Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cer schreef:Het was dan ook een sensatie van jeWelste toen ze weer redelijk door 1 deur konden....
Dus eigenlijk is er nog niet zo heel veel veranderdCitaat:Ik denk dat aanhangers zelf het guru cultuurtje gekweekt hebben. Dat is menseigen helaas...
. Ook daar zijn clans die elkaar een en ander toe spelen en anderen er buiten laten, vooral in de subtop waar gevochten wordt voor de klinkende overwinning!Mac schreef:Wat ik me dan weer afvraag ... hoe werden wedstrijden ttt eigenlijk gejureerd (door wie en volgens welke regels)?
WRLimburg schreef:Die hoed kan ik me nog levendig genoeg herinneren!Leuke jas . . . ja, maar dan heb je dat bontje op de hoed nog niet gespot.
Wranglerbutt schreef:De allereerste WRAN-wedstrijd in '82 werd gejureerd door dhr. Danvers. Ik zou echt niet weten wat zijn achtergrond was en hoe hij in de westernruitersport terecht kwam. Volgens mij was hij al dressuurjury.
, ik erg leuk zou staan op een Quarter-horse! Eenmaal thuis heb ik gelijk in mijn boekje van Wouter Slob de Quarter opgezocht en vond ik die erg leuk!
Ik begin je na al die foto's wel te herkennen!
Wranglerbutt schreef:Yep, dat lijken idd Marcia/Marsha en Alex...Zijn dat Marcia/ Marsha [USA]
en Alex [NL]? Waar & Wanneer?
Sugarmiss schreef:Ik denk dat het gewoon een 'cowboy-tied' bosal is:Wat een apart kopstuk heeft dat paard bij die bosal om ??
maar dan zonder frontriem.
) WRLimburg schreef:'83 of '84 denk ik. Volgens mij is Marsha in '85 terug naar de States gegaan.Het zijn idd Marsha en Alex. Marsha was overigens de jury.
Waar: Loon op Zand Manege van Loon maar wanneer was dat ook al weer?
Sugarmiss schreef:Zaten er nog verschillen in de WRH en de HdeK-versie
WRLimburg schreef:Ja zeg, ik heb al in geen eeuwen een pivot gezien in een reiningproef.Iets anders wat mij opvalt is dat in reining patterns 1, 1½ of hooguit 2 spins gevraagd worden, dat in enkele patterns stap en/of draf gevraagd wordt en dat er een door mij inmiddels vergeten onderdeel in zat: de PIVOT (90˚ of 180˚).