Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Niemand die even een paard mee kan nemen????
sablou schreef:Om een aantal redenen heeft dat weinig meerwaarde:
Robyn schreef:Ik had me aangemeld met 2 extra personen, maar ik heb nog geen bericht gehad. Moet ik nog even afwachten of is er iets fout gegaan?
Sablou schreef:Ik had nog een zeer smalle "zachte" boom van Ralide liggen, die goed zou passen als er aan beide zijden meer vulling zou komen onder de fork. En dat is ook gedaan. Het paard loopt er werkelijk perfect onder.
Sugarmiss schreef:Maar bestaat die mogelijkheid dan ook niet onder een normale 'harde' boom ??
Ehhhhhhmmmm Sablou, heb je nog ergens een gaatje om hier in het noorden een presentatie te geven????? ik heb ruimte genoeg (schuurtje van 20 bij 20
), en een paar paarden die als pasmal kunnen dienen
! Want ik zou het heel jammer vinden als er geen paarden zijn. Ik vind het juist zo interesant om die kale boom op een paardenrug te zien. rina schreef:He verdorie, heb ik net CC zover dat ze mee wil, is de presentatie vol Ehhhhhhmmmm Sablou, heb je nog ergens een gaatje om hier in het noorden een presentatie te geven????? ik heb ruimte genoeg (schuurtje van 20 bij 20 ), en een paar paarden die als pasmal kunnen dienen
Enne gelijk maar de oproep voor liefhebbers hier in het noorden voor een presentatie van Sablou?????
)
(en kunnen er wellicht anderen in hun plaats komen)