Los dus van het feit dat wij niet goed voorgelicht zijn dan, is het wat mij betreft ook al snel einde D-wedstrijd. Want waarom zou je dan in Godsnaam nog een D-wedstrijd willen organiseren en waarom zou je er dan nog willen starten.
Ik lees in de regels voor WRAN-erkenning het volgende:
Citaat:2. De WRAN kent 4 categorieën wedstrijden:
- Categorie A: Nederlands Kampioenschap;
- Categorie B: Landelijke wedstrijd met Koeien onderdelen;
- Categorie C: Landelijke wedstrijd;
- Categorie D:
Regionale wedstrijd
, waarbij geen punten te verdienen zijn voor promotie naar de amateur klasse en geen punten te verdienen zijn voor de titel WRAN Champion (High Point Titels);
De ruis zit em in "regionale wedtrijd waarbij geen punten te verdienen zijn. Want iets verderop in de tekst over WRAN-erkenning staat:
Citaat:Het is WRAN-juryleden toegestaan dat zij oefenwedstrijden jureren met een
plaatselijk/regionaal karakter. Hierbij worden geen eisen gesteld aan de accommodatie en wordt geen gebruik gemaakt van startnummers.
Wel worden de regels van de WRAN gehanteerd, ook ten aanzien van de kleding en het harnachement. Indien WRAN-juryleden een dergelijke show gaan jureren moeten zij dit bij het WRAN-wedstrijdsecretariaat melden;
Dit is de enige plek waar wedstrijden met een regionaal karakter weer terugkomt. Ik heb begrepen dat dit terugverwijst naar categorie D.
Als de interpretatie van Chris klopt dan is er dus iets als D regionaal en wild regionaal. Mij lijkt dat niet helemaal de bedoeling. Maar nogmaals ik heb het bestuur gevraagd hoe dit gelezen moet worden. Antwoord volgt.
beginners open en amateur uitschrijven en voor de mensen zonder nummer beginnende beginners.met als extra onderdelen inhand trail*walk and jog en lead line.Die ruimte krijg je