Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
silvester schreef:In het eerste filmpje had hij gewoon zijn overhemd in zijn broek moeten doen, dan had het er wat strakker uitgezien.
In het tweede filmpje is het inderdaad jammer dat de knop de hele tijd wordt vastgehouden.
Maar ik blijf het heel knap vinden wat ze presteren.
reina schreef:Het spijt me, maar ik word er niet echt enthousiast van. Het paard loopt onregelmatig (en daarom misschien helemaal geen draf?). Verder vind ik het de ruiter toch wat onrustig en het paard juist iets té rustig. (Wat overigens niet zegt dat ik denk dat ik dit zomaar na zou kunnen doen hoor..) Het idee is hartstikke leuk, het moet fijn zijn om 'zonder dat trekken' te kunnen rijden, maar deze uitvoering doet mij niet zoveel. Maar smaken verschillen!
reina schreef:Het spijt me, maar ik word er niet echt enthousiast van. Het paard loopt onregelmatig (en daarom misschien helemaal geen draf?). Verder vind ik het de ruiter toch wat onrustig en het paard juist iets té rustig. (Wat overigens niet zegt dat ik denk dat ik dit zomaar na zou kunnen doen hoor..) Het idee is hartstikke leuk, het moet fijn zijn om 'zonder dat trekken' te kunnen rijden, maar deze uitvoering doet mij niet zoveel. Maar smaken verschillen!
broadway schreef:ik had het super gevonden als hij rustiger zat en als hij niet van die gigantische sporen om had........(géén sporen dus!!!!!!)