Tja, hoe gaat het met Milena...
Knie is dik, zit vocht op, dus ontsteking erin. Ik kies er wel bewust voor om haar niet naar de kliniek te brengen en het af te laten zuigen en in te laten spuiten met corticosteroïden. Pijn vind ik in een dergelijk geval in zekere mate zelfs een soort van gewenst, want dan wordt er tenminste een beetje minder achterlijk gedaan op de wei. Als je de pijn weg gaat nemen, dan wordt het bokken geblazen omdat er teveel conditie en te weinig werk is...
Ze is narrig dat ze niets mag doen. Vanavond ging ik Leonardo opzadelen om even te rijden, en kwam ze hinnikend met de oortjes naar voren naar het hek toen ze me met tuig aan zag komen. Dat doet je dan toch wel weer wat. Ze wil zo graag voor je aan het werk, dat is gewoon echt top.
En dan wordt ze dus ook weer pissig als je vervolgens met een andere aan de slag gaat.
Ach, plukkie hooi maakt weer veel goed aan het einde van de avond...
Het zal z'n tijd even nodig hebben, en die krijgt ze ook.
Wat je had, ben je zomaar niet kwijt. OK, stukje conditie misschien (zeker
) maar de rest blijft wel hangen. Zat inmiddels ook goed bevestigd dus dat is niet voor niets geweest.
Komt wel goed...
PS Jos, je hebt helemaal gelijk. Waar WAS ik met m'n hoofd.... Western rijden met een fjord... tsk tsk tsk.....