Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Guinevere schreef:Ik heb een keer gehad dat een man vroeg of ik een echte cowgirl was, maar dat was volgens mij een slechte versiertruc.
Anya schreef:Adrienne schreef:En dan nog die constant vergelijking met LINEDANCERS![]()
Want dat doen ze dan ook meteen.
Hier ben ik het zo hartgrondig mee eens. Ik HAAT linedance. En toch altijd die combi. Maar het is een combi die door westernmensen ook vaak gemaakt wordt. Je kunt niet op een opening van een ranch o.i.d. verschijnen of er staat weer zo'n line-dance groepje te klompendansen op cowboyboots
Ook als je zegt tegen iemand dat je westernrijdt, is het gelijk alweer: Dus dan doe je ook aan LINEDANCE enzo toch?
Halloway schreef:Vraag: rijd jij cowboystijl?
Antwoord: Ja dat klopt, ik kon geen passende majot vinden om op vossenjacht te gaan.
Dus toen dacht ik laat ik mijn gekrompen kameel maar inruilen voor een uit de kluiten gewassen shetlander,jeans aan, en op koeien gaan jagen.

knik beleefd ja en amen, aangezien deze dame veel geld uit ging geven zo te merken.
vooral voor de baas en mijn collega's die vanaf de andere kant van de winkel meeluisterden *lol*
PeterV schreef:Desiree schreef:met al dat eigenwijze oude mannen gedoe.
Heeuh Dees, vlak die vrouwen niet uit
PeppySan schreef:Nee zeg! Hij vond zichzelf heel grappig, maar zo leuk was hij helemaal niet.en? werkte die truc?