Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ga dan voor optie 1 (deel 2)
Blaze schreef:Maar het lijkt me zinvoller dat je stopt met het verdedigen van die manege ,je maakt het alleen maar erger.
Blaze schreef:Wat je hier boven schrijft geeft mij inderdaad aan dat je niet op de juiste manier instructie krijgt.
Blaze schreef:Als je echt overtuigt bent van wat je schrijft weet je in elk geval niet waar je mee bezig bent.
Is dit jouw manier van verdedigen
klaasjuhhh schreef:Slotje dan maar?
ik vrees alleen dat Blaze de slachtprijzen niet kent
ja 100 euro per kilo is wel erg veel.
Blaze schreef:Waarom??? omdat het een manege uit friesland isIs dit jouw manier van verdedigen
![]()
Topic is niet gestart door Jannie en gaat niet over hoe zij iets heeft proberen te verdedigen,het gaat om een manege test uit het Bit waar weer eens uit blijkt dat het moeilijk is om een visueel opgedane opinie door iemand (in dit geval het blad Bit), op een lijn te krijgen met de verbale versie van de instructeur
Het is Groningen.
LindyH schreef:
Ik denk dat het meer zin heeft om Jannie aan te bieden om haar een nieuwe methode aan te leren dan om te roepen dat ze haar mening hier niet zou moeten verkondigen.
Beetje Topo / logica moet erin zitten, maar we dwalen zo lekker af.. Blaze schreef:
Ach Klaasje Friesland *Groningen whats the difference
klaasjuhhh schreef:@BLAZE:
Daar gaat het niet om...Beetje Topo / logica moet erin zitten, maar we dwalen zo lekker af..
ElCid schreef:Ik heb net het artikel gelezen en ben een tijd geleden op de manege geweest tijdens een clinic van Jean Claude Dysli. Ik heb toen vol verbazing staan kijken naar de manier waarop hier gereden werd ( niet door Jean Claude, maar door de rest). Ik vond dat er inderdaad nogal grof gereden werd, ook door de ruiters die het wel zouden moeten kunnen, veel ruk en pluk, weining beenhulpen, etc. Tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik het met Bit eens ben, hier leer je m.i. hoe het niet moet.
KiWiKo schreef:
ik weet dat westernpaarden veel "groffer" beleerd worden dan engelse paarden..........
KiWiKo schreef:ik weet verder ook geen ruk van western af......
je meeeeent het