[WN] dawra 13 november in aalsmeer

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heza_Yankee

Re: dawra 13 november in aalsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 12:45

CounTree schreef:
Oh ja...De wedstrijd is ook voorzien van een ca 20 meter "western boulevard" waaronder een "tack store", een "grooming store" en een "jeans store"

En niemand heeft mij wat gevraagd????

Ik ben diep teleurgesteld Helemaal omdat ik zelf op Wennekers sta.

Liesbeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 15:00

Ik heb net het inschrijfformulier en programma voor Aalsmeer op de site gezet, men kan dus vanaf NU inschrijven!
Zie http://www.DAWRA.nl

groetjes,
Liesbeth

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:29

Heza_Yankee schreef:
CounTree schreef:
Oh ja...De wedstrijd is ook voorzien van een ca 20 meter "western boulevard" waaronder een "tack store", een "grooming store" en een "jeans store"

En niemand heeft mij wat gevraagd????

Ik ben diep teleurgesteld Helemaal omdat ik zelf op Wennekers sta.

Sorry dat je diep teleurgesteld ben, niemand heeft mij ingelicht over jou. Erg jammer, want enthousiaste sponsors zijn altijd welkom en kunnen dat ook altijd kenbaar maken via de site.....graag zelfs!

Als je alsnog wil sponsoren, stuur mij dan eventjes een mailtje.

En anders hoop ik je eventjes te kunnen spreken tijdens de wedstrijd.

En wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen in de toekomst.

gr. Nancy

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 16:51

CounTree schreef:
Sorry dat je diep teleurgesteld ben, niemand heeft mij ingelicht over jou. Erg jammer, want enthousiaste sponsors zijn altijd welkom en kunnen dat ook altijd kenbaar maken via de site.....graag zelfs!

En anders hoop ik je eventjes te kunnen spreken tijdens de wedstrijd.

En wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen in de toekomst.

gr. Nancy

Trek het je maar niet aan hoor!! Soms kan ik een echte drama queen zijn

Ik sta in ieder geval aan de kant om iedereen aan te moedigen en wie weet ga ik ook nog andere bokkers ontmoeten

Maar voor een volgende wedstrijd hou ik me in ieder geval aanbevolen mochten jullie interesse hebben. Als ik weet wie je bent kom ik zeker een praatje met je maken.

Groetjes,
Yvonne

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:39

Zo te lezen gaan er een hoop nieuwe mensen meedoen. Wie gaan er allemaal beginners starten en welke disciplines? (dan kan ik een beetje een beeld krijgen van mijn concurrentie )

Zelf ben ik van plan om de reining, horsemanship en eventueel pleasure te gaan starten, de reining en horsemanship bij voorkeur zowel 100% AV als mix-klasse.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:46

ok Nicole, dus het gaat goed met de conditie van Kaunos?

En heza-yankee heb je ge-pbt.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:45

Tja, nog niet helemaal, maar als ik de stijgende lijn doortrek die hij nu sinds twee weken volhoudt, dan moet het goedkomen. En ik ben optimistisch van aard .
Hij doet het op het moment super, op zijn conditie na dan. Het duurt tenslotte nog drie weken voordat het zover is. Ik beslis het weekend voor de wedstrijd of ik hem goed genoeg vind of niet.

Ach, en anders dan moedig ik Heike aan vanaf de kant en ben ik groom. Maar ik hoop dat Kaunos ook meekomt.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:50

Ik doe ook mee bij de beginners met Boy. In de halter, horsemanship, pleasure en ook de reining denk vond ik de vorige keer wel leuk om mee te doen. Ik doe zowel de 100% als de mix klasse mee. En heel misschien de jackpot pleasure.

Groetjes joyce

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:11

Was jij de Joyce die ook in St. Oedenrode mee heeft gedaan? Leuk, als je ook weer meedoet!! Ik vond het de vorige keer wel gezellig zo met z'n drieen bij de beginners, maar hoop toch dat er wat meer deelnemers zijn deze keer.

Nisan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 20:41

Nou ik doe ook mee voor het eerst bij de beginners. Pleasure en reining in de mixklasse, mij benieuwen, ben nu al zenuwachtig.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 21:31

Jos schreef:
de walk and jog jeugd

wij zitten die dag helaas in Oosterwolde op de NRHA show
dus ik kan niet komen

maar ik ga kijken of ik toch een paar ruitertjes kan sturen.

Dat zou tof zijn! Zien we Calamity - Jane er dan ook tussen lopen!?? (las net over the come back, tof)

raven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 20:24

JA dat klopt ik was ook in sint oedenrode. Vond dat zeker wel gezellig jij stond zeker met je paardje vlak naast de mijne. Dat was toch die grote bruine?

Ik doe alleen mee voor de lol heb al een hele poos niks gedaandoor omstandigheden dus van mij hoef je niet te vrezen Nissan.

Groetjes joyce

hobbelheks

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 21:34

vanavond wat horsemanship geoefend, uhm laten we zeggend at ik hoop dat het de 13 wat beter gaat, jee wat kan dat dier heet worden van die korte overgangen
heb er achteraan gebeld en mijn startnummers zijn onderweg, mijn lidmaatschap van de dawra betaald dus mijn inschrijving komt zsm

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:44

Hey leuk weer eens een wedstrijd bij wennekers ....ikke kom zeker kijken.....
Wie doen er nu allemaal mee van wennekers zelf..

Groetjes Charita

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:51

Afbeelding

Nisan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:57

raven schreef:
Ik doe alleen mee voor de lol heb al een hele poos niks gedaandoor omstandigheden dus van mij hoef je niet te vrezen Nissan.
Groetjes joyce

Welke onderdelen start je dan?

Ben zowieso wel benieuwd wie en hoe veel er starten in de beginners pleasure en reining?? Kan ik me geestelijk voorbereiden haha.

calemity_jane

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 07:38

goed net het inschrijfformulier ingevuld voor jackpot pleasure en walk en jog jeugd.

LittleCyenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 08:43

mijn inschrijfformulier is ook op de bus voor de Jackpot pleasure..
Nisan hoeft niet alleen in de trailer, hij neemt een maatje mee..

Shah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 12:42

Ik wil mischien meedoen met Shah leuk lekker dichtbij en een keer onder wedstrijdstress oefenen , moet alleen dan wel de jackpot meedoen want ik ga voor 1 keertje starten met mn knappe mannetje geen startkaart aanvragen, dus dubbel zo spannend , En heel mischien doe ik ook nog de pleasure mee met Mennesto paardje van wendy,die heeft alleen een ongeluk gehad met scheren, dus hoop voor hem en Wen dat ze r snel bovenop zijn!!En voor mezelf ook n beetje..Want Mennes ging erg fijn lopen ondanks hij een echte clown kan zijn, dus wie weet doe ik ook de jackpot pleasure mee.

LittleCyenne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:06

Doe maar mee aan de jackpot mas!!! gezellie !!
Ik doe ook mee met mijn monstertje en van ons op stal kom Eva ook, met haar arabje!!

Kuz Gaby

Wendy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:17

Shah schreef:
Ik wil mischien meedoen met Shah leuk lekker dichtbij en een keer onder wedstrijdstress oefenen , moet alleen dan wel de jackpot meedoen want ik ga voor 1 keertje starten met mn knappe mannetje geen startkaart aanvragen, dus dubbel zo spannend , En heel mischien doe ik ook nog de pleasure mee met Mennesto paardje van wendy,die heeft alleen een ongeluk gehad met scheren, dus hoop voor hem en Wen dat ze r snel bovenop zijn!!En voor mezelf ook n beetje..Want Mennes ging erg fijn lopen ondanks hij een echte clown kan zijn, dus wie weet doe ik ook de jackpot pleasure mee.

Tja Mennes starten is nog een ?, want het is al over 2 weken.... Ik zat erover te denken om maandag (jij dus, want vanmiddag 10 minuten op Shah heeft wel bewezen dat ik met gekneusde ribben nog niet kan rijden..) ff te kijken of Mennes nog last heeft van zijn rug en nek.... Daarna ben jij een paar dagen in Belgie met Bo en ik kan dus niet rijden... Houden we een week over om te oefenen... Als jij het aandurft met die ongetrainde vind ik het prima om in te schrijven.... (Zolang hij dus geen last heeft van z'n rug..)

Aan alle anderen die dus nieuwsgierig zijn.... het is nog niet helemaal zeker of Mennes gestart wordt... Zo ja dan wordt het de Jackpot Pleasure, omdat we geen startnummer hebben....

raven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:55

ik start de showmanship at halter, pleasure, horsemanship, reining, en als het goed gaat ook de jackpot pleasure en alle in de beginners.

moniza

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:35

Ik heb een vraag over de showmanship at halter. In een vorig topic heeft Liesbeth heel uitgebreid hierover geschreven, maar bij het oefenen loop ik tegen het probleem aan dat ik niet weet hoe men het achterwaarts wil zien. Moet je als mens voor je paard gaan staan en kijken naar zijn staart of blijf je naast je paard en loop je ook achteruit. Wie helpt mij uit de droom???

Kaunos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 21:14

raven schreef:
JA dat klopt ik was ook in sint oedenrode. Vond dat zeker wel gezellig jij stond zeker met je paardje vlak naast de mijne. Dat was toch die grote bruine?

Groetjes joyce

Kaunos stond inderdaad naast die van jou op stal. Ik ben nog steeds hard aan het hopen dat hij op tijd fit is. De eerste twee weken dat ik hem weer kon rijden ging het met sprongen vooruit, maar deze week lijkt hij een beetje stil te staan (qua vooruitgang in zijn conditie bedoel ik dus). Ik beslis volgend weekend of ik mee ga doen. Maar komen ga ik sowieso, met of zonder paard.

Krista

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 01:21

Hoi,

ik zie dat er een aantal mensen willen starten in de Jackpot omdat zij geen startnummer hebben.. . dit is niet correct. Voordat er twijfel over gaat ontstaan, ook voor de Jackpot klassen moet je een FNW startnummer hebben! De enige uitzondering hierop in deze show is de Walk en Jog pleasure voor de jeugd.

Wat wel een tip is dat wanneer je in november een show hebt en je hebt nog geen startnummer en schaft die dan wel aan, dan betaal je niet nogmaals voor 2006. Op de wedstrijd kan een startnummer direct worden uitgedraaid en in januari wordt dan het nieuwe 2006 startnummer toegestuurd.

Mvgr,

Krista Sterrenburg
vz DAWRA