[WN] 20 november oranjehal show Apeldoorn (QH)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 11:59

Hmmmmm, lekker dicht bij. Even kijken of ik daar ook kan starten. Moet ik zelf lid zijn van de AQHA om te starten op een ander zijn paard? Zal zeker wel...Gaan we ons maar eens even aanmelden daar

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:05

Je moet idd lid zijn van de AQHA om een AQHA show te starten. Als je andermans paard start, ben je wel gelijk pro, dus moet je open of pro starten, en deze status hou je voor de komende drie (dacht ik) jaar. Wel even rekening mee houden als je volgend jaar een eigen paard als amateur wil starten

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 12:24

Of via de AQHA ontheffing voor 2 shows aanvragen

Cer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:12

Oh, sinds wanneer kan dat?
(ontheffing? Klinkt een beetje als de AIVD )

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:14

Al een tijdje volgens mij. De regels is bedoeld om als Amateur op een paard van een ander te mogen starten (wat je wilt kopen), zodat je kunt zien hoe het paard in de wedstrijd is.

Henla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:34

Owke, dit wist ik niet....Heb me verder nog niet zo verdiept in de aqha. Sinds kort rij ik een paard van iemand anders die ik ook mag gaan starten. Maar die pro status geldt dan toch alleen voor de aqha?

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:49

Klopt Henla. Zolang je niet betaald wordt voor het rijden en uitbrengen van het paard, zal niemand er een probleem van maken dat je bij de WRAN nog gewoon amateur start, denk ik.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:31

Ik denk dat het beter is de regels eens goed te lezen en bij onduidelijkheden de organisatie er naar te vragen.
Het zou banketstaaf zijn als je iemand onbewust op een verkeerd been gaat zetten.

superpony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 11:50

Hai, ik heb ze gemaild vorige week over de leadline en walk and jog, maar geen antwoord ontvangen. Weet iemand anders dan wat er gevraagd wordt en hoe dat verder gaat voor de kids??Wil weten wat ze dus moeten doen en wat de eisen zijn qua zadel, kleding etc. En ik ben geen lid en mijn zoontje ook niet. Het wordt anders beetje kort dag vervoer regelen, want dat heb ik zelf niet voor de pony's en hij zou het wel erg leuk vinden, maar dan wil ik wel weten wat normaal is enzo. Hij is 8 en kan of met een western gereden New Forest of shetlander, dus reacties welkom!!

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 12:22

superpony ik heb je een pb gestuurd.
Alle mensen die ook antwoord op die vragen willen hebben, vraag ik even geduld te hebben. Ik hoop zo snel mogelijk deze zaken op bokt te kunnen zetten. Zelf organiseer ik de wedstrijd niet, maar heb er wel mee te maken.

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:56

Sugarmiss schreef:
Ik denk dat het beter is de regels eens goed te lezen en bij onduidelijkheden de organisatie er naar te vragen.
Het zou banketstaaf zijn als je iemand onbewust op een verkeerd been gaat zetten.

Op dat gebied ken ik de regels wel SM Heb er genoeg mee te maken gehad toen ik net begon met het showen van Golden Boy. In principe zijn alle organisaties onafhankelijk van elkaar (behalve de AQHA en de APHA, die zijn nog enigszins verbonden). Alleen is het banketstaaf dat je bij de AQHA en de APHA paarden traint en showt van anderen voor geld en bij de WRAN amateur showt op je eigen paardje.

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:11

Maar eeh, gaan er nog meer mensen starten?
Ik ga het paard van een bokker starten in de open halter. hunter en pleasure De eigenaresse start de novice amateur hunter

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 22:20

Whoa! Xono goes PRO!

Jos

Re: 20 november oranjehal show Apeldoorn (QH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:33

is er al iets meer bekend over de leadline en walk & jog kids?

we moeten voor vrijdag inschrijven.

met wat voor bit mogen ze starten?

XoNo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:40

Volgens mij gewoon een trensje Jos.

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:58

Het beste is om Marjolein te bellen of te mailen voor de juiste informatie. Zodra de regels goedgekeurd zijn door de judge dan worden ze ook meteen op de site geplaatst en zal ik een seintje geven. Er bestaan geen aqha regels van, daarom is het van belang dat de judge zich kan vinden in de regels die gehanteerd zullen worden.

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 19:58

Tja, ik zou ook wel willen weten wat de bedoeling precies is met de walk & jog en leadline én wanneer deze kids- onderdelen verreden gaan worden. Ik heb geen zin om op de wedstrijddag daar pas achter te komen, want ik rij verder geen onderdelen met mijn Paint op de AQHA show, hihhiiiii.

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:05

Uiteraard wordt dit op tijd aan de deelnemers doorgegeven. En ook voor de twijfelaars of voor de mensen die af willen wachten is er nadat de regels vast staan nog een mogelijkheid tot inschrijving. (zonder extra kosten.) Dit zou anders ook niet netjes zijn.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:01

Hoe laat begint het?
En voor de liefhebbers, ik heb nog wel een kinderzadel te leen, het is zwart en heb het meegenomen uit Canada toen ik daar op vakantie was ( heeeeel vroegah) er moet even een lik olie op en de singel is misschien niet meer zo goed, maar heb hier nog andere singels liggen.

Azhari

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:23

Het begint om 10:00.
Inmiddels zijn de regels goedgekeurd en zullen vanaf morgenavond op de site staan. Mocht iemand ze graag over de mail willen hebben, dan diegene een pm met mailadres naar mij sturen, dan zal ik zorgen dat er een mailtje met de regels verstuurd wordt. De mensen die zich al opgegeven hebben krijgen een bevestiging en voor de leadliners en walk & jog deelnemers zitten bij de bevestiging ook nog eens een keer de regels.
Bij deze show zal weer een tijdschema gehanteerd worden en voor de ruiters staat deze ook in de bevestiging.

FlyingHigh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:23

Je zult het altijd meemaken, mijn "leen- dochter" kan niet starten op mijn paard, snifff. De volgende keer dan maar! Ik kom natuuuuuuuuuuuuuurlijk wel kijken!!!! Ook even de kunst van de anderen afkijken. Hoeveel starters in de walk en jog en leadline zijn er??

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:07

ik heb 1 ruiter voor de lead line, en als dat goed gaat start ze ook bij de walk en jog.

DubbelFun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:16

Er zullen toch wel meer starts zijn hopelijk ??
Het is juist zo'n leuk gezicht met die ukkies

Vera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:26

Wij komen niet helaas!!
Ik heb niet goed zitten opletten in de agenda en wij zitten dit weekend op Texel met z'n alle.....zonder paarden weliswaar.

Veel succes allemaal en de volgende wedstrijd met leadline en W&J zijn wij zeker van de partij!

Wranglerbutt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 13:15

Gaan, met deze afmeldingen, de Leadline en Walk/Jog nog wel door? Hope so....

[edit]komma verplaatst[/edit]