Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
pfff...
spicegirl schreef:nee, sorry, ik ben een digi-beet.en tja, ik heb 20 jaar in de appy s gezeten . de eerste goeie moet ik nog tegenkomen. hier dan, usa is anders.ik wil hier geen eindeloze discussie over voeren hoor, ik spreek uit ervaring, langer dan de meeste van jullie oud zijn. dus die paarden kennen jullie waarschijnlijk alleen van papier, ze zijn nl. overleden.o.a. sunfl. pl. joy, joker reed charge, sunfl. pl. jay- van mij geweest enz..
spicegirl schreef:er zit blijkbaar ook een banaan in je ogen als jeje mail leest en een banaan in je fatsoen!!
Dat is dus jouw ervaring met Appies, maar ik heb heel andere verhalen gehoord!Citaat:maar qua werkwilligheid scoren ze een nul.
en is in het bezit van een andere eigenaar
. Krijg bijna spijt dat ik geen quarter heb pffff.spicegirl schreef:nee dat doe je absoluut niet!!!en de waarheid interesseert je niet he? maar wel leuk hier voor alleman neerzetten dat ik mn paard niet opvoed en dan laat neerschieten??? dat vind ik echt niet kunnen hoor/ ik had-stom genoeg- verwacht dat je blij/opgelucht was dat t paard niet doodgeschoten was maar nog vrolijk rondhuppelt?er zit blijkbaar ook een banaan in je ogen als jeje mail leest en een banaan in je fatsoen!! zeg dan eerlijk sorry, ik had je verkeerd begrepen! en of je t dan met de methode eens ben of niet , dat staat je vrij en mij ook.
Volgens mij was de vraag wie er een Sunflower Appie heeft en uit welke lijnen. Niet of je wel of geen goede ervaringen er mee hebt. King heeft aan moeders kant trouwens Joker Reed Charge zitten.