Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:I'll second that!!!Ik vind dat idd Chantallekke zeker wel een erelintje verdient... ondanks dat ze zich echt niet lekker voelde stond ze daar toch maar weer!!! Top!!
Anya schreef:Ik heb prachtige ruiters gezien. En ook een paar minder prachtige. Inderdaad ook wat geruk en plukwerk, maar eerlijk gezegd veel minder dan vorige keren.
), zolang het maar "diervriendelijk" blijft. Daar mogen de jury's wat mij betreft wel harder optreden, ook als er wat in de inrijbak gebeurd. Voor alle correcties met sporen en/of bit: minpunten geven! Waarom was er trouwens geen bitcontrole? WormBoy schreef:Dat vroeg ik mij dus ook al af....Waarom was er trouwens geen bitcontrole?
crazycactus schreef:Heb jij de allround nog gewonnen Rom??
Wranglerbutt schreef:Waarom was er trouwens geen bitcontrole?

, hartstikke gezellig dus! 

Azhari schreef:Als ik elcid dan hoor denk ik, misschien had ik me toch moeten schamen, doordat ik het niveau behoorlijk omlaag heb gehaald aan de andere kant weet ik van mijzelf dat ik wel anders kan, maar dat op dit moment nog niet te trainen factoren een rol spelen.
) scheef op hun paard zitten en daardoor hun paard uit balans brengen, teveel spoor gebruiken, teveel "checks" doen met de teugels, etc. Het zijn kleine dingen, maar ze zijn er. Overigens kan ik precies dezelfde opmerkingen plaatsen bij vrijwel iedere dressuurwedstrijd, ongeacht het niveau.
, maak ook fouten, maar na 33 jaar diverse disciplines te hebben gereden weet ik nu wel hoe een "finished"paard voelt en kan lopen, en dat is het mooiste gevoel wat er bestaat. Degenen die dit gevoel kennen kunnen dat alleen maar beamen.