just missed him"......

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 09:26

Ja ik ben het ook helemaal eens met cassidy...ik moest er ook vreselijk om lachen....het is een advertentie met humor
en ja je moet ballen Afbeelding hebben om zo`n foto neer te zetten....

hahahahaha

Groetjes Charita

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:21

Oh, verhip nu zie ik het pas! Dat is inderdaad een beste dek-eekhoorn!!!
Citaat:
Ik vind de foto van de witte cowboy echt om te gieren...je valt wel op zo. Hadden jullie dan liever een belabberde stopfoto gezien en een ruiter om door een ringetje te halen?

Ik ga voor de foto van een mooie cowboy en dito stop

Maar je moet het ze nageven, we praten er al bijna twee volle pagina's over dus effect heeft het zeker

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:29

vera schreef:
Ik ga voor de foto van een mooie cowboy en dito stop

Schieten me twee spreekwoorden te binnen:

Kleren maken de man...

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding...

Je kunt nu eenmaal niet altijd alles hebben, een goed paard, talent EN de looks...

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:46

Cassidy schreef:
Je kunt nu eenmaal niet altijd alles hebben, een goed paard, talent EN de looks...

Nee dat is helemaal waar maar je kunt je mindere punten best een beetje verbloemen.....vinden we niet erg

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 11:55

nou we het toch over die blote cowboy hebben, mij vielen gelijk die tepels van die kerel op, deden me denken aan die reclame van die superfrisse snoepjes....

Maar effe on topic, ik vond de special er weer gelikt uit zien! Tuurlijk zitten er altijd adv tussen die niet helemaal 'af' zijn maar niet iedereen heeft het budget om een professional in te huren.
Ik heb wel zitten smullen van een aantal hengsten en ga toch eens in mn oude sok kijken of ik niet toch dit jaar zal gaan dekken....

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 12:51

heeft die 'blote cowboy' niet een bloesjes kledinglijn?............. ................dan heeft hij dus gewoon goeie zaken gedaan

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 13:00

Of is het in dit geval ook een verhaal van "de nieuwe kleren van de keizer"?

(Denk dat we nu verder doordenken dan de bedoeling van de advertentie is geweest)

Die zonnebril, zou dat misschien ook een beetje zelfspot zijn omdat hij zo wit ziet?

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 16:54

vera schreef:
Oh, verhip nu zie ik het pas! Dat is inderdaad een beste dek-eekhoorn!!!

Hahhahahaa, Vera!!! Die gloeien toch bijna die advertentie uit, whoehahahhaa, hoe kun je zulke knoepers nou over het hoofd zien!!
De bewuste hengst(en, ) op deze foto moeten maar blij zijn dat zij niet sprekend op die eekhoorn lijken, dat 'stopt' zwaar kl*te, lijkt me, .

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 17:10

De hele reclamecampagne heeft ook niet voor niets: "Great Balls of Fire! "

Ik heb weleens verhalen gelezen van renpaardhengsten waar ze bewust een bal hebben verwijdert zodat ze toch nog konden koersen en het niet zo ontzettend in de weg zat en ze vruchtbaar bleven. Het zaakje kan ook te veel in de weg gaan zitten

Seppe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:15

Nog Belgen die de Quarter nog niet ontvangen hebben??

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 19:40

@Cassidy: daar hebben ze speciale 'houders' voor uitgevonden

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 10:29

Ja doen ze vaak bij draver hengsten een soort bh voor de ballen anders vliegen de ballen bij zo'n draftempo wel heel erg heen en weer, bij renpaarden misschien ook wel maar dat heb ik nog nooit gezien, bij galop lijkt het me minder heen en weer te vliegen.

10y

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:05

Heb jammer genoeg nog de Nederlandse, nog de Duitse hengstenspecial ontvangen. Maar ik vind jullie opmerkingen hierover om te gieren. Ben dus heel benieuwd.

Tja, en als je de "look" niet hebt, zet je toch gewoon een hoed op, waarom denk je dat die dingen plicht zijn bij de wedstrijden .

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 16:47

@dance: als je de verzendkosten betaalt mag je de mijne (NL)hebben, ik ben er niet echt aan gehecht