Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MSQuincyTE schreef:Als ik weer in een engels zadel ga rijden lig ik er zo naast

wendytjeG schreef:Dan moet je wat aan je rijkunst doen![]()
...ben nu wel benieuwd naar die bokkesprongen van een haast 30 jarige...
] Wintec vz zadeltje zien te redden.
Wranglerbutt schreef:Sinds een week moet ik me met een piepklein [althans; zo voelt 't] Wintec vz zadeltje zien te redden.
~Ik ervaar totaal nieuwe vormen van spierpijn!~![]()
Inmiddels went het aardig
Spierpijn heb ik zeker af en toe na het hunteren. Kortere beugeltjes, veel lichtrijden en op één of andere manier rijd ik toch veel meer met mijn knieën dan in een westernzadel.
) auto verkocht heb, laat je een prachtig mooi zadel door zadelkenners (zoals bv Sablou hier op bokt) aanmeten. Dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt en dat het goed ligt.XoNo schreef:AnkyvanG, zolang je je geen goed zadel kunt veroorloven, ga dan of longeren of zonder zadel rijden en wanneer je je (mooie) auto verkocht heb, laat je een prachtig mooi zadel door zadelkenners (zoals bv Sablou hier op bokt) aanmeten. Dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt en dat het goed ligt.
Builduppads KUNNEN uitkomst bieden bij sommige paarden en sommige zadels, maar lang niet bij alle.
Mijn autootje brengt ook niet veel meer op dan dat
Voor het geld dat ze voor een leuke Audi TT kan krijgen, kan ze een verdomd leuk zadel kopen!!
MSQuincyTE schreef:Ik moet zo wie zo lappen omdat mijn paard scheef is.

MSQuincyTE schreef:Moet je wel het geld er voor hebben om een zadel op maat te laten maken
MSQuincyTE schreef:In dit geval komt het dus niet van de ruiter