[WN] De Western Recrea-Ridders

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Bellebabe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:49

wil graag zondag, alleen nu nog een paard

smax

Re: De Western Recrea-Ridders

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:03

Je hebt zulke mooie thuis staan Bellababe

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:32

vera schreef:
iski schreef:
Want kijk nou eens naar die kleding…oude afgetrapte spijkerbroek, niet matchend shirt (als het al een shirt is want een ouwe trui heeft vaak de voorkeur) en dan, om het geheel te complementeren zo’n, liefst leren, hoed….waar geen vorm in zit en die absoluut niet staat. En zo gaat de RR het bos in geheel overtuigd van zijn/haar eigen gelijk.

hahaha, ik was vandaag met Boldly naar de duinen en we kwamen precies zo'n type tegen in het bos........ze bestaan echt!

Tis dat ik verhuisd ben ...

EeCee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 14:47

Citaat:
Iski: En er zullen vast wel lezers zijn die een prachtig natuurgebied om de hoek hebben en mij/ons daarin rond willen leiden... mail me want ik rij overal heen hoor. Zal ik voor die gelegenheid mezelf netter aankleden dan in die karikatuur van WB.

Natuurgebied is hier ver te zoeken, maar... Ik kan hier wel de ultieme "Hoeveel-kan-mijn-paard-verdragen" test uitschrijven. Mijn merrie is de cultuurshock van bomen naar kassen aardig te boven. Nog even wennen aan grote olietankers op de waterweg en de golfslag tegen de oevers maar ze klimt al lang zo hoog niet meer een boom in... In het weekend is het qua vrachtverkeer rustig. Gelukkig hebben we dan de plaatselijke crossmotor club die gezellig langszij komt...

Wie durft!

Bellebabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:02

Je heb gelijk Smax, alleen ze staan al zo lang niets te doen.

Ik denk niet dat het mij in dank wordt afgenomen.

Belle is natuurlijk lekker dik en drachtig en pieper ja wat zou ik daar nu van zeggen Liever lui dan moe

O ja de pony kan wel maar dan wordt ik weer zo moe van het mee lopen.

ships ik had mij zo verheugd op de champagne

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 16:15

Equinecoach schreef:
Citaat:
Iski: En er zullen vast wel lezers zijn die een prachtig natuurgebied om de hoek hebben en mij/ons daarin rond willen leiden... mail me want ik rij overal heen hoor. Zal ik voor die gelegenheid mezelf netter aankleden dan in die karikatuur van WB.

Natuurgebied is hier ver te zoeken, maar... Ik kan hier wel de ultieme "Hoeveel-kan-mijn-paard-verdragen" test uitschrijven. Mijn merrie is de cultuurshock van bomen naar kassen aardig te boven. Nog even wennen aan grote olietankers op de waterweg en de golfslag tegen de oevers maar ze klimt al lang zo hoog niet meer een boom in... In het weekend is het qua vrachtverkeer rustig. Gelukkig hebben we dan de plaatselijke crossmotor club die gezellig langszij komt...

Wie durft!

Ikke....en mijn paard ook.....alleen of het ook leuk is? Het voordeel van jouw paard lijkt me dat ie 'bombprove' is en je er dus altijd nog mee naar hartje Amsterdam kunt om lekker te gaan winkelen...geen fileproblemen om er te komen, geen parkeergelden en ruim overzicht in de kalverstraat...nee, zo'n paardje lijk me wel wat. En wees nou eerlijk, op de Dam val je tussen al die andere rare snuiters niet eens echt op.

En wie weet doe je er nog goed werk mee ook....dat zo'n verslaafde na het zien van jou en je paard toch eindelijk echt aan de kwaliteit van zijn drugs gaat twijfelen en definitief de coke aan de wilgen hangt....nee...zou ik echt een keer gaan doen....en ehh...waarschuw me, dan kom ik mee.

En verder? Nou, Vlaardingen-Friesland is wat ver gezocht maar wanneer Silvester het woord gestand houdt ga ik binnenkort naar de Utrechtse Heuvelrug, kijk...en dan komen we al een aardig eindje in jouw richting. En dan na afloop met z'n allen Amsterdam in....Horseback dus...

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:29

Natuurlijk houdt mijn woord stand. Laten we maar een datum plannen.
Ik ga voor het weekend even thuis overleggen. Met 2 kleine kinderen moet er wel iemand thuis blijven. Ik laat nog weten of ik mee ga.

ps. dat rijden op de Utrechtse Heuvelrug doen we al een aantal jaren met een heel stel western RR. Kijk maar bij: http://www.dutchmountaintrails.org/

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:32

Mijn paard is met mij dwars door Groningen geweest, over de fietsbruggetjes en al, en bijna de Ikea in De mac drive kent ie ook al, en de kermis, dus een ritje op de hei kan ie volgens mij wel aan, alhoewel, zoveel natuur in 1x

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:37

Als we zo gaan beginnen:
Ik heb de Elfstedentocht te paard met Silvester gereden in 1993.
6 dagen rijden, totaal 270 km, gemiddeld 7 uur per dag maar ook 1 dag van 9 uur rijden. Dan heb je wel zitvlees na een weekje!
Ik zal nog wel een foto opzoeken.

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 16:38

Wat gaaf Silvester!! Echt TOP! Lijkt mij ook geweldig zoiets!!

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 17:54

Jeetje die Silvester kan zelfs schaatsen

Lijkt me trouwens ook leuk om daar een keer aan deel te nemen

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:46

iski schreef:
konijn schreef:
Wederom geweldig....enneh Iski over die les zou ik me niet al te veel zorgen maken al staat er natuurlijk wel een fanclub van huntertrutjes en pleasuremeisjes aan de bakrand te hangen als het zover is!!

Goed, zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ik ga geen enkele uitdaging uit de weg..dus ik mijn les en door de mand vallen maar dan al die huntertrutten en peasuremeisjes daarna mee op een bosrit..van een uurtje of 7.. Do we have a Deal? Zelf broodjes meenemen..ik zorg voor champagne......5 sterren bosrit.......

mogen de wannabee western/enduranceruiters dan ook mee
tenminste als ze half december aan het drents friese wold wonen dan willen ze graag
heb op dit moment geen vervoer maar jullie zijn welkom op de sallendse heuvelrug

wederom geweldig verhaal iski

rina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 19:58

silvester schreef:
dat rijden op de Utrechtse Heuvelrug doen we al een aantal jaren met een heel stel western RR. Kijk maar bij: http://www.dutchmountaintrails.org/

hee op de serie van de wrantrail 2001 staat mijn feline ook nog op de foto.

iski

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 20:30

1. Ja, iedereen die wil mag uiteraard mee.

2. Nee, de uren in het zadel op zaterdag worden niet opgeteld bij de uren van zondag om in aanmerking te komen voor de champagnetour.

3. De Sallandse Bossen worden genomineerd voor de tocht na de Utrechtse Heuvelrug.

4. Utrechtse Heuveltocht? Wat te denken van 19 november...ijs en weder dienende.

5. En voor 2e kerstdag plannen we een kroegentocht in Groningen o.l.v. Smax, die kent tenslotte de weg daar.

6. Vanavond een in zacht pittige saus gesmoorde kerrie-kip....helaas, biedt geen inspiratie voor gepeperd stuk....dus..even wachten mensen.

7. Silvester heeft bij deze bewezen een echte RR te zijn....welkom bij de club

8. Sandra H zit in een dipje.....identiteitsprobleempje blijkbaar... Wil je erover praten?

9. En voor alle anderen en aspirant deelnemers...donderdag avond nemen we de beslissing....zaterdag...zondag of allebei.... In ieder geval om 10.30 starten....dan 2 uur rijden, kleine pauze (roken, bammetje, plassen... de hele mikmak) nogmaals 2 uur en dan koffie e.d. Allemaal vanaf het bezoekerscentrum staatsbosbeheer Appelscha. Voor meer info, mail me.

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:56

Ik als Reactreatierijder/pleasure/trail/hunter/halter/combineermiepje wil ook graag meerijden! En laat ik nou vlak bij Silvester wonen, Utrechtse Heuvelrug geen probleem! Wanneer gaan we?

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:09

Zaterdag gaat me niet lukken, maar zondag moet ik het wel voor elkaar kunnen krijgen. Maar dan moet ik wel de kids kwijt kunnen zodat Michel ook mee kan rijden, want die gaat me echt niet brengen en halen. 4 uurtjes moet makkelijk kunnen. Van de zomer heb ik nog een rit van 6 uur gemaakt op een KWPN-er die achter elke boom een woezel, lollifant of kabouter ziet. Vooral brievenbussen en van die lampen langs oprijlanen zijn moordend. Je weet maar nooit of ze je kunnen bespringen. Als het lukt neem ik Bo mee... dat wordt lachen. Ik ben nu al 2 keer buiten geweest met haar en het gaat steeds beter.

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:10

iski schreef:
4. Utrechtse Heuveltocht? Wat te denken van 19 november...ijs en weder dienende.

Wat mij betreft prima!

iski schreef:
7. Silvester heeft bij deze bewezen een echte RR te zijn....welkom bij de club.

Hierbij nog een paar(slechte kwaliteit) foto's als bewijs. (het was de hele week heel slecht weer en foto's genomen vanaf het paard)

iski schreef:
9. En voor alle anderen en aspirant deelnemers...donderdag avond nemen we de beslissing....zaterdag...zondag of allebei.... In ieder geval om 10.30 starten....dan 2 uur rijden, kleine pauze (roken, bammetje, plassen... de hele mikmak) nogmaals 2 uur en dan koffie e.d. Allemaal vanaf het bezoekerscentrum staatsbosbeheer Appelscha. Voor meer info, mail me.

Ik doe mee, maakt niet uit of het zaterdag of zondag is. Maar volgens mij kom je niet aan de 7 uur op deze manier!

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:12

Hierbij dan de foto's (lukte niet in de vorige post)
Afbeelding
tijdens een stortbui bij Bartlehiem
Afbeelding
over het Elfstedenbruggetje - de laatste dat ben ik.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:16

Ik denk dat voor Sugar de tocht daar al geëindigd was

silvester

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:19

Wel nee joh, het zijn net schapen, als er één over de dam is . . . .

Maar toen ik daarna trailwedstrijden ging rijden, heb ik ook nooit moeite gehad met de brug.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:34

silvester schreef:
iski schreef:

Wat mij betreft prima!
Wat mij betreft ook! Samen een en ander organiseren Silvester?

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:40

SuzanneAAHCH schreef:
Wat mij betreft ook! Samen een en ander organiseren Silvester?

Goed idee.
Ga je dit weekend ook nog mee om in Appelscha te rijden?

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:21

Welk weekend wordt dat? heb ik overheen gelezen denk ik!

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:42

Lijkt me leuk als jullie zoiets organiseren!! Jeddah heeft totaal geen moeite met wat voor bruggen ook, mara als er water inzit houdt daar onze rit op, maakt niet uit hoeveel schapen er in gaan!

Het zou a.s. zaterdag zijn Suzanne, toch? Of zondag? Iski?

__Suzanne__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 09:47

Hmmm...das jammer, komend weekend kan ik niet, het lijkt net of iedereen die ik ken zijn/haar verjaardag dan viert...