Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
crazycactus schreef:Heel vroeger, ja ja oma vertelt.... waren er helemaal geen kwalificatieeisen om mee te doen!!!!
silvester schreef:
Zouden de ruiters tegenwoordig zichzelf dit ook nog afvragen?
Ik heb het helaas nog vaak genoeg meegemaakt dat ik combinaties op het NK zag die daar totaal niet thuis hoorden.
JanT schreef:Blijft natuurlijk dat je direct voor altijd je beginnersstatus kwijt bent wanneer je start op het NK.
Tenzij geld geen rol speelt of dat je je geld graag doneerd aan de organisatie..
Jos schreef:JanT schreef:Blijft natuurlijk dat je direct voor altijd je beginnersstatus kwijt bent wanneer je start op het NK.
Tenzij geld geen rol speelt of dat je je geld graag doneerd aan de organisatie..
wat bedoel je hier mee janT?

)
Sonja schreef:Ik
Meteen even een vraagje (voor Jan?):
Ik zie op het programma voor het komende NK geen voorrondes voor Westernriding en Versatile Horse. Klopt dat?
Of staat het niet goed in het DAWRA-boekje?

JanT schreef:Ik wil iedereen geruststellen, zowel op bokt als op dat onsmakelijke forum die toen ze begonnen maar wat graag wilde dat ik mijn medewerking zou verlenen. Ik ben aan mijn laatste jaar bezig als voorzitter van de WRAN. Ik overweeg om de organisatie van het NK over te dragen aan iemand anders ( mischien aan zo'n grote mond van een of ander forum) en vanaf volgend jaar doet maar lekker iemand anders het. Liefhebbers en organisatie talenten genoeg in Nederland, dat heb ik de laatste jaren wel geleerd.
En wie er aan begint, slechter als nu kan het toch niet worden.
Ik ga mijn tijd aan iets anders besteden.
, doe je ogen dicht en denk alleen aan leuke dingen.
Jos schreef:JanT , neem een lekker snoepje, doe je ogen dicht en denk alleen aan leuke dingen.
![]()
zie je het werkt.
JanT schreef:Ik ga mijn tijd aan iets anders besteden.
*o/*
*o/*
*o/*