Dat is wel handig als je meerdere paarden showt.. Bij de ene rode pad (en evt beenbeschermers) bij de andere groen, de volgende blauw..... enz enz. Handig voor Xono, dan hoeft hij zich niet meer zo vaak om te kleden tijdens wedstrijden
kijk dat moeten we hebben !!! Ik heb ook wel eens gehoord dat je slinky's en blousjes met een hoog bling-bling gehalte goedkoop kunt scoren op de beverwijkse bazaar a.k.a de zwarte markt.... Ik ben er weleens geweest maar was er toen niet op bedacht, maar het lijkt me wel waarschijnlijk.
Ook hiervoor geld dat je goed naar de lengte van de mouwen moet kijken. Het merendeel van de 'gewone' blingbling-kleding heeft geen mouwen tot halverwege de handen.
Mouwen tot halverweg de handen? Dat ga ik zowiezo niet redden met al mijn kleding. (of het moet zo'n mega slobbertrui zijn )Ik heb een beetje lange armen. Dus als het net op de pols val ben ik al tevreden !!! Maar goed iig iets met lange mouwen kopen en wat tot boven aan dicht is of kan.
Mouwen tot halverwege de handen bedoel ik in 'rust', dus langs ke lichaam hangend. Als je te paard zit met je armen gestrekt voor je (a la pleasure) dan heb je die lengte meestal hard nodig om te voorkomen dat de mouwen ergens achter de knokkels van je pols eindigen.
Als mijn armen langs mijn lichaam hangen zijn de mouwen dus idd vaak te kort...Ik heb echt lange armen, dan mag ik dus blij zijn dat ze al op mijn handen terecht komen. voor een mouw halverwege de handen dan moet ik een heren blouse in xxl ofzo kopen...Maarja dan heb je voor de rest weer geen model. Maar we gaan offtopic dacht ik....