Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik was wel trots op hem: we hebben niet veel kunnen oefenen en hebben ook geen trailmateriaal, dus hij zag alles voor het eerst.
). Het zou leuk zijn als de WRAN hier ook iets mee ging doen. Het is makkelijk zat dat te organiseren met het parcours dat er ligt voor de gereden trailrubrieken. Het is ontzettend leerzaam voor jonge paarden.
?? 
_sioux_ schreef:ik vondt het BS-overleg ook wel heel gezellig moeten we vaker doen?!
-> da's een compliment bij hem
!
Mac schreef:... BS Geldings . Zijn er dit keer nog meer gegadigden of sta ik weer alleen???

!!
Happiness schreef:Is de in-hand-trail eigelijk altijd hetzelfde?
Happiness schreef:Ik bedoel de onderdelen erin, dus er kunnen andere dingen bij zijn dan dat er vorig jaar waren.
anders ga ik die dingen oefenen en dan komen er heel andere dingen in het pacoers
!!

)
, helemaal niet in de wetenschap dat hij toch niet is wat ze in de halter graag zien. Panningen was gewoon voor de ervaring, voordeel was ook dat we 's zondags met King ook konden starten.
(Denk dat mijn teerbeminde wederhelft ook gaat gillen als ik zou willen gaan, dan krijg ik dit soort taferelen:
)