Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).

Yooon schreef:En er staat trouwens ook een engels ruiter op..

en voilà ......... je hebt een Open/Amateur ruiter op een pleasure Paint
Jos schreef:Yooon schreef:En er staat trouwens ook een engels ruiter op..
welnee joh... dat is gewoon een WRAN beginner op een Paint met een cap
je kan er trouwens heel makkelijk een hoed van maken hoor.
gewoon met een dunne viltstift aan de achterkant ook een klein streepje tekenenen voilà ......... je hebt een Open/Amateur ruiter op een pleasure Paint
klaasjuhhh schreef:
De koeien tijdens de teampenning wouden steeds naar de uitgang, dus waardoor heel veel teams geen tijd hadden. Zou beter zijn als die aan de andere kant zouden staan.
henla_tent schreef:Verder vond ik het een zeer geslaagd NKJammer dat er over het algemeen in de onderdelen zeer veel quarters zijn
Nuanceverschil... Sonja schreef:henla_tent schreef:Verder vond ik het een zeer geslaagd NKJammer dat er over het algemeen in de onderdelen zeer veel quarters zijn
Waarom?
Ik zou liever willen lezen: Jammer dat er niet meer mensen met een niet-amerikaans ras meededen...Nuanceverschil...
jeddah schreef:Ja, maar de Apps, Paints en Arabs hebben de krachten wel "gebundeld" en op deze manier kunnen we ook de kosten delen en was alles wel in dezelfde week.
jeddah schreef:Dat snap ik wel, maar stel je voor dat er ook nog een Q-NK bij zou komen, dan mag je wel 2 weken ervoor uittrekkenIk neem aan dat Peter het heeft over de Quarters die niet "bij" de FNW zitten, waar de Paints, Apps en Arabs wel zitten.

Sugarmiss schreef:Dat snap ik wel, maar stel je voor dat er ook nog een Q-NK bij zou komen, dan mag je wel 2 weken ervoor uittrekken
En ik blijf erbij dat het voor de mensen en vooral de paarden veel te zwaar wordt.
XoNo schreef:Ik heb weinig minpunten, ik vond het een geslaagd NK. Vrijwilligers zijn super, omroep was goed, ja, eigenlijk weinig op aan te merken.
De minpunten (ja, die onthoud je op één of andere manier toch altijd beter).
- het zou fijn zijn als deelnemers wat eerder te horen zouden krijgen wanneer er een pauze aankomt of wanneer het begin van een dagprogramma vervroegd wordt. Er waren meerdere mensen die niet wisten dat het programma op bijvoorbeeld donderdag in plaats van 9.00u al om 8.00u begon, waardoor er enorm gehaast moest worden door de ruiters en niet genoeg tijd was om lekker warm te rijden.
PeterV schreef:En die 'beste combinaties' moeten zich eerst via een bepaald systeem classificeren, neem ik aan.Als elke rassen vereniging, en elke ruiter vereniging nou een selectie maakt van de beste combinaties, dan vaardige zij deze uit naar het NK.
jeddah schreef:Maar dan nogmaals de vraag, hoe zit dat met Halter en Hunter? En most Colorfull?
Buiten die specifieke onderdelen kunnen 'rassen'-mensen natuurlijk altijd WRAN starten. Daarom is 'mijn'plan om de punten door de federatie te laten bijhouden ook handiger, dan heb je meteen een totaaloverzicht naar de ruiter toe en geen moeilijke verkiezingen bij de rassenshows wie wel en wie niet mag starten.Citaat:Een algemene NK lijkt me heel leuk hoor, daar niet van, met afgevaardigde van elke club, maar ik blijf da ook zitten met een aantal onderdelen en met het feit dat de rassnclubs niet veel wedstrijden hebben, (dit jaar de Apps en Paints 2 voor het NK) niet genoeg om een echte kwalifisatie ronde van te maken.
Sugarmiss schreef:In mijn eerder voorgestelde systeem ga je 'buiten' de organisaties om en houd de Federatie zelf bij wat een ruiter aan punten bij elkaar rijdt gedurende een wedstrijdjaar.