[WN] markt voor showkleding in Nederland?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dirkje

Re: markt voor showkleding in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:25

dat vind ik dus nou echt niks he.
by het truttige omaf.
zie me gaan Koe

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 21:59

Maar dan zien ze je dus wel Knipoog

Mathilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-05 08:42

Nogmaals bedankt voor alle info. Er zijn mensen nu driftig aan het werk hier om dingen op een rijtje te zetten. Er zijn div. patronen besteld en er is overleg met stoffengroothandels Pling
Ik ben het eerste "slachtoffer" waar wat voor gemaakt gaat worden om te patronen te testen en evt. aan te passen.
Mijn moeder maakt zich sterk voor mensen met een maatje meer en vrouwen die het niet zien zitten om zich in een slinky te wurmen Bloos
Gezien het feit dat zij zelf nog al royaal bedeeld is door moeder natuur weet zij als geen ander hoe belangrijk een coupnaad bij de buuste kan zijn om een bloes netjes te laten aansluiten.
Ook heb ik al gemerkt dat de meeste patronen uitgaan van een gemid. lengte van 1.68. Nu ben ik zelf al 1.71 en dan kom je toch echt her en der wat cm te kort.
Ik zal jullie op de hoogte houden van alle ontwikkelingen en aarzel vooral niet om nog iets toe te voegen of wat dan ook. Alles info is welkom!

Mathilde

missgoldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 08:52

Idd zijn de patronen vaak te kort. Daar kom ik met mijn 1.85m ook regelmatig achter.
Een blouse die in je broek blijft zitten en er niet steeds uitkruipt zou erg prettig zijn.
Dus wie weet, niet alleen een kledinglijn voor de minder slanke mens onder ons maar ook een kledinglijn voor de langere mens.

Groetjes Marjan

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:02

Suc7!!!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:09

missgoldy schreef:
Dus wie weet, niet alleen een kledinglijn voor de minder slanke mens onder ons maar ook een kledinglijn voor de langere mens.

En vergeet ons, de kleintjes niet!! Ik ben maar 1.57, 1.58 op ijzers...haha! Haha!

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:46

Extra lange mouwen! Ik heb behoorlijk lange armen en benen en áltijd te korte mouwen aan álles wat ik koop, tenzij ik het alleen voor de mouwen 1 of twee maten groter koop. Maar ik móet al een grote maat, dus dan wordt het helemaal zo'n hobbezakidee. En juist bij showjasjes moeten de mouwen al iets langer zijn om het er ook 'in actie' leuk uit te laten zien, dus dat gaat bij mij ook vaak mis.
En inderdaad, jasjes die ook van boven netjes sluiten zonder dat de knoop er zowat afspringt (of zonder dat je een extra veiligheidsspeld tussen de knopen nodig hebt...)

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 10:48

Volgens mij wordt met de lange mouwen aan showjastjes wel rekening gehouden. Die van mij zijn iig behoorlijk lang en komen 'in stilstand' tot haast aan de knokkels van d vingers Lachen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:31

Ja klopt, maar als je dan lange armen hebt zoals ik, komen ze nóg maar net aan m'n pols en heb ik dus met rijden blote polsen of m'n slinky er ver onderuit.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:34

Mooie lange handschoenen dragen in de kleur van je jasje Lachen

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:53

ik heb weleens van die blousen gezien met alleen de bovenste helft "open" met knoopjes, en dan de onderste helft wel knoopjes (voor het zicht) maar dan dicht, dat blijft beter zitten in je broek. ze waren ook langer dan normaal.

snapt iemand wat ik bedoel, want als ik het nalees snap ik het zelf niet...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 14:56

Sommige slinkies zit een broekje aan, die blijven ook altijd netjes strak zitten Lachen

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-05 15:02

Tja, voor showmanship zijn handschoenen een goeie oplossing, maar in de Halter zijn ze weer 'not done' en rijden met handschoenen vind ik niks...