[WN] Uitnodiging pres. "Westernzadels - Constructie en pasvo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:48

Bij Cissy dus geen paard? Is het dan nog wel goed uit te leggen Sablou? Ik zou juist die kale bomen zo graag op een paard willen zien liggen.

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:56

Niemand die even een paard mee kan nemen????

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 20:57

In z'n binnen zak misschien

sablou

Re: Uitnodiging pres. "Westernzadels - Constructie en p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 09:06

Om een aantal redenen heeft dat weinig meerwaarde:
A) Er is maar weinig tijd om op jouw specifieke zadel in te gaan. Veel bezoekers hebben toch nog ruim een uur autorijden te gaan, dus probeer ik het "officiele" deel voor 22:30 uur rond te hebben.
B) Ga ik niet graag in-publiek in op een zadel, want dan krijg je al snel een "keuring". En ik denk dat ik niet echt objectief ben....
C) Ik neem ook geen zadels mee (wel bomen), tenzij ik een paar voorbeeld paarden heb en de exacte bomen die in die voorbeeld zadels zitten. Dit zal overigens wel duidelijker worden tijdens de presentatie.

Ik denk dat je zoveel stof tot nadenken mee naar huis neemt, dat je daar zelf veel me kan.

MVG Louis

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:11

Citaat:
Niemand die even een paard mee kan nemen????

ik heb wel een live paard, maar die past echt niet meer in de huiskamer als alle opgegeven deelnemers ook daadwerkelijk komen (nu al bijna 30! man/vrouw). Zo'n kunstpaard beweegt tenminste niet en poept ook niet, wel zo handig!

Nu ik zo de 'recensies' uit Tegelen lees lijkt het me nog interessanter worden dan ik al dacht. Kan me voorstellen dat meerdere mensen nu wel naar die clinic zouden willen komen maar de ruimte is een keer vol. Ik ga van het weekend kijken hoeveel stoelen er werkelijk in mn huiskamer passen zodat er misschien nog wat meer mensen bij kunnen. Wordt vervolgd.

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 10:42

sablou schreef:
Om een aantal redenen heeft dat weinig meerwaarde:

deze reactie had betrekking op het mee nemen van een eigen zadel en dus niet op het wel/niet beschikbaar hebben van 1 of meer paarden....

Het beste is dus om er 1 a 2 paarden bij te hebben. In dit geval gaat dat helaas niet. MAAR ik heb een aantal duidelijke foto's in de presentatie van hoe het niet moet en hoe het wel moet (qua pasvorm). Dus dat gaat lukken.

Nog even wat anders:
Er zijn momenteel meer dan 30 aanmeldingen. Hoewel er altijd wel een paar mensen op het laatste moment niet kunnen, zitten we gewoon VOL.

Iedereen die zich tot nu toe via een e-mail (via onze website) heeft aangemeld heeft een "stoeltje" en krijgt in de 1e week februari bericht en een routebeschrijving toegezonden via e-mail (dus niet hier op bokt - privacy-).

MVG Louis

Robyn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:57

Robyn schreef:
Ik had me aangemeld met 2 extra personen, maar ik heb nog geen bericht gehad. Moet ik nog even afwachten of is er iets fout gegaan?

Staat er bij die 30 personen een Wendy Cools +2 bij? Zo niet is er idd iets fout gegaan.

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 11:03

Robyn je staat er bij met 3, dus is goed gegaan

Robyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 11:40

Top! Ik zou het niet willen missen.

Esgaroth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 17:44

Thnx voor nog een keer de extra uitleg over de boom. En Masja, je had het dus goed. Goed opgelet

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 19:38

Sablou schreef:
Ik had nog een zeer smalle "zachte" boom van Ralide liggen, die goed zou passen als er aan beide zijden meer vulling zou komen onder de fork. En dat is ook gedaan. Het paard loopt er werkelijk perfect onder.

Maar bestaat die mogelijkheid dan ook niet onder een normale 'harde' boom ??

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 20:08

Bij deze maak ik ruimte vrij voor iemand anders. Ik blijk die datum niet te kunnen.

groetjes, Vera

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-06 21:48

Sugarmiss schreef:
Maar bestaat die mogelijkheid dan ook niet onder een normale 'harde' boom ??

Ja hoor, maar die smalste die ik had was de blauwe/zachte.
Een "zachte" bijkomstigheid dus....

MVG Louis

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:05

He verdorie, heb ik net CC zover dat ze mee wil, is de presentatie vol Ehhhhhhmmmm Sablou, heb je nog ergens een gaatje om hier in het noorden een presentatie te geven????? ik heb ruimte genoeg (schuurtje van 20 bij 20 ), en een paar paarden die als pasmal kunnen dienen

Enne gelijk maar de oproep voor liefhebbers hier in het noorden voor een presentatie van Sablou?????

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 22:35

Oei!!! In het Noorden? Met LIVE paarden? Dan wil ik wel een gaatje maken voor die bij Cissy eerlijk gezegd ! Want ik zou het heel jammer vinden als er geen paarden zijn. Ik vind het juist zo interesant om die kale boom op een paardenrug te zien.

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 00:12

Dat lijkt mij ook wel wat Rina

sablou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 08:00

rina schreef:
He verdorie, heb ik net CC zover dat ze mee wil, is de presentatie vol Ehhhhhhmmmm Sablou, heb je nog ergens een gaatje om hier in het noorden een presentatie te geven????? ik heb ruimte genoeg (schuurtje van 20 bij 20 ), en een paar paarden die als pasmal kunnen dienen

Enne gelijk maar de oproep voor liefhebbers hier in het noorden voor een presentatie van Sablou?????

Ik heb Rina net een PB'tje geschreven over mogelijkheden voor presentatie "Noorden".

Wat betreft de sessie "zonder paarden" : geen angst: ik heb zeer duidelijke foto's van paarden met kale bomen.....

MVG Louis

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 10:26

Ja Louis, maar ik wil het juist zo graag zien, op levende en vooral bewegende (stappende bijvoorbeeld) paarden! Ik geef me dus graag op voor een sessie bij Rina en maak dan een plek vrij voor de sessie bij Cissy!

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:41

Okee ik heb contact gehad met Sablou. En bij voldoende aanmeldingen/interesse komt er dus een 3e clinic.

En wel zou die dan op volgende plaats zijn:
In Sustrum-moor, dat is een klein gehucht vlak bij Sellingen (Groningen) 5 Km. over de grens in Duitsland. Hier is de mogelijkheid om ook live zadelbomen op een paard te zien, met de uitleg daarbij. (ik zal ze poetsen voor die tijd )

Heb je interesse dan graag een PB naar mij te sturen, zodat er gekeken kan worden wie er wil komen en of het genoeg zijn. We zijn minimaal 10 mensen nodig.
Laatst bijgewerkt door rina op 24-01-06 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:42

Heb je al een idee voor een datum?

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:48

Datum is nog niet bekend, omdat er eerst moet worden gekeken of er genoeg interesse is.

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:49

Ik heb wel interesse - any excuse voor een gezellige paardenbijeenkomst bij jou....

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 12:56

Ik heb interesse!!!!

cissy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 13:29

willen degenen die zich aanmelden voor de bijeenkomst in het noorden zich dan wel netjes afmelden voor de sessie bij mij als ze zich daarvoor hadden ingeschreven? thanks, dan hoef ik minder stoeltjes te sjouwen en koffie te zetten (en kunnen er wellicht anderen in hun plaats komen)

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 14:09

Natuurlijk Cissy! Maar wie weet wil ik wel naar beide! Dar ben ik nog niet overuit, uiteraard zal ik me keurig afmelden indien ik niet naar beide en alleen naar het Noorden wil! Ik ben nog even een dagje in dubio!