[WN] Baal gigantisch.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Baal gigantisch.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 07:44

Sorry dat ik het zo zeg, maar ik vind dat je voor je beurt aan het praten bent. Eerst ga je er al van uit dat men je niet wil helpen terwijl je nog bij niemand aan de bel hebt getrokken, en gaandeweg het topic blijkt dat je uberhaupt geen idee hebt van wat er gevraagd wordt etc.

Piepen voor je geslagen wordt, heet zoiets.

Ik rij zelf ook met een kleine beperking, en mijn ervaring is dat jury's zeer welwillend zijn om even met me mee te denken als er iets in de proeven gevraagd wordt wat ik gewoon echt niet kan.

Ga je eerst eens lekker verdiepen in hoe het allemaal reilt en zeilt op zo'n wedstrijd, dan vallen de puzzelstukjes vanzelf wel op z'n plekje.
Geen beren willen schieten voordat ze uberhaupt op je paadje lopen hoor!

Veel succes!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 11:44

Blaze schreef:
Wat ik wel nog ff kwijt wil is dat het eigenlijk erg is dat men mensen met een *handicap* niet wil voorzien van een mogelijkheid om met een minimale aanpassing te starten.
Denk ook (weet het zeker) dat dit iets is waar men zich over moet buigen bij het bekijken van de huidige regels.

Weer iets wat dan bij de APHA toch weer beter geregeld is, daar kun je als ruiter 'with special needs' een schriftelijk verzoek indienen bij de Executive Committee om toestemming te vragen voor 'aanpassingen' die je nodig hebt om toch te kunnen showen. Als dit wordt toegestaan heb je voor dat hele jaar toestemming voor die aanpassing. De brief die je krijgt geldt dan als bewijs en een copie kun je dus meesturen met je inschrijving. De showorganisatie is dan verplicht om hier in tegemoet te komen en judges op de hoogte te stellen.
Dat verzoek moet je dan wel elk jaar op nieuw indienen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 15:09

Ik rij nog geen 2 maanden western, ik snap de gebaren en ik weet wel wat voor figuren erbij worden gemaakt.
Ik zal me erin verdiepen als ik de tijd vind.