Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Citaat:Als je een tijdstip wilt hebben waarop je moet starten, kun je het beste een dag van te voren even bellen denk ik.
het nummer staat op de site: www.greupstables.nl
ik weet alleen niet of de amateur trail gelijk daarna komt of dat eerst de beginners onderdelen worden gereden.
Moest vanavond laat maar terugbellen maar het is wel handig om te weten of de am. trail na de beginners trail is of gewoon smiddags ofzo, we moeten nogal een endje rijden...
. Tijdens de proeven was hij eigenlijk behoorlijk lief en het ging al stukken beter dan op z'n 1e wedstrijd, ook zag ik op de foto's dat mijn eigen houding gelukkig ook wat netter is geworden. Helaas ben ik niet in de prijzen gevallen, maar voor mijn eigen gevoel ging hij goed dus in mijn ogen is ie dagkampioen hoor
!
.

Na een rommelige reis met een verdwaalde gps (die uiteindelijk blij riep dat we met het bootje mochten, kortom we kwamen bij een of ander pontje uit we hebben dus zelfs gevaren vandaag
) begon ik met de am. trail. Was een heel moeilijk parcours, met veel kleine bochtjes etc. Ging in eerste instantie netjes, maar de galop ging mis (ehhh eigenlijk helemaal geen galop gedaan.....) daarna nog wat foutjes, en niet geplaatst. Heb voor het eerst horsemanship gedaan, had nog niet echt geoefend ofzo en dat werd een drama. Tijdensn het pleasuregedeelte was sam errug ehhh....vrolijk, ging erg hard en liep als een typische tinker. Hij presteerde het zelfs om bij het aangalopperen een vreugdepiepje eruit te persen
) heeft rob 'm nog in de open gestart Sam liep heerlijk en tadaaaaaaahhhhhhhh is TWEEDE geworden!!!!!
. Ik wilde eerst eigenlijk niet starten, maar na wat aandringen van de mevrouw bij de inschrijfbalie (ah joh, het is toch leuk voor de mensen te zien en dan doen er volgende keer misschien wat meer mee, en we hebben een hele leuke prijs) zijn we toch maar gestart.