Gelukkig hoeven we niet op niveau te presteren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vera schreef:
* dan zouden de paardenbeulen die momenteel weer vrolijk paarden doodmartelen mogen blijven rondlopen
* dan kunnen de moordenaren en verkrachters ongehinderd hun werk blijven uitvoeren
* dan hoeven we de jongens (en dames) van de Hofstad-groep ook niet meer lastig te vallen
Blaze schreef:Hmm dit is wel een erg overtrokken vergelijking.
FF gewoon met beide voeten op de aarde blijven aub.

Adrienne schreef:Tja Iski, wat zal ik er van zeggen welkom in de echte wereld, waar het erg zwaar toeven is voor heilige boontjes net als
jij en nog wat personen hier.
Citaat:Ben een man/vrouw en noem dan gewoon namen

Blaze schreef:Hmm ben bang dat onze Sam het ook niet gaat accepteren als we hem gaan pijnigen![]()
Gelukkig hoeven we niet op niveau te presteren

Cer schreef:Cer schreef:
Nou doe je suf.
Dat was ook de bedoeling,hopende op een reactie![]()
Sam presteert hartstikke goed, en op niveau (wat is dan niveau??),
Sam presteert zelfs buitengewoon goed,en hier gaat het om welk niveau,het niveau waar wij goed presteren is dat in Nederland.
Wij nemen het tegen elk paard in onze klasse op en gaan niet onderuit.(in Nederland)
Om te kunnen presteren in Nederland hoef je geen harde methoden te hanteren.Sam is hier een voorbeeld van,maar zeker ook Jacs Fistfull of Gold of BH Smokin Lady of Okie,allen paarden die (zeker de laatste 3) op een hoog niveau presteren zonder overdadig geweld.
En dat weet ik uit eerste hand![]()
en dat blijkbaar zonder hem te pijnigen... en hij gaat ongetwijfeld nog vooruit...
Niet alleen blijkbaar maar heel zeker Vooruit gaat hij zeker watch 2006![]()
Helemaal goed toch
Ja helemaal goed,vandaar ook mijn herhaalde vraag om eens te melden waar het wel goed gaat en dan toch te moeten concluderen dat het extreem harde gebezigt wordt door de uitzonderingen.

af en toe...
werkelijk waar
Das gek...
Blaze schreef:... allen paarden die (zeker de laatste 3) op een hoog niveau presteren zonder
overdadig geweld.

crazycactus schreef:Mocht dan blijken dat je paard je in de maling neemt kan je best even corrigeren, maar wel zonder geweld.

Die kan echt iemand in de zeik nemen. Ik lig vaak in een deuk als er weer eens een wannabee-ruiter op zit. hhhihi 

)
..... en maar blijven volhouden dat ze kunnen rijden 

Cer schreef:het is een ander onderwerp dus hoort hier niet thuis.. maarre, ik geloof er gewoon niet in
Jouw paard heeft vast een goede reden om niet naar de wannabee-ruiter te luisteren (verkeerde hulpen bijvoorbeeld)

Citaat:Je hebt ook paarden die alleen door rukken en plukken snappen wat er bedoelt wordt.....
Margee schreef:Je hebt ook paarden die alleen door rukken en plukken snappen wat er bedoelt wordt.....
maar het kan ook anders, alleen ben je ruiter genoeg om het je paard te leren?

spatter schreef:Margee schreef:Je hebt ook paarden die alleen door rukken en plukken snappen wat er bedoelt wordt.....
o, je kan een paard van alles lerenmaar het kan ook anders, alleen ben je ruiter genoeg om het je paard te leren
) en dat zijn de paarden die je even goed moet laten voelen wie hier de baas is......
Margee schreef:De macht over een paard is dan een vervanging van een Porsche, Hummer enz.....