Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Steaming schreef:Voor de mensen uit het westen of het zuiden is het maar een halfuurtje filevrije snelweg verder dan Marienheem.
We leven in een klein landje, dus heel ver weg in het noorden bestaat niet
vera schreef:Persoonlijk vind ik Marienheem de grens, .
)

marchien schreef:ja ja denk je weer dat het een gezellige wedstrijd wordt om te gaan kijken, krijg ik vanavond weer een slecht bericht.
heeft de fam. daalemans het weer gezellig gemaakt worden ze er per 1 okt. er weer af geknikkerd door de fam. ross.
ja en dat verpest het weer voor mij om er heen te gaan.
want dan ga ik weer denken aan wat voor streken ze eerder hebben gedaan.
het is dus echt jammer dat de wedstrijd daar wordt gehouden want ik gun de fam. ross niet de eer wat de fam. daalemans nu heeft opgebouwd.
groetjes
Boldly schreef:
Ik weet niet precies waar je het over hebt (hoef ik ook niet te weten), maar de wedstrijd mag wel weer terug verplaatst worden hoor
jaaaaaaaaaa!!!!!!
Boldly schreef:Ik weet niet precies waar je het over hebt (hoef ik ook niet te weten), maar de wedstrijd mag wel weer terug verplaatst worden hoor
gera schreef:
Maar verplaatsen gaat vast zo makkelijk niet ....

Het vreemde is - en dat merk ik nu ik in Friesland woon - dat mensen in het zuiden zo kunnen zeuren over reistijd. Ik rijd makkelijk even naar Rotterdam en dat is 2,5 uur sturen. Veel mensen (niet alle gelukkig) uit het zuiden doen er echt zo moeilijk over om deze kant op te komen. Wat is dat toch?
Overigens hebben we verdomd weinig zuiderlingen op de wedstrijd in Limburg gezien de laatste keer. Waar waren al die 'zeurende' zuiderlingen toen? XoNo schreef:- dat mensen in het zuiden zo kunnen zeuren over reistijd. Veel mensen (niet alle gelukkig) uit het zuiden doen er echt zo moeilijk over om deze kant op te komen. Wat is dat toch?
Overigens hebben we verdomd weinig zuiderlingen op de wedstrijd in Limburg gezien de laatste keer. Waar waren al die 'zeurende' zuiderlingen toen?
Nou, stel je volgende keer even voor dan, dan weet ik ook dat ik jou gezien heb
Maar ik vond het wel jammer. De paintshows worden niet voor niets georganiseerd (evenals de APHC shows natuurlijk) en er komen gewoon te weinig mensen starten. "Het is te ver rijden"...kom nou mensen! Slappe happen
XoNo schreef:En gera, 2 uur reizen met een 2 jarige is toch peanuts. Of je nou een half uurtje of 2 uur rijdt, dat maakt Jagger echt geen fluit uit. Wij zijn dit jaar ook helemaal naar Panningen gereden met 2 jaarlingen. Ging hartstikke goed en dat is toch bijna 3 uur rijden.

XoNo schreef:OhNou, stel je volgende keer even voor dan, dan weet ik ook dat ik jou gezien heb
Maar ik vond het wel jammer. De paintshows worden niet voor niets georganiseerd (evenals de APHC shows natuurlijk) en er komen gewoon te weinig mensen starten. "Het is te ver rijden"...kom nou mensen! Slappe happen