[WN] agenda van clinic's aankomende winter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kayila

Re: agenda van clinic's aankomende winter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 13:47

Merel schreef:
Moi! heb je al gezien bij de basisclinic, en ga je vergezellen bij een andere clinic(s). Go Thea, go!

haha basis clinic was erg leuk...oh ja dus DAAROM moet ik dat doen haha nee was erg leerzaam stukje theorie en praktijk was ook super.

Iski schreef:
met de fiets....
maar met zo'n uitspraak moet ik voorzichtig zijn...
voordat ik het weet staat er die dag een fiets voor me klaar....

Hahahahaha ja iski je roept het zelf al Merel heeft de fiets dus neem ik de camera mee en we krijgen een heel nieuw onderdeel! Dit moet ik vastleggen!!

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:34

Heb ergens op een site gelezen dat er in maart een Halterclinic georganiseerd wordt in Wanrooij door Karin v Bekkum. Klopt dat ??? Het lijkt mij wel eens leuk om te halteren maar dan wil ik wel het 1 en ander onder de knie hebben.

sil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-06 12:14

voor de clinic toiletteren/ showklaar maken van a.s zondag zijn nog 2 plekje beschikbaar!! dus bij intresse aanmelden per telefoon aub!
0650833100 of 0645766302
groet sil

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-06 18:48

foutje.

a.s Zondag is de nieuwjaarsborrel, en de zondag daarop dus op 15 januari is de toileteerclinic, daar zijn nog 2 plekjes vrij.
aanmelden per telefoon a.u.b
0650833100 of 0645766302

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 07:22

smax schreef:
:D foutje.

a.s Zondag is de nieuwjaarsborrel, en de zondag daarop dus op 15 januari is de toileteerclinic, daar zijn nog 2 plekjes vrij.
aanmelden per telefoon a.u.b
0650833100 of 0645766302

Maar.....er is niks op tegen om je tijdens de nieuwjaarsborrel lekker te toileteren hoor.....we leven in een vrij land.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 23:29

yeah! Ik heb mijn starttijden voor zondag doorgekregen!
9.30u will be THE moment

spannend! het eerste trail parcours voor ons en we "mogen" nu ook nog de spits afbijten

maar gaat vast lukken, ik heb er zin in!
Smax mag na mij laten zien wat ze in d'r mars heeft, so you've been warned

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 20:25

Stoer Merel!
en i'll be thre to capture the moment we've all been waiting for !
Wordt een leuke drukke dag!
veel starts dus genoeg moois om naar te kijken.
En dan is het om 14.00 mijn beurt

Voor mij ook 1e keer en volgens mij voor het vlekke monster ook. Niet de trail maar wel zon parcoursje dus who knows?? Ze is in ideregeval na de toileteerclinic er qua uiterlijk klaar voor (ja zij wel haha) ben benieuwd hoe het gaat en heb er toch stiekum wel zin in!!

Bis morgen!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 16:26

Ik was dan net na jou vlekkenmonster met mijn vlekkenmonster!

Voor herhaling vatbaar wat mij betreft, heowe die jog slalom was echt teveel gevraagd. Ik ben apetrots op het L tje achterwaarts dat we de tweede keer helemaal zonder te stoppen hebben gedaan.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:35

Blizz legde zijn tweede "proef" echt een stuk beter neer dan z'n eerste. Super joh! Je mag tevreden zijn.

Thea ook! je hebt een nette proef neer gelegd met 't vlekkenmonster

Ik ben zelf ook heel tevreden. Eerste trail-parcours voor ons beiden. Eerste keer was de bak wel heeeeel eng, hihi, maar deed hij alles toch vrij redelijk. Tweede keer verbeterde Sjors goed, was er echt blij mee!

Wat hebben we nu nog op de agenda staan?

Citaat:
Zondag 12 februari:

Showmanship at Halter clinic

. De clinic wordt opengesteld voor alle rassen aangezien de showmanship at halter ook een onderdeel is van de WRAN. Ook jonge paarden, vanaf 1 jaar mogen deelnemen aan de clinic.
€ 35,00 per persoon

Zondag 26 februari:
Hunter under Saddle clinic. Maximaal vier personen per dagdeel.
€ 35,00 per persoon

mmm.. misschien nog interessant! showmanship, wie weet!

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:09

HEY nog een vlekkemonster!!!

Sorry heb niet echt naar jouw proef kunnen kijken was te hysterisch met mijn eigen zenuwen bezig

Nee enorm tevreden ben best beetje trots en dank ook konijn en vriend voor al het werk wat ze gedaan hebben zonder hun was monster dwars DOOR brug DOOR hek + stropop opgegeten DOOR kerstboom etc gegaan. Ook dank konijn voor het grondwerk voor de proef....theetje gaat ook leren longeren echt waar gaat helemaal goed komen

Merel ging super met sjors! stoere vent zomaar door dat enorm enge hek met bewaking! Best spannend allemala zo'n eerste keer.

Foto's zijn in de bewerking molen en zullen eind deze week weer te vinden zijn op de site, van alle deelnemers zijn er foto's gemaakt dus ga zeker even kijken!!

Merel schreef:
Wat hebben we nu nog op de agenda staan?

Showmanship doe ik ook mee en hunter...tsja dat laat ik fijn aan de anderen over!!! Mischien volgende keer als het afvalracen goed gaat....

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:40

graag gedaan, konijn vond het wel leuk om weer eens ouderwets te vlekslingeren}:0 . Ging wel helemaal super he!!!!!! Volgende keer weer en de volgende keer ook hunteren........

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 21:38

Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden voor de hunterclinic met vlek....hihi...
Jammer dat ik het trailparcours niet heb kunnen zien, ik had thea graag willen bewonderen met het monster.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 22:00

Slaan de zenuwen al toe lees ik? HUNTERCLINIC.........All I wanna see is Men and Women in tights.....wordt tijd om de beschrijving van de huntertutjes er nog eens op na te slaan.....

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 22:33

ik heb zin in de shmsah clinic!

ben aan het oefenen hij kan al een beetje vierkant staan

Signe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 13:00

Hunter en showmanship zijn niet voor mij.. Komen er nog meer clinics komende tijd?

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:29

Hihi Iski, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan dat ik dan ook voor een paar uurtjes een huntertutje ben
Dat zal vast helpen bij mijn zenuwen

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 19:31

emmelske schreef:
ik heb zin in de shmsah clinic!

ben aan het oefenen hij kan al een beetje vierkant staan

JA lijkt mij ook leuk, ik heb het namelijk nog nooit gedaan, en het paardje met wie ik de clinic ga volgen ook nog niet, die is vorige week in het diepe gegooid in de trail aan de hand, en daar was ik over het resultaat erg tevreden. Dus ik ben zeer benieuwd hoe het me volgende week afgaat

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:12

Margrietjuh schreef:
Hihi Iski, daar had ik nog niet eens bij stil gestaan dat ik dan ook voor een paar uurtjes een huntertutje ben
Dat zal vast helpen bij mijn zenuwen

Don't worry Margrietjuh......op jouw leeftijd mag je een huntertutje zijn....voor een paar uurtjes dan

Weet je trouwens wat de overtreffende trap van Huntertutje is? HunterPenny...(die zijn het namelijk hun hele leven).

Maar misschien kom ik al dit fraais wel bewonderen....

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:41

Stoer hoor Iski..aan de bakrand hangen (bakje koffie , lekker gezellig) en alle hardwerkende huntermensjes "bewonderen".

Nu doet de bijzonderheid zich voor dat ik in mijk kast nog wel een extra mooi strak rijbroekje heb liggen (ja een huntertrutje besteed natuurlijk meer aandacht aan de looks dan aan haar rijkwaliteiten), dus mischien kan je wel eventjes meerijden.

Hiervoor stel ik overigens graag mijn pennypony ter beschikking...Ze zal die dag optreden in het : roze (roze dekentje, roze bandages en halster) en ik ben nog op zoek naar roze glitter voor hoeven en manen .

Nou Iski, wat denk je ervan!!!!!!!!

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 10:55

konijn schreef:
Stoer hoor Iski..aan de bakrand hangen (bakje koffie , lekker gezellig) en alle hardwerkende huntermensjes "bewonderen".

Nu doet de bijzonderheid zich voor dat ik in mijk kast nog wel een extra mooi strak rijbroekje heb liggen (ja een huntertrutje besteed natuurlijk meer aandacht aan de looks dan aan haar rijkwaliteiten), dus mischien kan je wel eventjes meerijden.

Hiervoor stel ik overigens graag mijn pennypony ter beschikking...Ze zal die dag optreden in het : roze (roze dekentje, roze bandages en halster) en ik ben nog op zoek naar roze glitter voor hoeven en manen .

Nou Iski, wat denk je ervan!!!!!!!!

Daag me niet uit!!!!!!!!

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:22

Nou..dat doe ik eigenlijk wel. Lijkt mij (en ik denk dat ik hierin niet alleen voor mezelf spreek) geweldig om een hunteriski waar te mogen nemen...

Dus, denk je dat je het aandurft of is de uitdaging te groot en blijf je een semi-anonieme bakrandhanger?????

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:33

konijn schreef:
Nou..dat doe ik eigenlijk wel. Lijkt mij (en ik denk dat ik hierin niet alleen voor mezelf spreek) geweldig om een hunteriski waar te mogen nemen...

Dus, denk je dat je het aandurft of is de uitdaging te groot en blijf je een semi-anonieme bakrandhanger?????

Ik was al bang dat het die kant op zou gaan. Konijn kent mij blijkbaar en weet dat ik een uitdaging maar zelden uit de weg ga. Ik ben groot genoeg om, daar waar ik anderen op de hak neem, mezelf ook af en toe belachelijk durf te maken. Dus als het pakje past...kom maar op..name time and place and I'll be there.......grrrrrrr

En deze keer zal ik mezelf niet zwart schminken of me achter een pruik verstoppen...alleen die trouwring die ik je vorig jaar gegeven heb wil ik terug

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:51

Huilende blonde bruid geeft trouwring terug

De clinic is op 26 februari, door ruim tijd voor een doorpassessie van rijbroekjes en dito jasjes. Aangezien Kayila deze keer niet van de partij is te paard,maar wel met kan deze bijzondere happening mooi worden vastgelegd (bij gebrek aan mooie trouwfoto's/album)

Konijn denkt (weet eigenlijk bijna zeker) dat het een geweldige dag gaat worden!

Spikers

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 11:58

De hunterclinic sta ik aan de kant te bakrandridderen en ben benieuwd naar het (ape)pakje van Iski en komende zondag ben ik van de partij in de Showmanship.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-06 12:08

konijn schreef:
Huilende blonde bruid geeft trouwring terug

De clinic is op 26 februari, door ruim tijd voor een doorpassessie van rijbroekjes en dito jasjes. Aangezien Kayila deze keer niet van de partij is te paard,maar wel met kan deze bijzondere happening mooi worden vastgelegd (bij gebrek aan mooie trouwfoto's/album)

Konijn denkt (weet eigenlijk bijna zeker) dat het een geweldige dag gaat worden!

Passessies lijken me niet nodig...zal eerder even moeten wennen aan Roze Penny-paard..(zet wel een zonnebril op).

Goed...trouwring weer in mijn bezit, je doet je best maar met huilen, volgens mij ging je toch al vreemd voordat je mij leerde kennen en we weten allebei met wie.....

Goh.....ben ik zomaar op een doordeweekse zondagochtend alweer vrijgezel

Wordt dus een scheidingsalbum...wel, wie weet wordt het een trent.