[WN] Wedstrijd 19 juni Kalverhoek

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yorel

Re: Wedstrijd 19 juni Kalverhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 07:48

Ik kan de lijst niet openen, er wordt aangegeven dat je eerst lid moet worden.

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 10:58

misschien moet je dan ff lid worden?? Knipoog

JJocosas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:43

zo leuk om te zien dat de wedstrijden zo goed gevuld zijn bij jullie. Knipoog
Leuk omdat je dan weer steeds andere mensen ontmoet en leuke jury.
Tot zondag wij hebben er weer zin in .
Pling

Yorel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 13:54

@ Broady: er stond eerst dat de groepsbeheerder momenteel geen lidmaatschapsaanvragen accepteert, maar kan er in inmiddels wel bij.

groetjes

Broady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 20:41

@ Yorel: Ok gelukkig!! Haha!

En tot zondag allemaal, het belooft een gezellige dag te worden!! Haha!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:49

is er al een beetje bekend wanneer het voor de amateur en open ruiters begint?

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:14

Ik weet nog niet of ik kom, hangt van af of ik mee doe. ( zie topic: baal gigantisch. )

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:42

tot hoe laat moeten we opblijven dat we ongeveer weten hoe laat het middag programma begint?

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 20:52

Nou, ik heb even gebeld Pling ... Het showsecretariaat is er nog niet, dus echte tijd en starts hebben ze niet, maar het middagprogramma zal ongeveer om een uur of 12 beginnen. Maar met westernrijden is het toch altijd gokken. Je kan nooit zoals ze bij dressuur wel kunnen een tijd inplannen. Een trailproef bijvoorbeeld kan 5 minuten duren, als alles vlot verloopt, maar kan ook 10 minuten duren als het paard alles weigert. Idem met horsemanship. Dus ik zou zeggen, ben er op tijd, dan is er mijns inziens geen probleem Haha!

Succes iedereen morgen!

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 21:23

begint het middag programma met fool en school em?

Azhari

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 22:44

Als ik op de link klink naar de site met info, staat er dat het middag programma om 13:00 begint en dat er vandaag nog lijsten.
Citaat:
Ik zal zaterdag een tijdsindeling/lijst met het aantal deelnemers hier op de site zetten
rechtstreeks van de site geplukt.

Dus hopelijk komt er nog een lijst, maar als ik dit zo lees dan begint het rond 13:00 en is de fool 'm school 'm in de lunch pauze.

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 07:48

Iedereen succes!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 19:56

Ik vond het een superleuke dag, ben ook erg blij want ik ben 4e in de horsemanship en 3e in de reining (beide beginners) geworden. En dat voor een combinatie die voor het allereerst op wedstrijd is gegaan, ik ben erg trots op mijn Comèz (de bonte criollo) Cool

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:18

Volgens mij heb ik jou dan zien starten Loky... heb amar een klein deeltje van de Reining Beginners gezien.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:57

iig iedereen gefeliciteerd met de prijzen! (voor degene die wat gewonnen heeft dus) Knipoog
vond het een zeer geslaagde dag, was alleen jammer dat er veel paarden toch weer schrokken van de jury (maar ja die horen daar niet te zitten volgens veel paarden).
ik zelf ben wel en niet tevreden over m'n wedstrijd. was wel tevreden met de trail en hms, want ze was echt heel relaxt en daarmee dus ook 2 x 1e geworden. Pling . alleen de reining hebben we verknald Boos! . ik had echt tig keer m'n proef doorgelezen en nog begin ik met m'n grote cirkel ipv een kleine en fique was lekker aan het dwarsbomen door het bit vast te pakken.
maar om eerlijk te zijn vond ik het ook echt een Lips are sealed proef met een chancament voor x en dan metteen naar rechts voor een stop. in mijn training hou ik haar altijd recht en omdat ik haar nu naar rechts moest sturen viel ze metteen weg over haar schouder.
nu op naar zaterdag in middenmeer. ik ga nu Slapen heb 12 uur op mijn benen gestaan (okee waarvan 2 uur op mijn paard gezeten), dus ben kapot en mag morgenochtend de kantine weer op orde brengen en zag al dat het een bende was. Doei, doei

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:08

@ chantalleke: Leuk dat je me hebt gezien, ik heb helaas niemand anders kunnen zien rijden, dat vindt ik wel jammer van zelf rijden en druk zijn met je paard/inrijden/etc. dat je de andere deelnemers in je eigen klasse niet ziet.....

@ fique: ook van Harte Gefeliciteerd en ook voor alle anderen die met prijzen naar huis zijn gegaan OK dan!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 06:41

Wij hebben ook weer een hele leuke dag gehad. Warm ook vooral Knipoog
We waren er al om 09.30 aangezien we toch een box (overigens inclusief nest met hongerige jonge zwaluwtjes Ach gut )hadden voor sam en hebben dus lekker veel kunnen zien.

Sam had gelukkig veel minder last van de warmte dan ik had verwacht.

In de am. trail heb ik voor het eerst met mn linkerhand gereden (om zo het hek op de makkelijkste manier te kunnen nemen Haha! ) en dat ging best goed. Heb wel het vierkant verbouwd en verder nog wat foutjes gemaakt ben niet geplaatst.
In de open trail heb ik weer gewoon rechts gereden (voelt voorlopig nog veel vertrouwder) en ook nu ging het hek wel goed, in elk geval stukken beter dan de vorige keren. Verder ging niet alles even netjes zeker niet nadat sam de bix in het emmertje van de pickup ontdekt had Clown Hierin ben ik 4e geworden.
Am. pleasure: was ik best tevreden over, hier en daar nog wat te snel maar er zit nog steeds verbetering in.

Daarna rob in de open pleasure, hij liep supernetjes (en niet te laag Knipoog ) waar hij 4e werd.
Na de open pleasure kon sam ff uitrusten op stal en wachten op het laatste onderdeel: de jackpot pleasure. Ook dat ging geweldig en dit keer geen wit lintje maar tot onze verrassing: tadaaaaaa een rode *o/* *o/*
We zijn dus weer beretrots op onze held op sokken Lovers

Al met al een superdag dus, leuke sfeer, goed georganiseerd, etc.
In augustus zijn we er zeker weer bij!

calemity_jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 09:54

ik heb ook lekker gereden trail ging super alleen het vierkant dat was volgens jim iets te klein en dat hadden we iets groter gemaakt. helaas zag de jury dat Clown

loky ik denk dat jij naast me bij de trailer stond het paard dat er niet in wou?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:12

Heeft er iemand nog uitslagen van de reining?

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 11:57

Loky schreef:
Ik vond het een superleuke dag, ben ook erg blij want ik ben 4e in de horsemanship en 3e in de reining (beide beginners) geworden. En dat voor een combinatie die voor het allereerst op wedstrijd is gegaan, ik ben erg trots op mijn Comèz (de bonte criollo) Cool

Heeee!! Wat goed dat je toch bent gegaan en zeker niet voor niks Knipoog
Van harte hoor! E n alle anderen natuurlijk ook. Vond het erg jammer dat ik door priveomstandigheden neit van de partij kon zijn Huilen
Digger vond het misschien niet zo erg, die kon lekker in het zonnetje blijven staan Clown

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:34

@calemity_jane: Ja! dat was ik dus idd. Hadden we dat eerder geweten..... was het een officiele bokt-meeting Haha! in elk geval nog erg bedankt met de hulp want die had ik hard nodig Stoom uit je oren

@vera: ja die Digger had het goed geregeld voor zichzelf..... het was ook wel heeeeeel warm. Maar volgende keer verwacht ik wel dat jullie ook gezellig van de partij zijn hoor Knipoog

vrolijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 17:37

was weer een leuke dag Ja

vond alleen de plaatsing van de jackpot pleasure een beetje vreemd Verward

cassidy ik weet de plaatsing wel van de reining, maar ken ze alleen van paard en gezicht dus geen namen Bloos
maar er zijn hier toch wel mensen die de namen wel weten ?
je zal het nu misschien ook al hebben gehoort Knipoog

en fique super weer hoor
dat word volgende keer amateur Haha!
want ik denk dat je nu wel op je aantal punten zit Knipoog

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 18:11

vrolijk schreef:
vond alleen de plaatsing van de jackpot pleasure een beetje vreemd Verward

Want???

Boldly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 16:08

Sandra_H schreef:
Want???

Die Haflinger liep keurig constant, regelmatig en rustig en maakte geen enkele fout. Terwijl andere verkeerde galop, bokken en omhoog gingen... Dus dat die halflinger als laatste geplaatst werd, vond ik zeer opmerkelijk! Ik zeg niet dat hij eerste had moeten worden, maar zeker geen laatste...

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-05 16:50

Boldly schreef:
Die Haflinger liep keurig constant, regelmatig en rustig en maakte geen enkele fout. Terwijl andere verkeerde galop, bokken en omhoog gingen... Dus dat die halflinger als laatste geplaatst werd, vond ik zeer opmerkelijk! Ik zeg niet dat hij eerste had moeten worden, maar zeker geen laatste...

Yep die liep absoluut heel netjes Ja maar: wel (te) laag, in iig de jog.
Heb de hele boel op video staan voorzover dat gelukt is en idd er werden fouten gemaakt maar misschien heeft de jury dat net niet gezien dat weet je nooit.
Wij doen als het ff kan zoveel mogelijk achteraf aan de jury vragen naar de reden van onze plaatsing dan weet je precies hoe of wat
Pling