Sommigen nemen Bokt serieus op momenten dat dat niet verstandig is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blaze schreef:Dat moet je blijkbaar eerder melden.
Sommigen nemen Bokt serieus op momenten dat dat niet verstandig is
vera schreef:
Nou, er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, vind je niet
zusb2 schreef:Heel veel!dus er mag niets meer gezegd worden op wedstrijden?lekker gezellig,zie je het al voor je ,dat je bij binnenkomst een stukje plakband krijgt om de keelgeluiden te voorkomen.En een bord met "verboden groepen te vormen".Je joelt altijd wel of het nou terecht is of niet.En de een zal harder keelgeluiden maken dan de andere....
Wat mag er dan nog wel op wedstrijden?
Blaze schreef:Vraag me echt af of ze wel in de gaten hebben wat voor een indruk dat geeft naar eventuele klanten.[/qoute]
Volgens mij hebben ze al een passende klantenkring
Citaat:Op een of andere manier kan ik ze dan niet meer echt serieus nemen
Wranglerbutt schreef:En de persoon die ze denken er mee te steunen. Maar dat heeft Blaze al zo treffend verwoordDe enige schade die zij berokkenen is tenslotte die aan hun eigen waardigheid
Wranglerbutt schreef:zusb2 schreef:Heel veel!dus er mag niets meer gezegd worden op wedstrijden?lekker gezellig,zie je het al voor je ,dat je bij binnenkomst een stukje plakband krijgt om de keelgeluiden te voorkomen.En een bord met "verboden groepen te vormen".Je joelt altijd wel of het nou terecht is of niet.En de een zal harder keelgeluiden maken dan de andere....
Wat mag er dan nog wel op wedstrijden?![]()
Het leuke van een land als Nederland is dat je zo idioot mag doen als je zelf wilt, zolang je daar niemand schade mee berokkent en het geen strafbaar feit betreft. Mensen die gelukkig worden van het uitstoten van chimpanseekreten tijdens een reiningproef van hun trainer/goeroe mogen wat mij betreft hun gang gaan.
De enige schade die zij berokkenen is tenslotte die aan hun eigen waardigheid
smax schreef:Tuurlijk, want dat is goed voor de paardenfokkers, -verkopers en dus ook -trainersMenig chimpansee hoor ik jubbelen als er paarden een stop op hun voorhand leggen, dus ??
Hoe dieper de voorbenen in de grond hoe harder er gejubbelt mag worden????
Citaat:Gatverdamme, van mij mag die hele tak van westernsport van mij uit de NK geschreven worden zolang mensen zo met dieren denken te moeten omgaan.
cissy schreef:Citaat:Gatverdamme, van mij mag die hele tak van westernsport van mij uit de NK geschreven worden zolang mensen zo met dieren denken te moeten omgaan.
en die paar goeie dan die meedoen? moeten die dan maar gaan pleasuren?
Ik ben van mening dat er in de inrijbak veel strenger moet worden controleerd en de judges wat meer moeten durven te diskwalificeren, dat scheelt ook al...
cissy schreef:
[en die paar goeie dan die meedoen? moeten die dan
maar gaan pleasuren?
Citaat:
[en die paar goeie dan die meedoen? moeten die dan
maar gaan pleasuren?
Citaat:Don't just slide *******pleasure with pride
Sugarmiss schreef:
Die nieuwe hoofd/halsregel is niet voor niets ontstaan.