Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sonja schreef:Krista schreef:ik vermoed ;-]] dat dat mijn videotape is geweest die ik in Scottsdale 2004 heb gemaakt. Daar heb ik een volledige band van samengesteld met reining (echt hele goede runs], pleasure, trail etc. Alleen maar met Arabische Volbloeds.
Zien? Meeting afspreken met een hele groep AV-liefhebbers!
doei
Krista
Tenminste, als jij ook buiten Bokt Krista heet dan was het idd een Video van jou. Manmanman wat was dat mooi!![]()
Ik ben ook wel te porren om dat nog een keertje te zien!
Cassidy schreef:Qua uiterlijk: Arabieren....echt waar, en nog steeds:
Qua gedrag: de Quarter
Geef me een Arabier met het character van een Quarter, en ik ben om.
Je wou toch niet zeggen dat een overbouwde Quarter, die ook nog een beetje teveel bloed voert, het kan winnen tegenover een Arabier?
Wat is er mis met het gedrag van een Arabier ??? Niet alle Quarters hebben hetzelfde gedrag, evenals de Paints en Appaloosa's. Heb zelf een Appy, n schat van een paard maar als ik m'n grietje ff ga vergelijken met de Arabieren van m'n zus + zwager.........zeg ik heel eerlijk.....doe mij maar een Arab.
Maar eer dat ze zover is.....ze is nog maar net 3 weken onder het zadel
maar dat ben ik hem aan het afleren
) Wetsernfriek schreef:die tape van krista zou ik ook wel is willen bekijken.
maar als iemand een tip kan geven hoe ik aan die tape van krista kan aangeraken laat het me weten groeten![]()
. Dus de DAWRA leden gaan international?

appleoosa schreef:Cassidy schreef:Qua uiterlijk: Arabieren....echt waar, en nog steeds:
Qua gedrag: de Quarter
Geef me een Arabier met het character van een Quarter, en ik ben om.
Je wou toch niet zeggen dat een overbouwde Quarter, die ook nog een beetje teveel bloed voert, het kan winnen tegenover een Arabier?
Wat is er mis met het gedrag van een Arabier ??? Niet alle Quarters hebben hetzelfde gedrag, evenals de Paints en Appaloosa's. Heb zelf een Appy, n schat van een paard maar als ik m'n grietje ff ga vergelijken met de Arabieren van m'n zus + zwager.........zeg ik heel eerlijk.....doe mij maar een Arab.
. Dus de DAWRA leden gaan international?
Ik heb met de Arabische volbloedhengst Elliot in Paderborn gereden op een hele grote wedstrijd van het Duitse arab. volbloed stamboek ( 1e pleasure, 6e trail, 4e horsemanship en een 2e plaats in de reining ) Met het zelfde paard heb ik in Kreuth aan het duiste verrichtingsonderzoek meegedaan. Met MIB Sandokan Ibn Abadan heb ik eveneens aan het duitse verrichtings onderzoek meegedaan in Koln. We zijn toen verrichtingskampioen geworden en een maand later op het open WRAN NK Nederlands Kampioen junior trail.
en dan nog eens prestaties om supertrots op te zijn.....wauw! Cassidy schreef:En ik ben in mijn carriere teveel Arabische paarden tegengekomen die zich helaas niet aan een persoon konden hechten, niet helemaal conform hun temperament en character zijn behandeld en daardoor echt vals en onhandelbaar werden.

Cassidy schreef:Dat er geen misdadige of geflipte paarden bestaan klopt niet. Maar dat komt zo weinig voor, dat je doorgaans wel kunt zeggen dat ze door de mensen zo zijn gemaakt. Voor de rest zeg ik toch echt hetzelfde als jij (maar dan anders geformuleerd)
en ik ben daar echt niet kwaad om. Tja Appy's zijn idd niet de gemakkelijkste daar ben ik allang 8ter maar dat "geitje" van mij kan ook heel braaf zijn en als een hondje 8ter mij aanlopen. Het zijn echt momenten dat we wel 'ns
hebben en dan moet ik haar weer eens op d'r strepen zetten en dan gaat het weer goed. Ze is zo onderhevig aan buien, maar ach dat heb ik ook wel eens. Die Arabieren van m'n zus zijn ook veel stabieler van karakter ondanks het Egyptenaren zijn en die hebben nogal eens de naam dat je daar helemaal niks mee kan doen.