Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kjcm schreef:er zijn aardig wat inschrijvingen in de beginners klasse........hoezo?
horsea schreef:Bij de amateur horsemanship mis ik een paar pionnen. Ik heb alleen de 1e en de 4e pion op mijn pattern staan...hoe staan de andere 2 pionnen? Bij de trail wilde ik vragen hoe het hek staat, is het een push of een pull hek??
Dat was het
Groetjes Leanne
Blaze schreef:
Ships op een of andere manier is met het groeperen van de tekeningen 2 pionnen verdwenen![]()
![]()
Dezelfde fout zit ook in de horsemanship beginners
Helaas zit de fout ook in het boekje.
Op www.hotton.nl is het al aangepast.
We hebben net besloten dat zowel de deelnemers aan de amateur horsmanship als ook de deelnemers in de beginners horsemanship morgen de goede proeven krijgen toe gestuurt.
Wat betreft het hek betreft staat er duidelijk wat je moet doen
En starten jullie zelf niet? ocosas schreef:He blase en sandra wat zie ik in het programma boekje hebben jullie je paard laten leasen?En starten jullie zelf niet?
)
(geintje ) kjcm schreef:misschien ligt oud-beijerland wel te ver voor de postbode(geintje )
Boldly schreef:
En Rogerina woont in Uitgeest... Wat doet die postbode
Nachony schreef:Zoals mijn naam in het programmaboekje staat, zo gaan jullie het toch niet proberen uit te spreken he? Hihi. Leuke variatie hoor op mijn naam, maarre...ik denk dat ie dan een beetje onuitspreekbaar wordt![]()
Ik heb er zin in hoor! Tot zondag!
Gr. Irm.
Ach het is de eerste keer dat we met een heuse deadline zaten en dan gebeuren er wel eens onverwachte dingen.
Blaze schreef:Kan je ook het adres vertellen waar het naar toe is gestuurd(doe het niet)
Maar helaas heb ik de kpn niet onder controle.
vorig jaar was het op net dat de wedstrijd afgelopen was
:P