Jij helpt mij en ik jou goed idee?Heb nog een ringsteawerd nodig en een doormen de 21e wie wil me helpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jij helpt mij en ik jou goed idee?

Citaat:Bumpen, zagen en hengelen stop ermee, het heeft geen zin, om dit soort van bewegingen tot een kunst te verheffen op een paard en dit ook maar continu zo te doen.
Francis schreef:
... Dan moet je zelf maar een bak regelen waar ook kijkers mogelijk zijn, dan kun je de volgende clicic als tribune ridder volgen.
)
Blaze schreef:De discipline die ik rij is een individuele dus samen spelen is niet aan de orde

Citaat:Bumpen, zagen en hengelen stop ermee, het heeft geen zin, om dit soort van bewegingen tot een kunst te verheffen op een paard en dit ook maar continu zo te doen.
was er nou werkelijk een clinic van Ruben voor nodig om hier achter te komen? dat kun je met een beetje gezond verstand ook wel zelf verzinnen,
Equinecoach schreef:Okay, die was niet speciaal voor Blaze, hoor...
Ik heb het genoegen gehad Blaze 'live' te ontmoeten en heb hem ook 'live' een leuk stukkie zien sturen op een kei van een merrie!
Vooral doorgaan Blaze!!!

Cer schreef:Citaat:Bumpen, zagen en hengelen stop ermee, het heeft geen zin, om dit soort van bewegingen tot een kunst te verheffen op een paard en dit ook maar continu zo te doen.
was er nou werkelijk een clinic van Ruben voor nodig om hier achter te komen? dat kun je met een beetje gezond verstand ook wel zelf verzinnen,

PeterV schreef:Nederland ten voeten uit, zou ik zeggen, om op een betweterige manier, bagatelliserend te laten weten, dat het uiteindelijk belachelijk is, dat er een clinic van Ruben voor nodig was, om gezond verstand tot ontplooiing te brengen.
Citaat:De mensen die wel bereid zijn, om toe te geven en te laten zien, dat het ook op een vriendelijkere manier mogelijk is, om spotlicht plaatsingen te verwerven, krijgen in mijn ogen te maken met mensen die eigelijk een veel gevaarlijker ego hebben dan die gene die willen laten zien waarom deze een afgod bestempeld worden.
Citaat:Het positieve niet weten te benoemen, heeft altijd al geleid dat iets nooit volwassen kan gaan worden, en nou maar drie maal raden, waar dat werkelijk nou is aan zou kunnen liggen.
Citaat:Maar goed, uiteindelijk doen wij het toch voor ons zelf, dus waar maak ik mijn eigelijk druk over?
Citaat:Jammer is het des te meer, dat wij in Nederland zoweinig andere trainers hebben, die het op deze manier laten zien. Rukken en plukken viert hier hoogtij, en zal dat ook blijven, omdat er niemand is, die laat zien dat het ook zonder kan.
Citaat:Dus met andere woorden, mijn nazaat heeft niks aan mensen die met hun mond, of zoals hier op bokt op schrift, wel gezond verstand pretenderen te hebben, maar uiteindelijk ook niet bij machten zijn, om het te laten zien.

)
) niet.
, nou eigenlijk nog meer mee gedaan met de clinic van Ruben?Jos schreef:wil ik toch even mijn eigen RvD naar voren schuiven.
bumt niet, hengelt niet, rukt en plukt niet, blijft onder alle omstandigheden rustig naar zijn paard (niet naar zijn trainer/moeder)
shiner, een goed voorbeeld paard. een jaar geleden......... en nu.
in de spotlichts?...............nee, nu (nog) niet.
maar wie weet wat 200........... brengt.
na alle verhalen die ik nu lees over Ruben, zou het voor mijn RvD toch wel leuk zijn om als "Blauw lintje" mee te kunnen doen aan zo'n clininc.
en van zo'n iemand de bevestiging te krijgen dat ook hij op de goede weg zit.
want ja , die bevestiging hebben we allemaal wel nodig .
ook degene die die weg al eerder zijn ingeslagen en daardoor de spotlichts even hebben gemist.![]()
![]()
heeft deze clinic en discussie zin: ja, in mijn ogen wel.
zolang er mensen zijn die op een poitievere manier gaan rijden heeft het altijd zin.
nu nog even opzoek naar een lijstje en een pen.......................