[WN] westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 01:36

beginners begint s'morgens rond 10 a half 11...
nee geen showm at halter beg helaas niet zoveel animo voor ook niet voor am en openklasse...

Anya

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 09:11

nou Jip en ik doen definitief mee, allebei op Lanna. Jip heeft haar startnummer aangevraagd en mag nog meedoen op Lan omdat die zolang niet gestart is dat ze geen plaatsingen heeft, behalve in Duitsland op een niet-officiele wedstrijd en dat telt niet heb ik me laten vertellen.

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:44

RGERRITS schreef:
beginners begint s'morgens rond 10 a half 11...
nee geen showm at halter beg helaas niet zoveel animo voor ook niet voor am en openklasse...

Hoi regina,

Als ik het goed begrijp is er dus geen open showmanship
Heb ik nu juist zo hard voor geoefend met Sagrand !!

gr. johanna vellinga

missgoldy

Re: westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:47

Zijn er nog zo weinig beginners dan Regina? Dat je later begint?
Ik ga zelf mijn formulier vandaag even bij je in de bus gooien en weet van zowel Corrie als Ellen dat ze ook mee gaan doen.
Vult de groepen alweer aardig op dan.

Marjan

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:32

Ik doe ook mee. Niet op Seven maar op Lan. Heb mijn startnummer binnen. Dus Lan en ik gaan er voor.

Blon_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:51

Ik doe niet mee! Kom wel kijken!
Ik ga iig Canis@bokt aanmoedigen:D

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:20

Lieve mensen heb voor de beginnersklasse GEEN SHOWM AT HALTER UITGESCHREVEN!!!! Voor de am & openklasse heb ik tot nu toe nog geen starts binnen voor Showmanship at halter!!!!!!!

DUS SCHRIJF JE SNEL IN!!!!!!!!!!

Groet Regina

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 08:50

Ik kom groomen voor mijn groom

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 00:05

gweldig sonja, start zij op mileen?
wanneer ga jij je mooie arab uitbrengen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 10:08

Nee op haar eigen pony! Ze is helemaal Westernverslaafd geworden, lest keifanatiek bij Johanna, en gaat bij jou voor het eerst starten met haar eigen leuke paardje!
Normaal gesproken groomt zij mij altijd tot in de puntjes, dus nu is het mijn beurt!!! Ze start met haar Manja in de beginners pleasure en horsemanship. Milena mag trouwens ook niet in de B gestart worden volgens mij. Heeft iets teveel puntjes gelopen.

Faiz is nog niet klaar om te starten. Is aan het wisselen en heeft daar wat last van. Vorige week heeft de tandarts een tand getrokken, een dop verwijderd en wat haakjes geveild en sindsdien heeft hij ook geen bitje meer ingehad. Hij heeft nog wat moeite met hooi kauwen en zolang dat duurt, hoeft hij van mij ook geen bit in.
Joh, dit is de luxe die ik me (gelukkig!) als hobbyruiter kan veroorloven. Ik heb geen haast, ik kan alle tijd nemen die ik vind dat hij nodig heeft. 't Is nog zo'n puppypaardje, nog zo speels en soms zo moe van nieuwe indrukken. Hij ziet de wereld nog echt voor een speeltuin aan, en eigenlijk wil ik deze periode dus nog helemaal niet afsluiten voor 'm. Heerlijk! Ik geniet er net zo van als hij!
Vorige week had ik wat trailspul in de bak liggen, en hij trok gewoon steeds naar het zeiltje en de pionnen toe. Dat vindt hij dan zo spannend en zo bere-interessant dat hij er bijna niet bij weg te rijden is. Geweldig! Hij wil alles zelf ontdekken, aanraken, er van schrikken en dan meteen weer terug er naartoe, geweldig toch? Laat 'm maar lekker spelenderwijs ontdekken en leren; daar heb ik later alleen maar voordeel van!

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 11:35

Ik begrijp dat er dus helemaal nog GEEN inschrijvingen zijn voor showmanship at halter amateur en open? Of zijn er inmiddels al wat binnen? Ik wilde heel graag beide starten en dan pleasure als training erbij, maar als er helemaal geen inschrijvingen zijn.. ik ga daar niet alleen of met zijn 2-en staan Hoor het graag even!

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:55

Ik wil graag open showmanship starten met Sagrand !!!!!!!!

gr. johanna vellinga

judith

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:20

Als er nu nog zeker weten 2 of 3 anderen zijn doe ik mee, anders vind ik het de moeite niet waard, alle moeite doen voor 2 deelnemers.. ik vind het echt jammer dat de showmanship zo'n ondergeschoven kindje blijft!!

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 18:54

Regina Ik wou het inschrijfformulieren naar je toe mailen, maar ik heb geen mailadres van je. Zou je me dat even willen pb-en

Alvast bedankt

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-05 20:24

ALLEERST DE EERSTE ZIJN BINNEN VOOR SHOWMANSHIP GEEF JE MAAR OP!!!!!!!!!
voor formulieren mailen graag naar flashy@wanadoo.nl
Die hheft zich al netjes bij mij opgegeven sonja ik zag een new forest ben heel benieuwd naar manja!!!!!!!!!

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 22:59

Heb het al naar Anya gestuurd. Hoorde dat zij je mailadres wel had. Zij voegt haar inschrijving er aan toe en mailt ze je dan beide.

Hoelaat begint de pleasure voor beginners?

REGINA76

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-05 00:03

bedankt voor de interesse...tijdschema mail ik jullie door oke!!!!!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:11

RGERRITS schreef:
Die hheft zich al netjes bij mij opgegeven sonja ik zag een new forest ben heel benieuwd naar manja!!!!!!!!!

Is een heerlijke en 'echte pony' die de sterren van de hemel kan lopen, maar ook a la minute kan besluiten dat het NU tijd is voor appeltjes, bit vast kan pakken en richting stal kan proberen te vertrekken Paardje naar m'n hart!
't Wordt hun eerste eigen wedstrijd, dus ik ben een soort van vereerd dat ik nu hen mag groomen in ruil voor wat zij altijd voor mij doet!

crazycactus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:11

Whehehehehe... ik kan niet komen... Jae heeft gisteravond een ongeluk gehad. Hij heeft op een mysterieuze wijze zijn been tussen een hek en een houten balk gekregen (op 1,20 m hoogte!!)
en heeft nu een hele diepe snijwond op de voorkant van zijn kogel. Gelukkig bleef hij heel rustig, want hij is ook nog gevallen. Hele doemscenarios zag ik voor mijn ogen.... Dacht op zijn minst dat hij naar de slager kon. Gelukkig valt het allemaal heel erg mee, maar het betekend wel dat ik een paar weken niet met hem kan rijden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:26

He jasses wat naar CC.
Geef 'm een dikke knuffel van me!

johanna29

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:51

He Son,

Kom je Sagrand en mij ook groomen in Hardenberg ???

gr. johanna vellinga

ps. mag ik je showhalster lenen ?????????

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 09:52

Wat naar CC. Verwen hem maar lekker de eerst komende tijd en geef hem en jezelf maar een dikke knuf van me

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:06

Tuurlijk Jo, no prob. Halster breng ik van 't weekeinde wel even langs, dan heb je 'm maar vast.
Ik kom met m'n eigen auto naar Hardenberg want ik wil 's morgens ook Jip aanmoedigen met Lanna, en 's middags Anya met Lanna, en natuurlijk Jo met Sagrand, en....... ?
En gezellig bijbeppen natuurlijk met iedereen, want daar is lekker tijd voor als je zelf niet hoeft te rijden!

jeanette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 10:22

We maken er weer een gezellige dag van

anika

Re: westernwedstrijd hardenberg manege de gulden spoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-05 16:03

Leuk sonja dan kan je onze nieuwe aanwinst zien! Ga ook lekker oefenen!