Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
damaxes schreef:
dus mijn vraag kent iemand haar of weet dat ze mis als gestolen opstaat..
Appaloosa horse club ( papier)
Name: Justin`s Dixie
Color: Dark Bay or Brown
Number: 480042
Srx: mare
komt orspronkelijk uit mexico missouri
op achterkant van papier staat een eigenaar van 1/06/1997
cust# 872371 Nathalie Kuijpers holland xx #480042
Ik hoop dat jullie iets weten.
russel schreef:Als ik een paard opvang en elke 8 weken moet ik voor pak 'm beet 150 euro speciaal beslag laten zetten en potjes en pannetjes moet kopen om dat paard op de voeten te houden, zou ik ook niet graag doen. Reeele angst lijkt mij.
Jullie moeten dit samen uitvechten en tot een goed compromis komen. Het paard moet er bij gebaat zijn. Als je moeite hebt met de mailtjes van deze bokker had je geen paard mee moeten geven. Maar dat wist je misschien toen nog niet, kennelijk wel nu je op bokt inlogt.
russel schreef:Ik vind het een beetje apart verhaal zo. 2 verschillende verhalen met 2 eigen belangen die meespelen. De waarheid ligt ergens in het midden.
Ik kan maar 1 ding verzinnen en dat is toch dat het paard verkeerd op de ijzers staat, wellicht verkeerde ijzers onder heeft. Is het niet zo dat western paarden vaak speciaal beslag hebben ivm het werk dat ze doen? Was er al niet gezegd dat ze moeilijk bij de smid was en speciaal iets met ijzers had? Zet je mijn paard een ietjse verkeerd, loopt hij geen meter meer.
Dat jullie smid (paardenopvang) dit paard hebben gedaan, lijkt me logisch toch? Jullie kennen dit paard. Als een paard op de wei loopt, kun je vaak niet zien of er wat mis is hoor en na 1 keer rijden ook niet altijd. Als je echt met een paard aan de slag gaat, kijk je wat kritischer en voel en zie je vaak ook wat meer. Ik vind dat geen flauwekul. Dat je dan bang wordt dat er wellicht ineens een (slijtage of ouderdoms-) gebrek bij komt kijken, vind ik reeel. Als ik een paard opvang en elke 8 weken moet ik voor pak 'm beet 150 euro speciaal beslag laten zetten en potjes en pannetjes moet kopen om dat paard op de voeten te houden, zou ik ook niet graag doen. Reeele angst lijkt mij.
Jullie moeten dit samen uitvechten en tot een goed compromis komen. Het paard moet er bij gebaat zijn. Als je moeite hebt met de mailtjes van deze bokker had je geen paard mee moeten geven. Maar dat wist je misschien toen nog niet, kennelijk wel nu je op bokt inlogt.
piepelotje schreef:Wil er nog wel even bijzeggen voor de bokkers dat wij dus vanavond Dixie wilde ophalen maar Marielle zou niet thuis zijn???
Dus wie denkt er hier nu om Dixie. Er was al afspraak gemaakt met diernarts. Maar marielle wilt de onkosten niet vergoeden van vervoer