Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maccie schreef:er is ook ene fjord van cindy van dijk genaamd billy zij zijn naar het wk in denemarken geweest. ze zijn er derde en vierde geworden ( deden d8 ik mee aan team pending )
CDijk schreef:maccie schreef:er is ook ene fjord van cindy van dijk genaamd billy zij zijn naar het wk in denemarken geweest. ze zijn er derde en vierde geworden ( deden d8 ik mee aan team pending )
Dat zijn wij.[/url]http://photos.yahoo.com/cindydijk[url]
voor de liefhebbers.
Deze zomer gaan we mee naar Frankrijk, dus we trainen alweer fanatiek.
Ik had Billy al, en besloot toen western te gaan rijden. Hij is super braaf, werkt goed mee, en door veel te trainen komen we lekker mee. Maar...de volgende wordt toch een Quarter. Vooral in de koeienklassen mis je met een Fjord (of ander paard zonder cowsense) toch net dat beetje extra. Maar hij gaat niet meer bij me weg, en we hebben nog wel een paar jaar te gaan, hij is pas 14.

Vippie schreef:Mijn ervaring is dat met western inrijden onder goede begleiding een paard toch beter leert op eigen benen te lopen dan al te beginnen met steun zoeken bij de ruiterhand en het ruiterbeen.
Bij het engelse inrijden zie je mensen al te snel aan die teugels hangen ed.