Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera schreef:iski schreef:Want kijk nou eens naar die kleding…oude afgetrapte spijkerbroek, niet matchend shirt (als het al een shirt is want een ouwe trui heeft vaak de voorkeur) en dan, om het geheel te complementeren zo’n, liefst leren, hoed….waar geen vorm in zit en die absoluut niet staat. En zo gaat de RR het bos in geheel overtuigd van zijn/haar eigen gelijk.
hahaha, ik was vandaag met Boldly naar de duinen en we kwamen precies zo'n type tegen in het bos........ze bestaan echt!
Citaat:Iski: En er zullen vast wel lezers zijn die een prachtig natuurgebied om de hoek hebben en mij/ons daarin rond willen leiden... mail me want ik rij overal heen hoor. Zal ik voor die gelegenheid mezelf netter aankleden dan in die karikatuur van WB.
Equinecoach schreef:Citaat:Iski: En er zullen vast wel lezers zijn die een prachtig natuurgebied om de hoek hebben en mij/ons daarin rond willen leiden... mail me want ik rij overal heen hoor. Zal ik voor die gelegenheid mezelf netter aankleden dan in die karikatuur van WB.
Natuurgebied is hier ver te zoeken, maar... Ik kan hier wel de ultieme "Hoeveel-kan-mijn-paard-verdragen" test uitschrijven. Mijn merrie is de cultuurshock van bomen naar kassen aardig te boven. Nog even wennen aan grote olietankers op de waterweg en de golfslag tegen de oevers maar ze klimt al lang zo hoog niet meer een boom in... In het weekend is het qua vrachtverkeer rustig. Gelukkig hebben we dan de plaatselijke crossmotor club die gezellig langszij komt...
Wie durft!
iski schreef:konijn schreef:Wederom geweldig....enneh Iski over die les zou ik me niet al te veel zorgen maken al staat er natuurlijk wel een fanclub van huntertrutjes en pleasuremeisjes aan de bakrand te hangen als het zover is!!
Goed, zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ik ga geen enkele uitdaging uit de weg..dus ik mijn les en door de mand vallen maar dan al die huntertrutten en peasuremeisjes daarna mee op een bosrit..van een uurtje of 7.. Do we have a Deal? Zelf broodjes meenemen..ik zorg voor champagne......5 sterren bosrit.......
silvester schreef:dat rijden op de Utrechtse Heuvelrug doen we al een aantal jaren met een heel stel western RR. Kijk maar bij: http://www.dutchmountaintrails.org/
iski schreef:4. Utrechtse Heuveltocht? Wat te denken van 19 november...ijs en weder dienende.
iski schreef:7. Silvester heeft bij deze bewezen een echte RR te zijn....welkom bij de club.
iski schreef:9. En voor alle anderen en aspirant deelnemers...donderdag avond nemen we de beslissing....zaterdag...zondag of allebei.... In ieder geval om 10.30 starten....dan 2 uur rijden, kleine pauze (roken, bammetje, plassen... de hele mikmak) nogmaals 2 uur en dan koffie e.d. Allemaal vanaf het bezoekerscentrum staatsbosbeheer Appelscha. Voor meer info, mail me.
silvester schreef:Wat mij betreft ook! Samen een en ander organiseren Silvester?iski schreef:4. Utrechtse Heuveltocht? Wat te denken van 19 november...ijs en weder dienende.
Wat mij betreft prima!
SuzanneAAHCH schreef:Wat mij betreft ook! Samen een en ander organiseren Silvester?