Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar helaas was je op een goed danwel kwaad moment vertrokken... Was jammer want we kregen altijd goede kwaliteit voor een fatsoenlijke prijs bij je, en het was altijd gewoon een gezellig middagje uit als we naar jullie toe gingen. Altijd even een bakkie aan de bar/kassa.
,hoe ik gehandeld wil worden,zo behandelde ik ook altijd mijn klanten,ik mis het wel Citaat:ebay, the tackshop.com en stateline tack
StecoWestern schreef:dacht idd dat wij de prijzen altijd betaalbaar hielden en was ook heel makkelijk met afrekenen,hoe ik gehandeld wil worden,zo behandelde ik ook altijd mijn klanten,ik mis het wel
op de zwarte -markt-out-let-kraam (lekker goedkoop) mooie broeken voor wedstrijden (slim fit) koop ik via internet, ik ben weleens naar den haag geweest, en met de laatste hengstenshow zijn we helemaal uit ons financiele dakje gegaan in vorstenbosch.
Als ik het goed heb begrepen heb je zelf een winkel met westernspullen gehad, gaat het weer kriebelen soms
StecoWestern schreef:kriebelt toch wel een beetje,als ik de ruimte had,wil ik wel wat aan huis beginnen,een winkel runnen is gewoon te duur,te veel extra kosten
)
, zet je wel aan het denken.