Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

, anderen omdat ze niet wisten dat een fjord zo ontiegelijk hard circels kon galopperen, en ook nog iemand die zelf een fjord had en zich aan ons optrok
en dat was eigenlijk m'n allergrootste compliment van allemaal!
hahaha Milena was duidelijk al aan het opwarmen voor de reining. De pickup was voor mij erg (lees: veel te) zwaar om met links op te pakken, waardoor ik dan 100% concentratie nodig heb om dat ding A. vast te kunnen houden en B. niet een lelijk liedje te zingen van de pijn in m'n arm maar dat is iets wat je gewoon regelmatig tegenkomt, en waarvan je ook niet kan verwachten dat een ander daar rekening mee houdt.
! )
)
maar er zit een grote verbetering in. en dat betekende voor Shiner een 2e plaats
wat loopt ze mooi.
En wat wijzelf op zich niet zo heel handig vonden was het feit dat die bak gesproeid werd net zo'n beetje op het drukste moment maar ok op zich was sproeien bepaald geen overbodige luxe.
maar het was dan ook erg moeilijk met zoveel paarden tegelijk. Aan de andere kant toch weer een hele goeie oefening en tot m'n stomme verbazing werden we als 8e geplaatst.
Ook complimenten gekregen voor z'n galop, iets waar we heel hard aan gewerkt hebben dus dat is allemaal top om te horen!!
ik had hem alleen zonder vestje verwacht.
Sugarmiss schreef:Mooie groene bloes ookik had hem alleen zonder vestje verwacht.

) spannend.
Maar gelukkig waren er meer mensen die mopperden, dus het begon toch om 10 uur (geloof ik, ik heb geen moment op mijn horloge gekeken
).
Tijdens het losrijden was hij al behoorlijk wakker en daar kreeg ik al wat bokkesprongen te verduren
Heb niet al te lang gegaloppeerd, als het goed is, is het goed. Daarna in de hoofdring. Ik wilde hem een paar keer flink langs de achterkant van de bak rijden, om te voorkomen dat ie tijdens de reining wéér aan de kletter zou gaan. Heb even 5 minuten ruzie gehad, maar toen was het oké en galoppeerde hij er aan de losse teugel langs.
) en de rollbacks waren strakker dan ik van ons gewend ben. Al met al erg tevreden dus 
Maar ik was tweede!
Sugarmiss schreef:@Xono: wat gebeurde er nu dat je teugels ineens zo raar zaten ?? Ik heb alleen gezien dat je 'in de knoop' zat.![]()
Dat liep een beetje raar
Ik heb het allemaal op video en nog kan ik niet helemaal ontdekken hoe het precies gegaan is 
Maargoed, door alle toestanden in de amateurpleasure (oh, ik ben trouwens 3e geworden
) was bij GB de rust eruit. Toen er in de open pleasure iemand te dicht achter me reed was hij het zat en sloeg naar het paard achter hem. Ik raakte mijn rechterteugel kwijt en die moest ik achter mijn linkerspoor vandaan halen (ja, heel raar
). Maargoed, vervolgens op 2 handen weer doorgereden en hem een beetje tot rust kunnen stellen.
En een ongelukje kan altijd gebeuren, maar zelfs dan zijn excuses van anderen vaak ver te zoeken. Ik maak ook weleens een foutje, maar bied altijd mijn excuses aan.
Ik vond de manier van binnenkomen wel super, zo over het midden. Heb ik Anneke ook verteld en ik hoop dat we het vaker gaan zien op de wedstrijden!
Ik vond het erg gaaf om te zien! Ik heb ook genoten van de proef van Astrid Bouwmeester, wat een wereldproef zeg! Die speedcontrol!!!
.
)
.
(ps dit is niet persoonlijk tegen Xono,maar in het algemeen
)
)
) en wilde gaan uithalen.dat wordt door ons dus totaal niet getollereerd en dan moet hij de volgende 10 min hard aan het werk (dit gebeurde toen sandra erop reed)zodat hij het niet nog een keer in zijn hoofd haalt om iets te proberen.

)...midden in de bak, zodat de rest erom heen kon. Dan nog word ik verdorie omver gereden! Niet zozeer door jou hoor Blaze, maar in het algemeen. Ik noem expres geen namen, omdat ik niemand voor de schenen wil schoppen. Men weet zelf wel hoe laat het is, wanneer zij zich aangesproken voelen.
maar 't is maar een tip. Ook daar is een doorman voor, dus je kunt het gerust 'uit handen geven' als je er last van hebt.